ماجرای هدی زین العابدین و اشوان و پشت پرده عکس های جنجالی +‌عکس

0

ماجرای هدی زین العابدین و اشوان و پشت پرده عکس های جنجالی +‌عکس

اخیرا تصویر دو نفره هدی زین العابدین و اشوان در برخی مراسم ها خبرساز شده و شایعاتی نا متعارفی برای این دو هنرمند بوجود اورده است. بعد از انتشار عکس های دونفره هدی زین العابدین و اشوان در کنسرت آرمین زارع حالا این دو چهره با هم در جشن حافظ حضور داشتند که مورد توجه شبکه های احتماعی قرار گرفته است و کاربران می گویند پشت پرده چه خبر است ؟!

هدی زین العابدین و اشوان

تصویری جدید از هدی زین العابدین و اشوان در کنار یکدیگر در مراسم جشن حافظ در فضای مجازی وایرال شد و سويژه شبکه های اجتماعی شده است. هدی زین‌العابدین برای بازی در سریال «رهایم کن» برنده جایزه بهترین بازیگر زن درام شده و جالب است بدانید که او جایزه‌اش را از دست اشوان گرفته است. در هنگام اهدای جایزه به خانم هدی زین‌‌العابدین، اشوان روی استیج حضور داشت.

عکس دو نفره هدی زین‌العابدین و اشوان در کنسرت آرمین زارعی

ماجرای هدی زین العابدین و اشوان و پشت پرده عکس های جنجالی +‌عکس

اشوان متولد ۳ مهر ۱۳۶۹ در تهران، خواننده فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. این خواننده فعالیت خود را با نوازندگی گیتار از ۱۰سالگی شروع کرد

هدی زین العابدین متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج، بازیگر است. رشته تحصیلی او گرافیک بوده است، و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد. پدر هدی زین العابدین مغازه دار و مادرش به رحمت خدا رفته است، وی یک خواهر و یک برادر کوچک تر از خود بنام هادی دارد.هدی زین العابدین نیز همچون برخی از هنرمندان معروف چون مهدی پاکدل از راه تبلیغات به عرصه بازیگری وارد شد، اولین حضور او بعنوان بازیگر در سریال سقوط یک فرشته بود.

هدی زین العابدین برای بازی در نقش مارال در سریال رهایم برنده سیمزغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. هدی زین العابدین بازیگر ایرانی است. هدی زین العابدین با سریال رهایم کن مطرح شد. بازی در سریال سقوط یک فرشته اولین کار جدی هدی زین العابدین محسوب می‌شود. هدی زین العابدین علاوه بر بازیگری به مدلینگ و عکاسی نیز علاقه مند است.

نظرات