چطور ورودی سایت خود را زیاد کنیم

0

یکی از مهم‌ترین نتایج استفاده از خدمات سئو، بیشتر شدن ترافیک و ورودی سایت است. با این حال اقداماتی که در این بخش انجام می‌شوند را می‌توان به ۲ دسته سئو کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم کرد. اگر شما هم به عنوان یک سئوکار تازه وارد یا وبمستر می‌خواهید ورودی سایت‌تان را بیشتر کنیم، در ادامه راهکارهای مهمی را در این بخش برای شما بیان کرده‌ایم.

اهمیت ورودی سایت برای سئو چیست؟

یکی از راهکارهایی که می‌توانید از طریق آن با دریافت خدمات سئو شهرت، برندسازی و اعتبار و قدرت سایت خود را بیشتر کنید، افزایش ترافیک ورود به سایت است. این مسئله به حدی اهمیت دارد که روزانه کمپین‌های تبلیغاتی و حتی فیک (کلاه سیاه) برای افزایش ورودی سایت به صفحات خاص راه اندازی می‌شوند.

ابتدا قبل از اینکه به راهکارهای بیشتر کردن ورودی سایت بپردازیم، لازم است با دلایل اهمیت این موضوع آشنا شوید که عبارتند از:

  • افزایش جلب توجه موتورهای جستجو: یکی از مزیت‌هایی که می‌توان در این بخش معرفی کرد، بیشتر کردن بازدید سایت شما است. در این حالت هرچقدر سایت شما ورودی کاربران بیشتری داشته باشد، سیگنال قوی‌تری را برای جلب توجه موتورهای جستجو ارائه خواهد کرد که باعث می‌شود تا رنک سایت افزایش یابد.

  • بهبود جایگاه در نتایج جستجو: یک مزیت مهم دیگری که می‌توان در این قسمت معرفی کرد، بهبود جایگاه موتور جستجو است. بنابر گزارشی ازSEMrush ، ترافیک سایت فاکتور رتبه بندی نیست؛ بلکه ترافیک مستقیم عاملی است که می‌تواند به موتورهای جستجو، اعتبار بالای آن دامنه و صفحه را نشان دهد. در نتیجه رتبه صفحه به طور غیرمستقیم بهبود می‌یابد.

  • گسترش دامنه و تعامل مخاطبان هدف: با بیشتر شدن ورودی سایت، تعداد مخاطبان پلتفرم شما افزایش می‌یابد. این کار می‌تواند تعامل آنها را با سایت شما بیشتر کرده که از نتایج مهم آن می‌توان به افزایش فروش، اشتراک گذاری مطالب و پروموت شدن برند و سایت شما اشاره کرد. همه این کارها منجر به تاثیر غیر مستقیم در بهبود سئو سایت می‌شود.

آشنایی با دلایل اهمیت ورودی سایت

آشنایی با دلایل اهمیت ورودی سایت

چطور باید ورودی سایت خود را زیاد کنیم؟ (روش های کلاه سفید)

دغدغه بسیار مهمی که می‌تواند بسیاری از وبمسترها و حتی سئوکارها را به سمت دریافت خدمات سئو سوق دهد، نحوه بیشتر کردن ورودی سایت است. در کل می‌توان چنین کاری را هم به صورت سئو کلاه سفید، اصولی و هم کلاه سیاه و خارج از چارچوب قوانین گوگل انجام داد. ابتدا راجع به روش‌های اصولی و کلاه سفید می‌توان گفت:

  • کیورد تارگتینگ

برای آنکه بتوانید ترافیک ورود به سایت خود را بیشتر کنید، بهترین روش آن است که هوشمندانه کار کنید. یک روش بسیار مهم در این قسمت، تمرکز بر کلمات کلیدی است که بیشترین نرخ جستجو را دارند. این کلمات کلیدی باید مرتبط به سایت شما نیز باشند و برای آنها تولید محتوای خوبی انجام گردد. در این حالت شما می‌توانید شانس دیده شدن مطالب سایت خود را افزایش داده و از این طریق نیز کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

  • جذاب‌تر کردن صفحات خود در نتایج گوگل

یک ترفند متداول دیگر برای افزایش ورودی، جذاب‌تر کردن لینک سایت شما در صفحه نتایج جستجو است. در این حالت شما باید با افزودن متادیتاها و اسکیماها اقدام کنید. متادیتاها، داده‌هایی ساختاریافته هستند که توسط ربات‌های گوگل قابل شناسایی بوده و می‌تواند آنها را در کنار نتایج شما قرار دهد. یک نمونه جذاب آن، ستاره‌ها یا سوالات متداولی است که در زیر این لینک‌ها درج می‌شوند.

  • جذاب‌تر کردن تیتر صفحات

تیترهای H1، مهم‌ترین نوشته‌هایی هستند که عنوان کلی مقاله شما را در نتایج گوگل نمایش می‌دهند. هرچقدر این عناوین جذاب‌تر باشند، کاربران بیشتری را برای ورود به سایت شما ترغیب می‌کنند. استفاده از صفات تفضیلی، به کار بردن ایموجی و انتخاب کلمات مرتبط و دقیق که بیانگر عمق محتوای شما است، می‌توانند به جذاب‌تر کردن این تیترها منجر شوند.

  • درج متا دیسکریپشن جذاب

متا دیسکریپشن‌ها، توضیحات خلاصه‌ای از کل محتوای شما هستند که توصیه می‌شود در ۳۰ حرف آنها را بنویسید. این عبارت زیر تیتر اصلی در صفحه نتایج گوگل نمایش داده می‌شود و می‌تواند کاربر را از محتوایی که می‌خواهید ارائه کنید آگاه کند. درج کلمه کلیدی اصلی، ارائه یک عبارت راهنما برای مطالبی که در صفحه خود بیان می‌کنید و رعایت نوع نگارش به حالتی که دعوت کننده باشد، بسیار مهم است.

آشنایی با روش های بیشتر کردن ورودی سایت

آشنایی با روش های بیشتر کردن ورودی سایت

چطور باید ورودی سایت خود را زیاد کنیم؟ (روش های کلاه سیاه)

استفاده از ترفندهای کلاه سیاه در خدمات سئو آن هم به صورت کنترل شده مرسوم است. شما می‌توانید با مشورت گرفتن از یک متخصص سئو، این کار را انجام دهید. برای انجام این راهکارها توصیه می‌کنیم شتاب زده عمل نکنید و حتما به تدریج و آهسته آن را پیاده سازی کنید. حال در خصوص روش‌های کلاه سیاه برای افزایش ورودی سایت می‌توان گفت:

  • ایجاد بک لینک انبوه: شما می‌توانید با ایجاد بک لینک به صفحات مختلف سایت خود، حجم ورودی کاربران را از این طریق به سمت سایت بیشتر کنید. درج این لینک‌ها باید در حجم گسترده و تا حد امکان سایت‌های پرترافیک انجام گردد.

  • تبلیغات بنری انبوه: یک روش برای افزایش بازدید و ورودی کاربران به سایت، تبلیغات است که بهترین مدل آن، تبلیغات بنری شناخته می‌شود. در این حالت شما می‌توانید با ایجاد بنرها در سایت‌های پربازدید، حجم بسیار زیادی از کاربران را به سمت پلتفرم خود بکشانید. کمپین‌های بنری انبوه ترافیک سایت را به صورت ناگهانی افزایش می‌دهند که می‌توانید اثر آن را در گوگل سرچ کنسول سایت خود نیز مشاهده کنید.

  • خرید ترافیک: روش فیک دیگری که توصیه می‌کنیم تا حد امکان سراغ آن نروید، خرید ترافیک انبوه برای سایت است. علت نامناسب بودن این روش، تاثیر آن در افزایش نرخ بانس ریت و کاهش زمان ماندگاری کاربر یا Dwell Time می‌باشد. از سوی دیگر، مراجعه حجم انبوهی کاربر در یک بازه زمانی کوتاه منجر به مشکوک شدن گوگل به سایت شما و حتی از دسترس خارج شدن سرور می‌شود. در صورتی که بتوانید کیفیت این نوع سفارش‌ها برای خرید ترافیک ارگانیک را تضمین کنید، این راهکار در بهبود سئو نیز بسیار موثر خواهد بود.

نکات مهم در افزایش ورودی سایت

نکات مهم در افزایش ورودی سایت

برون سپاری خدمات افزایش ترافیک و ورودی سایت

جدای از تمامی روش‌هایی که در این مقاله بیان کردیم، استفاده از خدمات سئو و رشد اصولی سایت اصلی‌ترین راهکاری است که می‌توانید برای افزایش ترافیک و ورودی سایت خود استفاده کنید. در این حالت شما می‌توانید از ۲ طریق اقدام کنید. اول آنکه سئو سایت خود را به تنهایی انجام دهید. دوم آنکه از یک تیم متخصص سئو کمک بگیرید.

در صورتی که احساس می‌کنید نمی‌توانید با دانش و تجربه خودتان، ورودی سایت را بیشتر کنید یا دانش و تجربه شما ناقص است، پیشنهاد می‌کنیم این دسته از افراد به سراغ برون سپاری خدمات سئو سایت بروند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های برون سپاری سئو سایت، خاطر جمع شدن از انجام روند سئو سایت در بهترین حالت ممکن است که به تدریج شاهد بیشتر شدن ترافیک ورودی آن خواهید بود. با این حال مهم است که این کار را به یک مجموعه معتبر بسپارید.

ما در مجموعه SEOEDU، بستری را فراهم کرده‌ایم که می‌توانید از سرویس‌های متنوع سئو سایت آن استفاده کنید. از مشاوره سئو گرفته تا آموزش و منتورینگ سئو. همچنین خدمات سئو سایت شما به صورت پروژه قابل انجام است. SEOEDU یک مجموعه با قدمت بیش از ۵ سال است که اکنون دانش و تجربه کاملی در سئو انواع سایت‌های شرکتی، خدماتی، فروشگاهی و غیره دارد. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات ما، به سایت SEOEDU.ir مراجعه کنید./۵۵۳۷۲۳

نظرات