مدل شلوار جین تیره + جدیدترین مدل شلوار جین دخترانه

0

در این پست می توانید مدل‌های زیبا و مدل شلوار جین تیره و جدیدترین مدل شلوار جین دخترانه و پرطرفدار شلوار جین زنانه و دخترانه و شلوار جین زنانه و شلوار جین ترک و بهترین مدل شلوار جین و جدیدترین شلوار جین را مشاهده کنید.

 مدل شلوار جین تیره

مدل شلوار جین تیره

شاید جای بعضی از لباس‌ها در کمدمان خالی باشد اما یک لباس جین را حداقل هرکسی در کمدش دارد.
با اینکه جین یک نوع جنس پارچه به حساب می‌آید که از آن کت، بلوز، دامن، شلوار و… می‌دوزند اما معمولا اولین تصویر ما از جین در شلوارهای جین‌مان خلاصه می‌شود.
شلوارهایی که به جزئی جدانشدنی از استایل روزمره‌مان تبدیل شده‌اند و با هرچیزی به راحتی ست می‌شوند.
با اینکه جین پارچه‌ای محکم و مقاوم به نظر می‌رسد اما برای خرید شلوار جین با کیفیت باید ویژگی‌های متفاوتی را در نظر گرفت که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

مدل شلوار جین تیره

مدل شلوار جین تیره

مدل شلوار جین تیره

ویژگی های شلوار جین

از آنجایی که پارچه های جین با رنگ نیلی رنگ آمیزی می شوند، با شستن رنگ آنها روشن می شود و به مرور رنگ سفید به خود می گیرد. مهم ترین ویژگی شلوار جین این است که به لطف ساختار آن، استفاده از آن راحت است.

با شلوار جین می توانید شیک به نظر برسید و به راحتی آن را در استایل اسپورت به کار ببرید علاوه بر این، از آنجایی که در تولید پارچه های جین از الیاف و پنبه استفاده می شود، قیمت شلوارهای جین نیز بسیار مقرون به صرفه و در محدوده قیمتی قابل خرید برای تمامی اقشار است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که پارچه های جین به دلیل مواد اولیه پنبه و الیاف، ساختار بسیار نرمی دارند.

مدل شلوار جین تیره

مدل شلوار جین تیره

مدل شلوار جین تیره

پارچه سنگین‌تر

هرچه وزن شلوار جین بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر است. وزن بالای شلوار نشانه‌ی بافت محکم و ضخیم پارچه است و هرچه تاروپود پارچه به هم نزدیک‌تر باشند آن پارچه دوام بالاتری دارد. شاید هنگام پوشیدن شلوار جین ضخیم و سنگین در ابتدا احساس سفتی و ناراحتی کنید اما پس از چند بار استفاده و شستشو، بافت آن نرم‌تر شده و احساس راحتی خواهید داشت.

مدل شلوار جین تیره

مدل شلوار جین تیره

پارچه ضخیم‌ تر و تاثیر آن در انتخاب شلوار جین تیره

همانطور که در اکثر پارچه‌ها دیده می‌شود، هرچه بافت پارچه محکم‌تر و ضخیم‌تر باشد و تار و پودش بهم نزدیک‌تر باشد یعنی آن پارچه دوام بالاتری دارد.
پارچه جین نیز از این قانون جدا نیست یعنی بهتر است هنگام خرید دستی به سر و روی جین بکشید و اگر احساس کردید پارچه بافت ضخیمی دارد اجازه دهید جزو سبد خریدتان باشد.

نظرات