پخش زنده بازی ایران و قطر امروز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید +پخش آنلاین

0

پخش زنده بازی ایران و قطر کاپ اردن امروز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور

پخش زنده و اینترنتی بازی ایران و قطر امروز در فینال مسابقات چهارجانبه کاپ اردن را امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید که از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه امان در حال برگزاری می باشد و شما می توانید در لینک های زیر به صورت مستقیم و زنده از طریق گوشی موبایل و لپ تاب بازی جذاب را تماشا کنید

بدون سانسور بازی مسابقه فوتبال تیم فوتبال ایران و قطر فینال چهارجانبه کاپ اردن امشب سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ در دوحه قطر برگزار میشود را ببینید

تیم ملی ایران و قطر ۲۳ بار در مقابل هم قرار گرفته که ۱۵ بار تیم فوتبال ایران و سه بار تیم فوتبال قطر پیروز شده است آخرین مسابقه آنها دی ماه ۱۳۹۷ بوده که ایران موفق شد با گل‌های مهدی طارمی و سردار آزمون ۲ بر یک این تیم را شکست بدهد

این بیست‌وچهارمین تقابل ایران و قطر خواهد بود. در ۲۳ دیدار گذشته، تیم کشورمان ۱۵ برد، ۵ تساوی و ۳ باخت برابر قطر به دست آورده است. آخرین بازی ایران و قطر هم به سال ۲۰۱۸ بر می‌گردد که تیم ملی توانست در دیداری تدارکاتی ۲ بر یک قطر را شکست دهد.

پخش زنده بازی ایران و قطر کاپ اردن امروز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

بازی ایران و قطر فینال کاپ اردن امروز سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه بزرگ امان برگزار شود و شما می توانید فرکانس و شبکه های پخش و آنلاین بازی ایران با قطر را در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید<

گفتنی است، ابن مسابقه در چارچوب بازی های چهارجانبه کاپ اردن امشب سه‌شنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۲ به صورت زنده پخش خواهد شد. دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل اردن از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امان آغاز خواهد شد و قبل از این دیدار نیز تیم‌های ملی عراق و اردن برای کسب رتبه سوم جدال می‌کنند.

پخش زنده اینترنتی بازی ایران و قطر

پخش زنده بازی ایران و قطر سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ فینال تورنومنت اردن را در لینک زیر تماشا کنید:

از آنجایی دیدار ایران و قطر، در یک روز تعطیل برگزار نمیشود و امکان دارد به تلویزیون دسترسی نداشته باشید، حرف تازه لینک پخش اینترنتی را برای شما فوتبال دوستان مهیا کرده است.

این بازی از طریق شبکه ۳ و شبکه ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

همچنین شبکه های آنتن و سپهر نیز پخش زنده بازی ها را پوشش می دهند

aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

ساعت بازی ایران و قطر چنده؟

این بازی قرار است امشب، سه شنبه، از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه اردن برگزار شود.

تورنمنت چهار جانبه اردن با حضور ۴ کشور اردن و عراق و قطر و ایران برگزار شد. تیم ملی ایران موفق شد در بازی اول برابر تیم میزبان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.

دیگر تیم های این مسابقات، قطر و عراق هستند که کار این دو تیم پس از تساوی بدون گل در وقت های عادی، به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت شاگردان کی روش با پیروزی در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کردند.

پس از پیروزی در دیدار برابر اردن، حالا ملی پوشان خود را برای مسابقه فینال برابر قطر آماده می کنند که برنده این مسابقه عنوان قهرمانی را از آن خود می کند.

این بیست‌وچهارمین تقابل ایران و قطر خواهد بود. در ۲۳ دیدار گذشته، تیم کشورمان ۱۵ برد، ۵ تساوی و ۳ باخت برابر قطر به دست آورده است. آخرین بازی ایران و قطر هم به سال ۲۰۱۸ بر می‌گردد که تیم ملی توانست در دیداری تدارکاتی ۲ بر یک قطر را شکست دهد.

امیر قلعه‌نویی به احتمال زیاد همانند ۲ دیدار گذشته، شاگردانش را با سیستم ۱-۱-۴-۴ وارد میدان خواهد کرد. مسئولیت حفاظت از دروازه تیم ملی ایران بر عهده علیرضا بیرانوند خواهد بود. او انگیزه‌ زیادی برای ثبت سی‌وسومین کلین‌شیت خود در لباس تیم ملی دارد.

با توجه به انتقادات و عملکرد نه‌چندان جالب ایران در بازی مقابل اردن به نظر می‌رسد که قلعه‌نویی برای این دیدار دست به تغیراتی در برخی خطوط بزند. احتمال زیاد شاهد زوج خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار خواهیم بود. در نتیجه حسین‌کنعانی‌زادگان در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند و رامین رضاییان از جناح راست و احسان حاج‌صفی از جناح چپ، خط دفاعی تیم ملی ایران را تکمیل می‌کنند.

ترکیب تیم ها

علیرضا بیرانوند، مرتضی‌ پورعلی‌ گنجی، حسین‌ کنعانی‌ زادگان، رامین رضاییان، احسان حاج‌ صفی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سردار آزمون و مهدی طارمی.

نظرات