مینا سرلک دستیار صحنه کیست و همسر و سوابق +‌عکس درگذشت و بیوگرافی

0

مینا سرلک دستیار صحنه کیست و همسر و سوابق +‌عکس درگذشت و بیوگرافی

مینا سرلک دستیار صحنه سینما و تلویزیون می باشد او متولد سال ۱۳۵۸ در تهران بوده و فارغ التحصیل رشته تاتر می باشد. مینا سرلک یکی از دست اندرکاران سینما و تلویزیون و دستیار صحنه در ایران بود که ۲۱ مهر ۱۴۰۲ به علت بیماری سرطان درگذشت. او مدت ها درگیر بیماری سرطان بود اما تلاش پزشکان و شیمی درمانی افاقه ای نکرد و این هنرمند جوان در سن ۴۴ سالگی فوت کرد ادامه بیوگرافی مینا سرلک منشی و دستیار صحنه و همسرش با عکس و ناگفته های زندگی مینا سرلک کیست و اهل کجاست از مجله حرف تازه می خوانید

مینا سرلک دستیار صحنه، منشی، و هنرمند سینما و تلویزیون اهل ایران است که در آثاری همچون فیلم سینمایی بی همه چیز و مغز و استخوان فعالیت داشته و هم اکنون در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

مینا سرلک دستیار صحنه کیست و همسر و سوابق +‌عکس درگذشت و بیوگرافی

زندگینامه و بیوگرافی مینا سرلک کیست

مینا سرلک دستیار صحنه متولد سال ۱۳۵۸ در تهران منشی و دستیار صحنه سینما و تلویزیون اهل ایران است. او شامگاه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ به دلیل اصلی بیماری سرطان درگذشت. جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان متعاقبا اعلام میشود

سوابق

خانم سرلک یکی از هنرمندان سینما و تلویزیون ایران است که فعالیتش را با دستیاری صحنه آغاز کرد. او در برخی پرژه های سینمایی و تلویزیونی با کارکردانان معروف همکاری داشته است. وی به دلیل علاقه به دستیاری صحنه این حرفه را شروع کرد و کمتر در حیطه بازیگری فعالیت داشته است. نام این خانم هنرمندان برای تمامی اهالی سینما و هنرمندان آشناست. اگرچه وی در بازیگری فعالیت نداشته؛ اما به واسطه دستیاری صحنه توانسته شهرت خوبی را به هم بزند. او یکی از هنرمندان خوب کشورمان بود که در پشت صحنه پروژه های سینمایی تلاش وافری داشت.

بیوگرافی مینا سرلک دستیار صحنه و همسرش + بیماری سرطان مینا سرلک و سوابق و فیلم ها

ازدواج و همسر

مینا سرلک و زندگی شخصی و خصوصی او اطلاعاتی در دست نیست.

علت درگذشت و فوت

مینا سرلک از دستیاران صحنه جوان سینمای ایران که سابقه حضور در پروژه های «بی همه چیز»، «آکتور»، «مغز استخوان» و … را در کارنامه اش داشت، شب گذشته پس از چندماه مبارزه با بیماری سرطان در سن ۴۴ سالگی درگذشت. این هنرمند یکی از دستیاران فعال سینمای ایران بود که در پروژه‌های زیادی همکاری داشت.

مینا‌سرلک در فیلم‌های «بی‌همه چیز»، «آکتور»، «مغز استخوان» و… به عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرده بود.، این هنرمند شب گذشته پس از تحمل ماه‌ها رنج ناشی از ابتلا به بیماری سرطان، در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

او از سال گذشته با مراجعه به پزشک متوجه بیماری سرطان خود میشود و چند ماه نیز به شیمی درمانی مشغول میشود اما در نهایت در شامگاه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ از دنیا رفت. از فیلم های او می توان به فیلم های اکتور و بی همه چیز و مغر استخوان نام برد که این هنرمند در آنها به عنوان دستیار صحنه حضور داشته است.

نظرات