آیا مدارس یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۳ مهر ۱۴۰۲ (جدید)

0

آیا مدارس یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۳ مهر ۱۴۰۲ (جدید)

آیا مدارس یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۳ مهر ۱۴۰۲ به علت گرد‌و‌خاک و بارش برف و باران و زلزله و سیل و آیا تعطیل است؟ یا خیر اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا تعطیله، فردا مدارس تعطیل است به دلیل آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ در تهران و شهرها از حرف تازه میخوانید.

اطلاعیه فوری آخرین خبر تعطیلی مدارس فردا ۲۳ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد به علت بارش برف و باران و زلزله و آلودگی هوا در مشهد تهران و البرز یزد و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا یکشنبه بیست و سوم مهر مدارس تعطیل نیست و تمامی کلاس ها به صورت حضوری دایر است

آیا مدارس یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا 23 مهر 1402 (جدید)

وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲

فوری؛ باتوجه به شرایط جوی و بارش برف و باران شدید و وقوع طوفان های رگباری در برخی شهرها در ایران احتمال تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ در ایران وجود دارد و تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما خواهد شد. تا این ساعت تعطیلی مدارس اعلام نشده و تمامی مدارس در شهرهای تهران و دیگر شهرهای ایران دایر می باشد.

در حال تکمیل…

مدارس فردا یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ تعطیل می شود؟

خیر؛ مدارس روز یکشنبه بیست و سوم مهر ۱۴۰۲ تعطیل نیست. تاکنون هیچ نهاد رسمی تعطیل بودن ادارات و مدارس روز یکشنبه ۲۳ مهر را اعلام نکرده است و اگر خبر جدید از سوی مسیولان اعلام شسد به اطلاع شما دانش اموزان خواهد رسید

وضعیت هواشناسی شهرها فردا بیست و سوم مهر

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد:، یکشنبه (۲۳ مهر) در برخی نقاط آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل و خراسان جنوبی بارش پراکنده،گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه (۲۴ مهر) با نفوذ سامانه بارشی در مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و سه‌شنبه (۲۵ مهر) علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق بارش پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در برخی مناطق خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق یزد، شمال سمنان، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی و فردا یکشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی در مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در شمال شرق بارش پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه در نوار شمالی و برخی مناطق جنوب غرب بارش‌ها ادامه دارد. از روز دوشنبه تا چهارشنبه در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق روی می‌دهد. روز دوشنبه در استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

مشهد و خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای خنک که از روز گذشته مناطق مختلف این استان را فرا گرفته است تا صبح روز دوشنبه هفته گذشته ماندگار است.

زهرا مبشری افزود: البته از شدت سرما نسبت به روز گذشته کاسته شده است اما همچنان روزهای خنک پاییزی در استان خراسان رضوی ماندگار است.

وی ادامه داد: دمای هوا از صبح دوشنبه مجدد روند افزایشی به خود می گیرد و دما در نقاط مختلف خراسان رضوی معتدل می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ مهر) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۲۴ مهر) کمی‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات