میسا عبدالهادی بازیگر فلسطینی کیست و همسر و سوابق +دستگیری و بیوگرافی

0

میسا عبدالهادی بازیگر فلسطینی کیست و همسر و سوابق +دستگیری و بیوگرافی

میسا عبدالهادی بازیگر اهل فلسطین می باشد. او متولد ۱۵ نوامبر ۱۹۸۵ در شهر ناصره در فلسطین بوده و در حال حاضر ۳۸ ساله است. میسا الهادی دارنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم دبی می باشد و سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت دارد. او یکی از حامیان مردم فلسطین است و بارها از حماس و جبهه مقاومت حمایت کرده است به همین دلیل در اکتبر ۲۰۲۳ توسط وزارت امنیت اسرائیل دستگیر شد ادامه بیوگرافی میسا الهادی بازیگر فلسطینی و ناگفته های زندگی شخصی و هنری همراه با عکس این هنرمند عرب در مجله حرف تازه میخوانید:

میسا عبدالهادی بازیگر فلسطینی کیست و همسر و سوابق +دستگیری و بیوگرافی

بیوگرافی میسا عبدالهادی کیست

میسا الهادی بازیگر فلسطینی متولد ۱۵ نوامبر ۱۹۸۵ در شهر ناصره به دنیا امده است و از بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل فلسطین میباشد. او یکی از بازیگران عرب زبان است که در فیلم ها و سریالهای عربی زیادی بازی کرده است و موفق شده جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم دبی در سال ۲۰۱۱ کسب کند.

سوابق

میسا از پدر و مادر مسلمان در فلسطین متولد شده و همیشه از هموطنان خود حمایت کرده است. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و سپس با بازی در فیلم عربی وارد سینما شد. وی در فیلم‌های مرکز بغداد و غزه عشق من و کمدی تل آویو در آتش بازی کرده است

بیوگرافی میسا عبدالهادی بازیگر فلسطینی

در سال ۲۰۱۱ جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم غزه عشق من را به دست آورد که یکی از مهمترین رخدادهای این بازیگر زن می باشد.

فیلم غزه عشق من به عنوان نماینده فلسطین در جشنواره کن ۲۰۲۰ حضور داشت. او همچنین در سال ۲۰۲۱ در فیلم هانی ابو اسعد کارگردان معروف فلسطینی بازی کرد که در بخش اصلی جشنواره کن به نمایش درامد.

ازدواج و همسر میسا الهادی

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده

بیوگرافی و علت دستگیری میسا عبدالهادی بازیگر فلسطینی + عکس و اینستاگرام میسا الهادی

علت دستگیری

میسا الهادی در اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با درگیری حماس توسط اسرائیل دستگیر شد. او بازها در تضارات علیه اسراییل شرکت کرده و زخمی شده است. به همین دلیل دستور دستگیری و بازداشت وی توسط پلیس امنیت اسرائیل صادر شد. میسا همچنین در سال ۲۰۲۱ و در جریان تظاهرات در حیفا بر علیه رژیم صهیونیستی مجروح شده بود و با بهبودی دوباره فعالیت های سیاسی خود را ادامه داد.
گفته شده عبدالهادی در حال فیلمبرداری از تظاهرات خیابانی بود که با واکنش پلیس صهیونیستی روبه‌رو شد و انفجار یک نارنجک دودزا در کنار وی موجب جراحتش شد.

نظرات