بیوگرافی یاسین یاکوزا کیست و اهل کجاست +‌علت دستگیری و عکس

0

بیوگرافی یاسین یاکوزا کیست و اهل کجاست +‌علت دستگیری و عکس

یاسین یاکوزا با اسم واقعی یاسین یکی از اتباع بیگانه در دامغان می باشد که اخیرا به علت شرارت و زورگیری و تجاوز به عنف توسط پلیس دستگیر شد.

یاسین یاکوزا شرور و زورگیر معروف دامغان است که تاکنون سوابق متعدد کیفری در پرونده دارد. وی در مهر ماه ۱۴۰۲ به همراه هم دستانش دستگیر و روانه زندان شد ادامه بیوگرافی یاسین یاکوزا با عکس و سوابق و ناگفته های زندگی وی در مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی یاسین یاکوزا کیست و اهل کجاست +‌علت دستگیری یاسین یاکوزا شرور دامغان و عکس

بیوگرافی

یاسین یاکوزا شرور و زورگیر معروف دامغان است که تاکنون سوابق متعدد کیفری در پرونده دارد. وی در مهر ماه ۱۴۰۲ به همراه هم دستانش دستگیر و روانه زندان شد

علت دستگیری

سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از بازداشت و دستگیری یاسین یاکوزا خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش واصله و شکایت‌های مردمی مبنی بر زورگیری و اخاذی توسط یکی از اتباع بیگانه با نام مستعار «یاسین یاکوزا» به همراه یکی از همدستانش در شهرستان دامغان به‌سرعت مأموران وارد عمل شدند و شناسایی و دستگیری آنها را در اولویت کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی به عمل آورده از سوابق یکی از متهمان متوجه سابقه‌دار بودن وی در زمینه تجاوز به عنف، فرار از زندان، اخاذی و … شدند.

عکس و بیوگرافی یاسین یاکوزا کیست و اهل کجاست +‌علت دستگیری یاسین یاکوزا شرور دامغان و عکس

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان ادامه داد: مأموران متوجه شدند این فرد به همراه یکی از دوستانش طعمه‌های خود را ساعات اولیه شب در مکان‌های خلوت شناسایی کرده و به مناطق بیابانی جنوب شهر انتقال می‌دهند و پس از مورد اذیت و آزار قرار دادن و فیلم‌برداری از آنها با تهدید به پخش آن در فضای مجازی اقدام به اخاذی از آنان می‌کنند.

عرب به تشکیل چند تیم مجرب از مأموران به‌منظور شناسایی و دستگیری متهمان اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات خاص پلیسی محل اختفای متهمان را در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کردند و متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند

عرب اضافه کرد: ماموران در بررسی های تخصصی به عمل آورده از سوابق یکی از متهمان متوجه سابقه دار بودن در زمینه تجاوز به عنف فرار از زندان، اخاذی و … شدند و به این نتیجه رسیدند که وی به همراه یکی از دوستانش طعمه های خود را ساعات اولیه شب در مکان های خلوت شناسایی و به مناطق بیابانی جنوب شهر انتقال و پس از مورد اذیت و آزار قرار دادن و فیلم برداری از آنها با تهدید به پخش آن در فضای مجازی اقدام به اخاذی از آنان می نماید.

وی به تشکیل چند تیم مجرب از ماموران به منظور شناسایی و دستگیری متهمان اشاره کرد و افزود: پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات خاص پلیسی محل اختفای متهمان را در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کرد.

جالب است بدانید یاکوزا نام مستعاری است که بیشتر خلافکاران و تبه کاران برای کنده کردن خود استفاده می کنند. اما بد بدانید یاکوزا نام گروهی از تبهکاران ژاپنی است. این گروه هم‌اکنون در سراسر جهان پراکنده‌اند و به نام «مافیای ژاپن» هم شناخته می‌شوند.
اعضای گروه یاکوزا دست به کارهای زیادی می‌زنند که مهم‌ترینشان پخش مواد مخدر، اسلحه و زد و خوردهای خیابانی است.

نظرات