شکایت خانواده وحیده محمدی فر از منتشر کنندگان دست داشتن باجناق های داریوش مهرجویی در قتل

0

شکایت خانواده وحیده محمدی فر از منتشر کنندگان دست داشتن باجناق های داریوش مهرجویی در قتل

خانواده وحیده محمدی فر از منتشر کنندگان خبر دست داشتن باجناق های داریوش مهرجویی در قتل شکایت می کنند. این خبر را علیرضا محمدی فر برادر وحیده محمدی فر رسانه ای کرده و نوشت: به زودی شکایتی علیه مفتریان (نقش باجناق های داریوش مهرجویی در قتل) برای اعاده حیثیت تنظیم خواهد شد.

باجناق های داریوش مهرجویی کیستباجناق های داریوش مهرجویی کیست

اخباری مبنی بر دخالت خانواده وحیده محمدی‌فر و باجناق‌ های داریوش مهرجویی در قتل او در شبکه های احتماعی منتشر شد، در همین رابطه خانواده همسر این کارگردان فقید اطلاعیه‌ای صادر کردند.

این خانواده با انتشار یادداشتی اتهامات وارد شده را از پایه و اساس رد کردند و اعلام کردند:

پاره‌ای از خبرگزاری‌ ها که هدف‌ شان معلوم نیست، به خانواده شناخته‌ شده محمدی‌ فر اتهامات کذب و کثیفی نسبت داده‌اند.

نه‌تنها هیچ‌یک از اعضای خانواده محمدی‌فر با زنده‌یادان داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر اختلافات مالی نداشته‌اند بین آنها همواره فقط صمیمیت و عشق برقرار بوده است.

ضمناً هیچ‌ یک از اعضای این خانواده که در پیشبرد فرهنگ و علم و دموکراسی در کشور سالیانی دراز فعال بوده‌اند بازداشت نشده‌اند.

افزون بر این، در اداره آگاهی نیز خواستند که بلافاصله شکایتی علیه قاتل یا قاتلین تنظیم شود.

به زودی شکایتی علیه مفتریان برای اعاده حیثیت تنظیم خواهد شد.

شایعات کذب درباره نقش باجناق های داریوش مهرجویی در قتل او و همسرش

از ساعاتی پیش رکنا خبری را منتشر کرد و از دست داشتن باجناق های داریوش مهرجویی در قتل او و همسرش وحیده محمدی فر خبر داد. اما منبع آگاه در پلیس گفت: قاتل مهرجویی باجناقش نیست

مظنون اصلی از باجناق‌های داریوش مهرجویی نیست و اصحاب رسانه از گمانه زنی پرهیز کنند

یک منبع آگاه در پلیس در مورد گمانه زنی برخی رسانه ها در مورد هویت قاتل مهرجویی و همسرش گفت: قاتل مهرجویی باجناقش نیست

رکنا در این باره نوشت: «باجناق‌های داریوش مهرجویی بخاطر اختلافات مالی طراحان اصلی جنایت بودند و با اجیرکردن ۳ آدمکش از اتباع بیگانه دست به این قتل فجیع زدند. قاتل اصلی یکی از آدمکش‌ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق‌ها معاونت در قتل و آمریت داشته‌اند. از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش برخلاف خیلی از گمانه‌زنی‌ها پلیس به سرنخ‌هایی رسید که در آن قتل از میان آشنایان داریوش مهرجویی و همسرش بوده است و در همان ابتدا ۳ مرد از بستگان وحیده محمدی‌فر – ۲ باجناق و یکی از بستگان دورشان – بازداشت شدند و تیم تحقیق ساعت‌ها از این ۳ مظنون که دارای اختلافات مالی با داریوش مهرجویی بودند بازجویی کردند و در حالی که جزو مظنونان اصلی به حساب می‌آمدند کارآگاهان فقط در این شاخه متمرکز نشدند و با فرضیه‌ها و یافته‌های جدید به مظنون‌گیری ۷ نفر دیگر پرداختند. بعد از اینکه دست داشتن مظنونان اولیه در قتل داریوش مهرجویی و همسرش پررنگ‌تر شد همزمان با داده‌های مظنونان دیگر پرونده، پلیس به سرنخ‌هایی قوی دست یافت و با بازداشت ۲ مظنون دیگر تعداد مظنونان به ۹ نفر رسید. در این مرحله بود که کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند و با اعترافات مظنونان اصلی که همان باجناق‌ها بودند مشخص شد ۳ اجیر شده از اتباع بیگانه در این قتل دست داشته‌اند که تنها یکی از آنها قاتل اصلی بوده است و همین کافی بود تا عصر سه‌شنبه قاتل اصلی بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است.»

تکذیب دخالت داشتن باجناق‌های مرحوم مهرجویی

به گزارش تسنیم این منبع آگاه در پلیس افزود: دخالت داشتن باجناق‌های مرحوم مهرجویی در پرونده قتل اساسا کذب است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره عوامل قتل «داریوش مهرجویی» اظهار کرد: مظنون اصلی از باجناق‌های داریوش مهرجویی نیست و اصحاب رسانه از گمانه‌زنی پرهیز کنند تا کارآگاهان پلیس به‌زودی اخبار تکمیلی را اعلام کنند.

وی افزود: اصلاً در بین دستگیرشدگان فردی که نسبت باجناقی با مرحوم مهرجویی داشته باشد، نبوده است.

طی امروز پس از اعلام خبر دستگیری قاتل مرحوم مهرجویی از سوی سخنگوی فراجا، خبرهای ضدو‌نقیضی از سوی برخی رسانه‌ها درباره هویت قاتل منتشر شده و در حالی که برخی رسانه‌ها مدعی دخالت باجناق‌های مرحوم مهرجویی در این قتل شده بودند، رسانه‌های دیگری هم از نقش داشتن باغبان سابق این مرحوم در این پرونده خبر دادند.

امروز سخنگوی فراجا با بیان اینکه قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در دستگیری‌های قبلیِ پلیس بوده و اکنون لب به اعتراف گشوده است، گفت: اکنون می‌توان با قاطعیت گفت که قاتل این هنرمند و همسرش دستگیر شده است.

نظرات