سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ۲ آبان ۱۴۰۲ و قیمت بلیت

0

فوری: جدیدترین تغییرات در شرایط فروش بلیط بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و برای خرید بلیت تیم مورد نظر خود در سایت footballeticket.ir روی نام یا پرچم آن کلیک کنید. در صورتی که بلیت ها به اتمام نرسیده باشد، فروش بلیت تا دقیقه ٣٠ مسابقه ادامه خواهد داشت.

سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ۲ آبان ۱۴۰۲ و قیمت بلیت

آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ۲ آبان ۱۴۰۲ +‌قیمت بلیت و سامانه

خرید بلیط بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ که ۲ آبان ماه برگزار میشود آغاز شد و فوتبال دوستان و هواداران تیم های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان می توانند از ساعت تعیین شده روز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ از طریق لینک مستقیم footballeticket.ir بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

در حساس‌ ترین بازی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت. دیداری که تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمانی خواهد داشت.

بلیت فروشی بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز، در سایت footballeticket.ir به صورت اینترنتی آغاز شده است.

بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستاندر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، روز سه شنبه (۲ آبان) از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی از روز یکشنبه سی ام مهر انجام می‌شود.

بلیت فروشی بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳

بلیط فروشی این دیدار از دقایق اولیه روز یکشنبه آغاز شد و فوتبال دوستان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

🔻علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم🔗 footballeticket.ir بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

گفتنی است کاروان استقلال تاجیکستان یکشنبه به ایران رسید و در حال حاضر در هتل محل اقامتشان هستند

قیمت بلیت پرسپولیس – استقلال تاجیکستان

بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس – استقلال تاجیکستان، رقم نسبتاً بالای تعیین‌شده برای بلیت‌های این مسابقه است، به صورتی که قیمت بلیت طبقه دوم ۱۰۰ هزار تومان، طبقه اول پشت دروازه‌ها ۲۰۰ هزار تومان و طبقه اول روبه‌روی جایگاه ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

بلیت جایگاه زنان

بلیط جایگاه زنان با بهای ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و هنوز مشخص نیست که چه تعدادی از هواداران می‌توانند در این جایگاه حاضر شوند.

گفتنی است، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳، سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی با یکدیگر مسایقه می دهند

برای حضور هواداران و حمایت از نماینده ایران در آسیا سامانه بلیت‌فروشی این مسابقه از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد.

به این ترتیب بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در وبگاه footballeticket.ir به‌صورت اینترنتی آغاز شد و هواداران قرمزپوش می‌توانند از طریق این سامانه اقدام به خرید بلیت این مسابقه کنند.

نظرات