تیپ دخترکش دارا حیایی در بیست و دومین جشن حافظ​ !! +‌عکس

0

تیپ دخترکش دارا حیایی در بیست و دومین جشن حافظ​ !! +‌عکس

فیلم منتشر شده از تیپ و استایل دخترکش دارا حیایی در بیست و دومین جشن حافظ​ دل همه رو برد و با واکنش های زیادی همراه بوده و مورد تحسین کاربران قرار گرفت. دارای حیایی در جشن حافظ  با استایل ساده و موی بلند دم اسبی حضور داشت که در فیلم زیر کامل ببییند:

تیپ دخترکش دارا حیایی در بیست و دومین جشن حافظ​ دل همه رو برد +‌عکس

دارا حیایی پسر امین حیایی در جشن حافظ ۸ مهر ۱۴۰۲ با استایلی خاص حضور داشت. او که مدت ها در خارج از کشور زندگی می کرد بعد از بازگشت به ایران با بازی در نقش هاشم در سریال از سرنوشت به شهرت رسید. دارا حیایی یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد. مادر دارا حیایی، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران سابق سینما است.
فیلم حضور دارا حیایی در جشن حافظ را مشاهده می کنید:

امین حیایی بازیگر خوب و توانمند سینمای ایران است که اخلاق و رفتار او هموراه مورد توجه قرار گرفته است. این هنرمند پسری با همه خصوصیات خوبش دارد که بازیگر بسیار توانمندی نیز است.

قطعا امین حیایی یکی از رکورداران تعداد بازی درس ینماست. او که پسری با استایل و شباهت فراوان به خودش دارد هموراه رابطه ای دوستانه بینشان برقرار است. امین و دارا در یک فیلم مشترک نیز ظاهر شدند. شعله ور اولین کار سینمایی دارا بود که به کارگردانی حمید نعمت الله موفق شد یکی از فیلم های جشنوراه باشد.

دارا حیایی در جشن حافظ​

بعد از این فیلم اما دارا تصمیم گرفت به طور مستقل پروژه هیا سینمایی و تلویزیونی را قبول کند و بازی در چهار فصل از سرنوشت باعث شد نشان دهد ضرب المثل پسر کو ندارد نشان از پدر درمورد این پدر و پسر محبوب حقیقت دارد. هاشم از سرنوشت هنوز هم میان مخاطبین تلویزوین بسیار محبوب است. دارا بعد از مدت ها با تغییرات بسیار زیادی در چهره اش در صفحه اجتماعی اش ظاهر شد. به نظر می رسد این هنرمند تصمیمات جدید دارد.

نظرات