پخش زنده والیبال ایران و آلمان امشب شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

0

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین والیبال ایران و آلمان امروز شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ از سری مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ بدون سانسور با حواشی و جزئیات بازی والیبال ایران با آلمان امروزدر چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه برای شما بطور دقیق اورده ایم که می توانید این بازی را بطور زنده و انلاین تماشا کنید:

پخش زنده والیبال ایران و آلمان امشب شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

لینک مستقیم پخش زنده والیبال ایران و آلمان امشب شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

مسابقه والیبال ایران و آلمان قرار است امشب، شنبه، ۸ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۲۳.۳۰ با حضور بازیکنان والیبال دو تیم ایران و المان در شهر ریودوژانیرو برگزار شود و شما می توانید در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید

شبکه های پخش زنده والیبال ایران و آلمان انتخابی المپیک ۲۰۲۴

*پخش آنلاین از سایت شبکه ورزش

۳ https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

*همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و شبکه ۳

aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

ساعت والیبال ایران و آلمان چنده؟

این بازی قرار است امشب، شنبه، از ساعت ۲۳.۳۰ در برزیل برگزار شود

در ادامه می‌توانید پخش زنده والیبال ایران با آلمان ۸ مهر ۱۴۰۲ را از ساعت ۲۳:۳۰ در انتخابی المپیک پاریس تماشا نمایید. این مسابقه را اختصاصی از آپارات اسپورت تماشا کنید.

آنالیز تیم عطایی برای اولین برد بزرگ

نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران در شهر ریودوژانیرو برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک برگزار شد.

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن برگزار می‌شود.

ملی پوشان والیبال ایران پس از سفری حدوداً ۶۰ ساعته، عصر روز جمعه به وقت محلی نخستین تمرین توپی خود را در سالن اصلی مسابقات برگزار کردند.

در این تمرین تمام ملی پوشان و اعضای کادر فنی حضور داشتند و این تمرین به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

در این تمرین بازیکنان ابتدا زیر نظر یاناس خود را گرم کردند و سپس در ادامه زیر نظر بهروز عطایی و دستیارانش به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند. در طول تمرین چندین بار عطایی نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد و از آنها خواست تا با تمرکز بالایی تمرین کنند.

پیش از تیم ایران، تیم ملی والیبال جمهوری چک در این سالن تمرین کرد و پس از تمرین تیم ملی ایران هم آلمانی‌ها وارد سالن شدند تا تمرین خود را برگزار کنند.

در شرایطی که ملی پوشان والیبال ایران درحال برگزاری تمرین بودند، عوامل برگزارکننده مسابقات هم در اطراف سالن مشغول آماده‌سازی و بررسی نهایی سالن برای آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک بودند.

نظرات