تاریخ و ساعت مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳

0

زمان و ساعت مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳

برنامه و زمان مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳ طبق اعلام برگزارکنندگان مسابقات، در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار میشود. این رقابت ها از ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در اورلاندو فلوریدا آغاز می شود.

مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا امسال هردو بخش پیش داوری و فینال دسته اوپن که چوپان در آن حضور دارد در بامداد روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان برگزار می شود

زمان و ساعت مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا 2023

طبق اعلام برگزارکنندگان مسابقات، مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳ روز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار میشود مسابقه هادی چوپان در فینال روز ۱۴ آبان از ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران دسته اوپن در مرحله فینال برگزار میشود.

رقابت های مستر المپیا ۲۰۲۳ از ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در اورلاندو فلوریدا آغاز میشود. در این مسابقات ورزشکاران زیادی از کشورهای جهان حضور دارند و با هم به رقابت می ردازند

مستر المپیا ۲۰۲۳ ، این رقابت ها از ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در اورلاندو فلوریدا آغاز می شود. هادی چوپان یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات است که سال گذشته موفق شد قهرمان دسته اوپن مردان شود و از این رو برای تکرار این مهم روی استیج می رود؛ با توجه به رقبای قدرتمند و البته آمادگی بالای این ورزشکار، زمان مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳ مورد اهمیت قرار می گیرد چرا که طرفداران رشته بدنسازی در ایران قطعا نتایج را با شور و هیجان خاصی دنبال می کنند.

باتوجه به زمان مسابقه هادی چوپان در مستر‌ المپیا امسال هردو بخش پیش داوری و فینال دسته اوپن که چوپان در آن حضور دارد در بامداد روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان برگزار می شود و گرچه تایم مناسبی به وقت ایران نیست اما قطعا ایرانی های زیادی در این ساعات بیدار مانده و منتظر تکرار قهرمانی از سوی هادی هستند.

تاریخ و ساعات مسابقه هادی‌چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳ به شرح زیر می باشد؛

۱۳ آبان – از ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران: دسته اوپن – پیش داوری

۱۴ آبان – از ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران: دسته اوپن – فینا

نظرات