مدل های جدید و شیک پافر چرم زنانه ویژه ۱۴۰۲ همراه با نکات مهم هنگام خرید پافر چرم

0

پافر چرم زنانه : پافرهای چرم علاوه بر اینکه می توانند گرمای بسیار زیادی را به شما بدهند و بدن شما را از سرما نگهدارند، یکی از خاص ترین مدهای زمستان و پاییز هم به شمار می آیند. همراه ما باشید.

پافر چرم زنانه

مدل های جدید و شیک پافر چرم زنانه ویژه ۱۴۰۲ همراه با نکات مهم هنگام خرید پافر چرم

یکی از بهترین مزایای این نوع پافرها، چروک نشدن آن ها است. در واقع این پافرها نیازی به اتوکشی ندارند؛ البته در صورتی که تمایل به اتوکردن آن داشتید، توصیه می کنیم از یک لایه محافظ پنبه ای استفاده کنید و اتو را به صورت مستقیم روی پارچه نگذارید.

پافر چرم زنانه 1402

یکی از ویژگی های ظاهری پافرهای چرمی، بافت لایه لایه است. به دلیل این لایه لایه بودن بافت پافرهای چرمی، این نوع لباس ها، دارای حالت حجیمی هستند. بر اساس دوخت به کار رفته شده در این نوع پارچه ها، میزان حجیم بودن آن ها مشخص می شود؛ برای نمونه برخی از پافرهای چرمی دارای حجم زیادی هستند که این ویژگی باعث می شود که حرکت کردن کمی محدود شود. اما برخی دیگر از انواع این پارچه دارای حجم کمتر و معقول تری می باشند که به فرد اجازه می دهند به راحتی بتواند حرکت کند.

پافر چرم

ممکن است برای اولین بار باشد که یک پافر زنانه را خریداری می‌خرید و مطمئن نیستید که چگونه روی بدن شما ظاهر می‌شود یا ممکن است از طرفداران یک ظاهر مینیمالیستی باشید. در این مورد، می‌توانید رنگ تیره مانند زغالی، سرمه‌ای یا مشکی را انتخاب کنید زیرا می‌توانند با همه چیز جور درآیند. برنزه و قهوه‌ای نیز رنگ‌های همه کاره‌ای هستند.

راهنمای خرید پافر چرم

قبلا پافرها حجیم و بزرگ بودند، اما امروزه به دلیل جنس الیافی که در آن‌ها به کار می­برند و هم چنین برش­های مختلف به شکل سبک و راحت‌تری تولید می‌شوند. اگر سایزی را انتخاب می­­کنید که بزرگتر از سایز شما است، توصیه می‌کنیم که پافر بلند انتخاب کنید. اگر می­خواهید پافر سایز بدن خود را انتخاب کنید، به این نکته دقت داشته باشید که پافر آنقدری تنگ نباشد که نتوانید لباس مناسب برای زیر آن بپوشید. اگر در زیر بغل پافر احساس تنگی می کنید، حتما یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

جنس پافر زنانه

مدل های جدید پافر چرم

نکات خرید پافر

رنگ پافر چرم

قیمت پافر چرم

شیک ترین پافر چرم

همراه ما باشید

نظرات