آیا مدارس یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ (جدید)

0

آیا مدارس یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ (جدید)

آیا مدارس یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ به علت گرد‌و‌خاک و طوفان های شنی و ریزگرد و آلودگی هوا و آیا تعطیل است؟ یا خیر اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا تعطیله، فردا مدارس تعطیل است به دلیل آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ در تهران و شهرها از حرف تازه میخوانید.

اطلاعیه فوری آخرین خبر تعطیلی مدارس فردا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا و گرد و خاک در تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زابل و زاهدان فردا یکشنبه شانزدهم مهر مدارس تعطیل نیست و تمامی کلاس ها به صورت حضوری دایر است

آیا مدارس یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا 16 مهر 1402 (جدید)

وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲

فوری؛ باتوجه به شرایط جوی و وقوع طوفان های شنی در برخی شهرها در ایران احتمال تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ در ایران وجود دارد و تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما خواهد شد. تا این ساعت تعطیلی مدارس اعلام نشده و تمامی مدارس در شهرهای تهران و دیگر شهرهای ایران دایر می باشد.

در حال تکمیل…

مدارس فردا یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل می شود؟

خیر؛ مدارس روز یکشنبه شانزدهم مهر ۱۴۰۲ تعطیل نیست. تاکنون هیچ نهاد رسمی تعطیل بودن ادارات و مدارس روز یکشنبه ۱۶ مهر را اعلام نکرده است و دانش آموزان به شایعات توجهی نکنند.

وضعیت هواشناسی شهرها فردا شانزدهم مهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به جو پایدار هوای کشور طی سه روز آتی، گفت: یکشنبه ( ۱۶ مهر) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رشد ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

نظرات