انواع بارانی زنانه ۲۰۲۳ + جدیدترین مدل های بارانی دخترانه و زنانه

0

در این پست می توانید بارانی بلند زنانه آستردار کلاسیک و انواع بارانی زنانه ۲۰۲۳ و جدیدترین مدل های بارانی دخترانه و زنانه و مدل ترکیبی بارونی تدی و مدل های جدید بارانی پاییزه بچه گانه با رنگ کرمی را مشاهده کنید.

    انواع بارانی زنانه

انواع بارانی زنانه ۲۰۲۳

پارچه بارانی خالق یکی از جذاب ترین لباس های پاییزه و زمستانه به نام ترنچ کت است. با این پارچه می توانید انواع بارانی های جذاب و خاص را بدوزید؛ کافیست تا نگاهی به دوخت مدل های جدید با این پارچه بگردید. مدل های ساده و مینیمال بارانی ها از بهترین و پرطرفدارترین ها، در دنیای مد و فشن این روز ها هستند. به همین دلیل در طراحی های لباس سال ۲۰۲۳ شاهد این گونه بارانی های مینیمال هستیم.

انواع بارانی زنانه

انواع بارانی زنانه

مدل بارانی زنانه کوتاه

برای ست کردن انواع مدل بارانی زنانه کوتاه بسته سیلوئت و فرم کلی بارانی می‌توانید از لگ چرم، انواع شلوار جین مانند شلوار مام فیت، شلوار اسکینی، شلوار مام استایل، بوی فرند و… استفاده کنید. این امر دقیقا بستگی به سلیقه و استایل شخصی شما دارد.

انواع بارانی زنانه

انواع بارانی زنانه

بارانی از جنس وینیل

مدل جدید بارانی زنانه و دخترانه آبی روشن را طراح خوش‌فکر، الکسا چانگ طراحی کرده است. احتمالا این آیتم شما را به یاد بارانی‌های کلاسیک بیاندازد. بارانی مورد نظر دارای کلاه بنددار و آستین‌های رگلان است. با توجه به طراحی این مدل می‌بینید که سه ردیف دکمه جفتی و کمربندی پهن دارد. این آیتم در عین سادگی شیک و برازنده به نظر می‌رسد. با وجود این مدل جدید بارانی زنانه و دخترانه دیگر نگران داشتن تیپی براق در روزهای بارانی نباشید.

انواع بارانی زنانه

انواع بارانی زنانه

انواع بارانی زنانه

ترکیب های رنگی پیشنهادی با بارانی بژ

لازم به ذکر است که ترکیب رنگی طیف بژ، استایلی آرام و ملایم را برای شما خلق می کند. اگر دوست دارید که با رنگ بژ تیپ خاص و کژوالی داشته باشید، باید این رنگ را با رنگ های شاد ست کنید. ترکیب رنگی با بنفش برای یک استایل کژوال پیشنهاد می شود. اگر می خواهید که رنگ بژ را در یک موقعیت را رسمی و جلسات اداری ست کنید، از ترکیب رنگ به همراه مشکی قهوه ای خاکستری و سفید استفاده کنید.

نظرات