بیوگرافی امیر غفرانی (عفراتی) کشتی گیر و همسر و فرزندان +‌علت فوت و افتخارات

0

بیوگرافی امیر غفرانی (عفراتی) کشتی گیر کیست و اهل کجاست‌ و همسر و فرزندان +‌علت فوت و افتخارات

امیر غفرانی (عفراتی) کشتی گیر متولد ۱۳۴۵ در همدان می باشد. او عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران، قهرمان جام جهانی کشتی آزاد در ۱۰۰ کیلو، نایب رییس سابق فدراسیون کشتی و رییس سابق اداره کل ورزش و جوانان بود که ۷ مهرماه ۱۴۰۲ به دلیل تومور مغزی درگذشت. امیر عفراتی (غفرانی) پیشکسوت کشتی فارغ التحصیل لیسانس ارشد تربیت بدنی بود که به علت بیماری و عارضه مغزی در بیمارستانی در تهران درگذشت. مراسم تشییع و خاکسپاری وی روز شنبه هشتم مهر با حضور اهالی کشتی برگزار شد.

بیوگرافی و سوابق امیر عفراتی کشتی گیر، عکس های شخصی و امیر عفراتی (غفرانی) پیشکسوت کشتی کیست؟ و همسرش +عکسهای خانوادگی و افتخارات امیر غفرانی قهرمان کشتی از همدان تا درگذشت و پیج اینستاگرام و خانواده اش در زندگینامه کامل وی در مجله حرف تازه می خوانید.

امیر غفرانی پیشکسوت کشتی متولد سال ۱۳۴۵ اهل همدان بوده و در سن ۵۷ سالگی به علت تومور مغزی درگذشت

بیوگرافی امیر غفرانی (عفراتی) کشتی گیر کیست و اهل کجاست‌ و همسر و فرزندان +‌علت فوت و افتخارات

زندگینامه و بیوگرافی امیر غفرانی (عفراتی)

امیر عفراتی (غفرانی) کشتی گیر پیشکسوت ایران در سال ۱۳۴۵ در همدان به دنیا امده و هفتم مهر ماه ۱۴۰۲ به دلیل تومور مغزی از دنیا رفت.

سوابق ورزشی

امیر غفرانی، عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران، قهرمان جام جهانی کشتی آزاد در ۱۰۰ کیلو، نایب رییس سابق فدراسیون کشتی و رییس سابق اداره کل ورزش و جوانان بوده است

وی پیش از این عضویت در شورای اسلامی شهر همدان و عضویت تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران را در پرونده خود دارد. امیر عفراتی پیشکسوت همدان، ملی‌پوش سابق کشتی ایران و دارنده چندن مدال آسیایی بود.

سوابق امیر غفرانی (عفراتی) کشتی گیر

غفرانی در جام جهانی کشتی آزاد در سال ١٩٩٢ در روسیه در وزن یکصد کیلوگرم عضو تیم ملی بود که با تیم ملی کشورمان به مقام قهرمانی جهان رسید.

این پیشکسوت کشتی علاوه بر موفقیت در عرصه قهرمانی، در حوزه مدیریت ورزش کشور نیز سوابق درخشان داشت.نایب رئیسی فدراسیون کشتی در دوره مدیریتی امیر خادم، مدیرکلی ورزش و جوانان استان البرز و عضویت در شورای شهر همدان از سوابق اجرایی این قهرمان ارزنده استان همدان بود.

غفرانی سال‌ها در لیگ برتر کشتی آزاد کشور به عنوان مدیر فنی در تیم‌هایی از استان همدان و تهران خوش درخشید و عنوان‌های قهرمانی را کسب کرد

همسر و فرزندان امیر غفرانی (عفراتی)

مرحوم امیر عفراتی سال پیش ازدواج کرده و دارای همسر و فرزند می باشد. ثمره این ازدواج یک پسر به نام پوریا و یک دختر به یگانه می باشد.

زندگینامه و بیوگرافی امیر غفرانی (عفراتی)

علت درگذشت

امیر غفرانی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان البرز ساعتی پیش به علت بیماری درگذشت.

علیرضا صفی زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحوم غفرانی بیش از ۲ ماه به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود.

عفراتی ۲ ماه پیش برای خارج کردن توده مغزی در بیمارستانی در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.

علت فوت امیر غفرانی و علت درگذشت امیر عفراتی

مراسم تشییع

مراسم تشییع جنازه زنده یاد امیر عفراتی (غفرانی) از ساعت ۱۰ صبح فردا (شنبه هشتم مهر ماه) از محل بارگاه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس فدراسیون کشتی به سوی قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد. مراسم ترحیم (سوم و هفتم) امیر مظلوم کشتی ایران نیز روز دوشنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار می شود.

بیوگرافی امیر غفرانی (عفراتی) کشتی گیر و همسر و فرزندان +‌علت فوت و افتخارات

پیام تسلیت

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت امیر غفرانی از مدیران سابق ورزش کشور و پیشکسوت کشتی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

وداع زودهنگام زنده یاد امیر غفرانی که در قامت قهرمان کشتی، نایب رئیس فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و دیگر مسئولیت‌هایی که بر عهده داشت، بسیار متاثرکننده و غم‌انگیز است.

اکنون که مشیت الهی سفر این پیشکسوت و مدیر ارزنده ورزشی را رقم زد، با کمال تاسف و تالم این مصیبت بزرگ را خدمت خانواده‌ محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای کلیه بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی دارم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، طلب آمرزش و غفران الهی دارم.

عکس و بیوگرافی امیر غفرانی (عفراتی) کشتی گیر کیست و اهل کجاست

نظرات