علی نسمان کمدین فلسطینی کیست و همسر و سوابق +‌نحوه شهادت و بیوگرافی

0

علی نسمان کمدین فلسطینی کیست و همسر و سوابق +‌نحوه شهادت و بیوگرافی

علی نسمان بازیگر و کمدین فلسطینی می باشد او متولد ۱۵ آوریل ۱۹۸۵ در غزه بود که متاسفانه ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ در سن ۳۸ سالگی به علت اصلی حمله هوایی ارتش اسراییل به غزه درگذشت و به شهادت رسید. او دارای لیسانس مدیریت مالی بوده و یکی از بازیگران و کمدین های فلسطینی بود که به دلیل انتشار ویدپوها و کلیپ های ضد اسرائیلی در بین مردم فلسطین شناخته شده بود ادامه بیوگرافی علی نسمان و همسرش با عکس و ناگفته های زندگی علی نسمان کیست و اهل کجاست را از مجله حرف تازه می خوانید

علی نسمان کمدین، بازیگر، و بلاگر و فعال سیاسی اهل غزه فلسطین است که در آثاری همچون سریال روح، سریال دروازه بهشت ​​و الفدایی فعالیت داشت. او علاوه بر فعالیت در شبکه های اجتماعی در زمینه نجاری فعالیت داشت و در چندین سریال فلسطینی نیز حضور داشت.

علی نسمان کمدین فلسطینی کیست و اهل کجاست و همسر و سوابق +‌نحوه شهادت و بیوگرافی

زندگینامه و بیوگرافی علی نسمان کیست

علی نسمان متولد سال ۱۳۶۵ بازیگر؛ کمدین؛ فعال رسانه و بلاگر اینستاگرامی اهل فلسطین است. او در ۲۱ مهر ۱۴۰۲ در حملات اسراییل به شهادت رسید

سوابق

او به عنوان یک وبلاگ نویس فلسطینی در شبکه های اجتماعی فعال بود و یکی از برجسته ترین وبلاگ نویسان بود و علیه اشغالگری اسرائیل فعال بود. وی یکی از برجسته ترین فعالان عملیات سیل الاقصی بود و سال ها پیش فعالیت خود را به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد.

علی نسمان علاوه بر بازیگری؛ در زمینه وبلاگ نویسی نیز فعالیت داشت. او فعال سیاسی ضد اسراییل بود و کلیپ ها و ویدیوهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود. اخرین توییت هنرمند و فعال رسانه‌ای لحظاتی قبل از شهادت در حملات دشمن اشغالگر صهیونیستی در صفحه اینستاگرامش نوشته ای درباره درگیری حماس و ارتش اسراییل با این مضمون بود: «دوستان به خداوند و رحمت او امیدوار باشید، اگر از هم جدا شدیم، یا در قدس یا در بهشت همدیگر را ملاقات خواهیم کرد.»

بیوگرافی علی نسمان بازیگر و کمدین فلسطینی و همسرش و نحوه شهادت

بیوگرافی علی نسمان کیست و اهل کجاست

علی عبدالله حسن النسمان در ۱۵ آوریل ۱۹۸۵ در غزه متولد شد. او اهل شمال شهر غزه است و سال های خود را در آنجا گذرانده است. دوره متوسطه را به پایان رساند و بعداً لیسانس مدیریت مالی و بازرگانی و سپس دیپلم مدیریت سازمان گرفت. نیسمان علاوه بر فعالیت در شبکه های اجتماعی در زمینه نجاری فعالیت داشت و در چندین سریال فلسطینی نیز حضور داشت.

او برای کسانی که نمی‌دانستند یک کمدین اهل غزه است، به خاطر ویدیوهایی که در آن صهیونیست‌ها را تمسخر می‌کرد، شناخته شده بود. این کمدین امروز بر اثر حملات ارتش رزیم اسرائیل در نوار غزه، به شهادت رسید.

نحوه شهادت علی نسمان

علی نسمان پس از هدف قرار گرفتن اقامتگاهش در غزه در جریان بمباران اسرائیل در عملیات سیل الاقصی به شهادت رسید.

بیوگرافی علی نسمان

صفحه اینستاگرام

علي نسمان (@ali_nassman)

نسمان روزانه با انتشار کلیپ های ویدئویی از بمباران غزه، رخدادهای غزه و مقاومت مردم آن را علی رغم آن همه ویرانی، برای مخاطبان خود منتقل و تاکید می کرد: «مردم غزه سرشان را بالا گرفته اند.»

اما گزارش هایش طولی نکشید و او عصر روز جمعه در یک حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه به شهادت رسید.

بیوگرافی علی نسمان کیست و اهل کجاست

علی نسمان روز پنج شنبه در آخرین کلیپ خود که از وضعیت غزه زیر بمباران اسرائیل در اینستاگرام خود منتشر کرد، درباره «حتمیت پیروزی یا شهادت سخن به میان آورده بود.»

او در آخرین کلیپ خود گفت: «هرگز ترس و وحشت را از ما نخواهید دید. خداوند رحمت کند کسانی را که به انچه خداوند از فضل خود به انها عطا کرده، خرسندند.»

فیلم ها و سریال های علی نسمان

او در حالی که خیابان های غزه را پس از حملات هوایی اسرائیل به تصویر می کشید، گفت: «قطعا مردم از ان خارج شده اند. اینجا در طول شب گذشته زیر بمباران بود و به طور کامل ویران شده است. این همان چیزی است که خداوند و رسولش به ما وعده داده و نبرد ما ادامه دارد. روحیه مردم غزه بالاست و خستگی را به دلیل شب بیداری و نگرانی برای فرزندان خود در چهره هایشان می بینید.»

بیوگرافی و سوابق علی نسمان فعال رسانه ای

نسمان همچنین از مردم کرانه باختری می خواهد که به دل رژیم صهیونیستی بزنند و عملیات مقاومتی انجام دهند.

او خطاب به آنها می گوید: « ما شما را به این کار دعوت نمی کنیم زیرا ما ضعیف هستیم و به شما نیاز داریم بلکه می خواهیم که در ایجاد تغییری که در سطح جهانی در حال وقوع است، با ما سهیم باشید.»

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام علی نسمان

نظرات