پخش زنده بازی فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ +‌پخش آنلاین

0

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی استقلال و آلومینیوم اراک جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ بدون سانسور با حواشی و جزئیات فوتبال امروز دیدار استقلال – آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸ جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ را در ادامه مطلب از مجله حرف تازه برای شما بطور دقیق اورده ایم که می توانید این بازی را بطور زنده و انلاین تماشا کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ایران 5 آبان 1402

لینک مستقیم پخش زنده بازی فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲

تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۰۰ روز جمعه (۵ آبان ماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند و شما می توانید در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید

*پخش آنلاین از سایت شبکه ورزش ۳ (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

*همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و شبکه ۳

aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

ساعت بازی استقلال – آلومینیوم اراک امشب جمعه ۵ آبان ساعت ۱۸:۰۰ برگزار می شود.

در حساس ترین دیدارها تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. آبی‌ها در شرایطی مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرند که با کسب ۱۵ امتیاز به علت تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم جدول جای دارد و آلومینیوم هم با ۱۲ امتیاز تیم چهارم جدول است

در یکی از نخستین دیدارهای هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی میزبان آلومینیوم اراک است. آبی پوشان با پیروزی یا در بدترین حالت با کسب تساوی در این مسابقه، می توانند به صورت موقت صدرنشین لیگ برتر شوند.

ترکیب تیم ها

ترکیب احتمالی استقلال برابر آلومینیوم:
سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – آرش رضاوند – سعید مهری – کوین یامگا – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

انالیز تیم ها

دیدارهای هفته هشتم لیگ با برگزاری ۳ بازی روز جمعه ۵ آبان ماه آغاز می‌شود. در یکی از این مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران و از ساعت ۱۸ استقلال میزبان آلومینیوم اراک است. سایر دیدارهای این هفته در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

استقلال در این فصل رقابت سخت و فشرده‌ای با پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی دارد. این تیم در حال حاضر ۱۵ امتیازی است و هم امتیاز با پرسپولیس در رده دوم جدول است. استقلال برای رسیدن به صدر جدول حداقل باید نتیجه‌ای بهتر از پرسپولیس در این هفته کسب کند. این تیم با شکست در این دیدار دست کم تا رده سوم سقوط می‌کند و ممکن است در رده چهارم قرار گیرد.

آلومینیوم در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال ۱۲ امتیازی و در رده چهارم قرار دارد. این تیم با پیروزی در این بازی بالاتر از استقلال جای می‌گیرد و تا رتبه دوم ممکن است صعود کند ولی باخت این تیم امکان دارد به قیمت سقوط به میانه‌های جدول و قرار گرفتن در رتبه هفتم تمام شود.
استقلال در ۶ هفته گذشته به ۵ پیروزی و یک شکست دست یافته است. کارنامه آلومینیوم هم دست کمی از استقلال ندارد و این تیم در ۶ هفته اخیر به ۴ برد و ۲ باخت رسیده است. استقلال با ۳ پیروزی متوالی پا به این دیدار می‌گذارد. این تیم رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در بازی‌های خانگی این فصل خود دارد.

نظرات