ماجرای کشف حجاب پزشک نمونه در مراسم تجلیل از پزشکان در آمل +‌حواشی

0

ماجرای کشف حجاب پزشک نمونه در مراسم تجلیل از پزشکان در آمل +‌حواشی

مراسم تجلیل از پزشکان در آمل خبرساز شده و در حرکتی عجیب دکتر فاطمه رجایی راد که به عنوان پزشک نمونه انتخاب شد بدون حجاب در مراسم حضور پیدا کرده و برای گرفتن جایزه خود به صورت بی حجاب بر روی سن رفت و جایزه خود را دریافت کرد. دکتر فاطمه رجایی راد پزشک نمونه این مراسم بود که به صورت بدون حجاب مراسم حاضر شده بود و جالب این اشت که برخی مسئولان نیز شاهد این حواشی بودند و هیچ تذکری داده نشد اما گفته میشود که پروانه طبابت او تعلیق شد.

ماجرای کشف حجاب پزشک نمونه در مراسم تجلیل از پزشکان در آمل +‌حواشی و عکس

پشت پرده کشف حجاب دکتر فاطمه رجایی راد در مراسم تجلیل از پزشکان در آمل

روز گذشته کشف حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان در آمل استان مازندران جنجال آفرین شد. دکتر فاطمه رجایی راد متخصص متخصص ایمپلنتولوژیست کاشت ایمپلنت جلوی چشمان مسئولان به صورت بی حجاب حضور داشت و جایزه خود را دریافت کرد.

این پزشک متخصص از حرکت خود و کنار گذاشتن حجاب در مراسم تجلیل در صفحه شخصی خود افتخار کرده و ابزار خرسندی کرده است.

کشف حجاب دکتر فاطمه رجایی راد پزشک املی از همان ساعات اولیه مرود ناتقاد قرار گرفته و برخی چهره ها خواستار برخورد قاطع از این هنجارشکنی در ملاعام شدند.

تعلیق پروانه طبابت پزشک بی حجاب

به گزارش ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که، مدیران حاضر در همایش هنجار شکنانه آمل به هیات تخلفات اداری و انتظامی معرفی شدند، گفت: تعلیق پروانه طبابت پزشک متخلف که در مراسم جلیل از پزشکان آمل کشف حجاب کرد توسط نظام پزشکی در دستور کار قرار گرفت. همچنین دانشکده علوم درمانی مازندران در قالب برنامه روز پزشک چهارچوب ترمیمی آمل این اتفاق ناپسند را تقبیح و تنفر خود را از هرگونه هتک حرمت به مراسم مذهبی اعلام می دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شد که با رعایت قوانین و کنترل ها، کلیه مراکز تابعه حوزه بهزیستی اعم از بخش آزاد و خصوصی موظف به رعایت پیش نیازهای قانونی و رسمی کشور بوده و نیز باید رعایت کنند.

نظرات