فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آتیلا پسیانی با حضور بازیگران +عکس

1

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آتیلا پسیانی با حضور بازیگران +عکس

مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر آتیلا پسیانی امروز پنجشنبه ۲۰ مهرماه با حضور بازیگران و جمعی از هنرمندان و خانواده و همسر و دختر و پسر این بازیگر برگزار شد و بسیاری از عوامل سینما و بازیگران پیشکسوت و کارگردانان و هنرمندان در این مراسم حضور داشتند.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آتیلا پسیانی با حضور بازیگران +عکس های جگرسوز

عکس های مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد آتیلا پسیانی روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ از تالار وحدت به سمت آرامستان بهشت زهرا تهران برگزار شد.

در این مراسم بازیگران و هنرمندانی چون داریوش فرهنگ، شهرام گیل‌آبادی، رضا توکلی، سحر دولتشاهی و اصغر همت ستاره پسیانی، حبیب رضایی، محمد چرم‌شیر، طناز طباطبایی، امیر جدیدی، حمید پورآذری، علی دهکردی، احمد حامد، رامبد جوان، آروند دشت‌آرای. الهام کردا، منوچهر شاهسواری، بهرام توکلی، امیرحسین دوانی، وحید لک و احسان حاجی‌پور و پژمان بازغی و خانواده ایشان حضور داشتند.

عکس ها و تصاویر خاکسپاری آتیلا پسیانی

مراسم وداع با پیکر آتیلا پسیانی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، صبح امروز پنجشنبه ۲۰ مهر در تالار وحدت آغاز شد و سپس برای خاکسپاری راونه بهشت زهرا شد تا در قطعه هنرمندان در کنار مادرش بانو جمیله شیخی دفن شود.

ضجه ها و اشک های دلخراش ستاره در مراسم تشییع و خاکسپاری پدرش آتیلا پسیانی دل هر کسی را به درداورد. دخترا همیشه بابایی بودند و از دست دادن پدر برای هر کسی سخت است.

فیلم در حال بارگذاری…

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آتیلا پسیانی با حضور بازیگران +عکس های جگرسوز

عکس بازیگران

آتیلا پسیانی، هنرمند سرشناس کشورمان، از مدتی پیش درگیر بیماری سرطان بود و درنهایت روز جمعه ۱۴ مهر در ۶۶ سالگی بدرود حیات گفت. مراسم خاکسپاری این هنرمند، فردا ساعت ۱۰ صبح از مقابل پهنه رودکی انجام می‌شود و برای خاکسپاری به در قطعه هنرمندان بهشت زهرا منتقل خواهد شد.
مراسم وداع با زنده‌یاد آتیلا پسیانی، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، صبح روز پنجشنبه (۲۰ مهر ماه) در پهنه رودکی برگزار خواهد شد و پیکر او تا آرامگاه ابدی‌اش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع می‌شود. آتیلا پسیانی، پس از یک دوره مبارزه با بیماری، روز جمعه ۱۴ مهر، چشم از جهان فروبست و درگذشت او، جامعه هنری کشور را سوگوار کرد و تاسف و تألم بسیاری را برانگیخت.

1 دیدگاه در “فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آتیلا پسیانی با حضور بازیگران +عکس

  1. آنا گفت:

    اتیلا پسیاتی یکماه بعد برادر مظلومم کسی را نداشت رفت به رحمت خدا عجیب است که مامان هر دو سال نحس هشتاد رفت به رحمت خدا #علی_اکبر
    روحشون شاد یادش ان گرامی

نظرات