آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی استقلال و هوادار ۲۸ مهر ۱۴۰۲ و قیمت بلیط

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی استقلال و هوادار ۲۸ مهر ۱۴۰۲ و قیمت بلیط

خرید بلیط الکترونیکی بازی استقلال و هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران که روز جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار میشود آغاز شده و فوتبال دوستان و هواداران تیم های استقلال و هوادار می توانند از ساعت اعلام شده بلیت بازی را از طریق سامانه بلیت فروشی footballeticket.ir تهیه کنند. از این تعداد بلیت قرار است ۱۸۰۰ بلیط برای بانوان اختصاص داده شود.

آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی استقلال و هوادار ۲۸ مهر ۱۴۰۲ و قیمت بلیط

خرید بلیط بازی استقلال و هوادار هفته ششم لیگ برتر ایران ۱۴۰۲

بلیت فروشی بازی استقلال و هوادار آغاز شد و هواداران می‌توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

سایت ویژه بلیت فروشی استقلال – هوادار در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به نشانی footballeticket.ir در اختیار متقاضیان بوده و افراد علاقه مند می توانند با مراجعه به سایت، بلیت خود را خریداری کنند.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این دیدار با حضور ۲۵ هزار هوادار آقا و ۱۸۰۰ هوادار خانم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بلیت فروشی بازی استقلال و هوادار ۲۸ مهر ۱۴۰۲

قرار است حدود دو هزار و ۲۰۰ تماشاگر خانم در دیدار استقلال با هوادار هم حضور داشته باشند.

تیم فوتبال استقلال روز ۲۸ مهرماه در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار خواهد رفت.

قیمت بلیط

بلیط فروشی این دیدار در سامانه فروش بلیت الکترونیکی آغاز شده و قیمت های مختلف جایگاه ها نیز روی سامانه بلیت فروشی درج سده است.

دیدار استقلال با هوادار با حضور تماشاگر خواهد بود. تاکید سازمان لیگ مبنی بر اینکه تیم های استقلال و پرسپولیس باید استادیوم جدیدی برای برگزاری بازی ها به سازمان لیگ معرفی کنند، این شائبه را به وجود آورده که دیدار استقلال – هوادار احتمالا در استادیومی غیر از آزادی برگزار می شود. به خصوص که بعد از تاکید سازمان لیگ علی خطیر از استادیوم امام رضا مشهد به عنوان استادیوم جایگزین نام برده است. بااین حال و بر اساس خبرهای رسیده دیدار استقلال با هوادار در استادیوم آزادی و با حضور تماشاگر برگزار می شود.

قرار است با انتقال قطعی بازی های استقلال و پرسپولیس به استادیوم جدید استادیوم آزادی با سرعت بیشتری بازسازی شود و قرار است چمنش هم تعویض شود. تا زمان قطعی شدن این موضوع دیدارهای استقلال و پرسپولیس هم چنان در استادیوم آزادی برگزار می شود. استقلال از استادیوم امام رضا مشهد به عنوان استادیوم جدید خود یاد کرده است و پرسپولیس هم علاقمند است در استادیوم محل تمرین یعنی شهید کاظمی پذیرای حریفان باشد.

نظرات