خرید مبل تخت خواب شو بجای تخت خواب! مزایا و معایب

0

مبل های تخت خواب شو یک مبل راحتی جدید است که با پایین آوردن قسمت پشتی یا بیرون کشیدن یک تشک مخفی به عنوان یک تخت خواب در نظر گرفته می شود. این مبل های راحتی دو منظوره یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای خرید می باشند. می توانند زندگی را ساده تر کنند و مناسب سبک های مینیمال باشند. با دانستن بیشتر درباره این محبوب های نرم می توانید نتیجه بگیرید که آیا انتخاب مناسبی برای منزل شما هستند یا نه.

 مبل تخت خواب شو

هنگام خرید مبل تخت خواب شو باید به عواملی توجه کنید تا مطمئن شوید که بیشترین ارزش را در برابر هزینه ای که صرف می کنید دریافت می کنید. مثل تمام خرید های دیگر باید کیفیت محصول را در نظر بگیرید. شما باید اندازه مبل تخت خواب شو را در نظر بگیرید تا با اتاق مورد نظر شما تناسب داشته باشد و برای تخت خواب شدن به اندازه کافی فضا وجود داشته باشد. اهمیت توجه به این نکات وقتی بیشتر می شود که باید به طور مکرر از آن به عنوان مبل و تخت استفاده کنید. علاوه بر اندازه و رنگ، طرح و بافت روکش را در نظر بگیرید تا با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد.

انواع مبل تخت شو

مبل های تخت خواب شو انواع مختلفی دارند. داشتن هر کدام هم مزایا و معایبی دارد. بهتر است قبل از تصمیم گیری برای خرید درباره هر کدام اطلاعات درستی کسب کنید و با آگاهی نسبت به خرید مبل تخت شو یا تخت خواب جداگانه اقدام کنید.  در این میان مبل های راحتی ال بخاطر ارائه فضای نشستن بیشتر و در عین حال کم حجم بودن نسبت به راحتی هایی با صندلی جداگانه می تواند محبوب تر باشد. یک مبل ال راحتی نه تنها موقع نشستن بلکه برای خواب هم فضای خوبی در نظر می گیرد. به طور کلی درباره مزایا و معایب احتمالی این انتخاب صحبت خواهیم کرد تا مثل همیشه بهترین تصمیم را بگیرید.

مبل تخت خواب شو

مزایای خرید مبل تخت خواب شو

وقتی تمایل به خرید چیزی داریم احتمالا مزایای آن توجه ما را جلب کرده است. در مورد مبل تخت خواب شو هم همینطور است.

یک خرید با دو امتیاز

نیازی به توضیح ندارد که با این خرید شما روی یک کالا سرمایه گذاری می کنید در حالیکه دو عملکرد جداگانه دارد.

مبل تخت خواب شو

مناسب فضاهای کوچک

یک مزیت مهم دیگر که در ابتدا به چشم می آید این است که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. برای کسانی که فضای محدودی دارند ترکیب کاربرد خوابیدن و نشستن در یک مبل راحتی، یک سودآوری محسوب می شود. حتی اگر فضای منزل شما محدود نیست مبل های راحتی تخت شو می توانند برای مهمانان تان تخت خواب مناسبی باشند و در هزینه های تان برای در نظر گرفتن اتاق جداگانه مهمان صرفه جویی کنند. مخصوصا اگر معمولا مهمانان زیادی ندارید این مبل ها یک انتخاب عالی هستند.

مبل تخت خواب شو

موجود در اندازه و تعداد نفرات متفاوت

این مدل های مبل راحتی جدید اندازه های متفاوتی دارند و می توانید مطابق نیاز و سلیقه تان هر کدام را که تمایل داشتید انتخاب کنید. در اندازه های تک نفره یا دو نفره در دسترس هستند و می توانید مطابق نیاز از آن ها استفاده کنید.

قیمت خرید مناسب تر

خرید مبل های راحتی تخت شو ارزانتر از خرید مبل و تخت خواب جداگانه است. فکر نمی کنم این موضوع مزیت کوچکی محسوب شود. با یک انتخاب می توانید دو محصول داشته باشید و وجه قابل توجهی هم پس انداز کنید. در واقع مبل های تخت شو هم در فضا و هم در هزینه های مالی عامل ذخیره و صرفه جویی خوشحال کننده ای هستند.

مبل تخت خواب شو

ظاهر زیبا

تا وقتی لازم نشده تخت را بیرون بکشید از نظر ظاهری تفاوتی با مبل های راحتی معمولی ندارند و از نظر بصری به اندازه کافی زیبا هستند. در سال های گذشته تنوع کمی داشتند اما حالا دیگر آن ها هم طرح ها، مدل ها و سبک های متفاوتی را پشتیبانی می کنند.

معایب داشتن مبل تخت خواب شو

با وجود تمام مزایایی که خرید مبل تخت شو برایتان به ارمغان می آورد جزییاتی وجود دارند که لازم است قبل از خرید درباره آن ها بدانید.

راحتی و دوام در طولانی مدت

مبل های تخت خواب شو اگر چه برای نشستن به اندازه مبل های راحتی دیگر رضایت بخش هستند اما برای خوابیدن ممکن است به اندازه یک تخت خواب معمولی راحت نباشند. تشک های مبل تخت خواب شو معمولا نازک تر از تشک های تخت خواب های معمولی است و این موضوع در بلند مدت شاید برای بعضی ها خوشایند نباشد. تشک ها نسبت به تشک تخت معمولی زودتر خراب می شود و دوام چارچوب تخت هم کمتر از تخت خواب های معمولی است. برای همین معمولا به عنوان راه حلی دایمی توصیه نمی شوند.

مکانیزم تغییر حالت

همین طور مهم است که یک مبل با چه مکانیزمی به تخت خواب تبدیل می شود. مهم است که بدانید آیا تشک آن مخفی است یا برای تخت شدن تشک آن را می خوابانید. هر کدام از این مکانیزم ها ممکن است برای شما یک چالش محسوب شود، چون با دکور منزل تان سازگار نباشد یا دلیل دیگری داشته باشد.

مبل تخت خواب شو

نیاز به صرف انرژی برای تغییر حالت

همین طور باز و بسته کردن آن ها ممکن است به کمی صرف انرژی نیاز داشته باشد و احتمالا دلتان نخواهد وقتی خسته هستید برای استراحت کردن انرژی صرف کنید.

تنوع نسبتا محدود طرح ها

گزینه های محدود برای سفارشی سازی و استایل یکی دیگر از معایب این مبل هاست. با اینکه نسبت به گذشته رشد خوبی در تنوع طرح ها داشته اند اما مبل های تخت شو برای اینکه بتوانند همزمان دو قابلیت را داشته باشند باید طراحی خاصی داشته باشند. برای همین نسبت به مبل ها یا تخت های معمولی طراحی و تنوع محدودتری دارند.

نسبت به مبل های معمولی سنگین تر هستند

مبل های تخت شو سنگین تر از مبل های راحتی معمولی هستند چون دارای یک چارچوب توکار و تشک برای تخت خواب هستند. این موضوع جا به جایی و تغییر دکوراسیون منزل تان را کمی مشکل می کند. البته در مقایسه با وزن تخت خواب معمولی این موضوع می تواند هم زمان یک مزیت محسوب شود.

قیمت و هزینه خرید

تعیین بودجه برای خرید مبل راحتی تخت خواب شو مهم است. زیرا ممکن است در قیمت نوسان داشته باشند. به دنبال مبلی باشید که در محدوده بودجه مورد نظر شما قرار می گیرد و در عین حال ویژگی ها وکیفیت مطلوبی دارد. قیمت مبل تختخواب شو در برابر ارزشی که به منزل شما اضافه می کند می تواند قابل توجه نباشد. خریدی که انجام می دهید اگر نتواند راحتی و نیاز شما را برآورده کند خرید مناسبی نخواهد بود.

هیچ وسیله ای کاملا بدون چالش نیست و مبل های تخت خواب شو هم استثنا نیستند. دانستن قبل از خرید درباره مسایلی که بعدا ممکن است با آن ها مواجه شوید آرامش و رضایتمندی شما را موقع استفاده بیشتر می کند. در نهایت چیزی که مهم است ترجیحات شخصی شماست. توجه به سبک زندگی خودتان و نوع مبل مهم است. با توجه به نکات عرض شده می توانید مبل تخت خواب شویی را انتخاب کنید که راحتی و استحکام داشته باشد، نیازهای شما را برطرف کند و با قیمت خرید مناسبی هم ارائه شود. دیجی چوب با سال ها تجربه اکنون آمادگی آن را دارد که نه تنها مشاور شما در خرید که پاسخگوی نیازتان باشد./۲۲۲۱۸۳

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در شبکه های اجتماعی: ۰۹۱۰۲۰۷۰۵۳۰

نظرات