ماجرای سیگار کشیدن امیرمحمد متقیان و واکنش ها را ببییند +‌عکس

0

ماجرای سیگار کشیدن امیرمحمد متقیان و واکنش ها را ببییند +‌عکس

عکسی تازه از امیرمحمد متقیان در حال سیگار کشیدن سوژه شبکه های اجتماعی شده و همه را شوکه کرده!! برخی کاربران نگران حال او هستند و برخی نیز می گویند چرا امیر محمد متقیان سیگار می کشد و سیگاری شده است!

امیرمحمد متقیان سیگار

سیگار کشیدن امیرمحمد متقیان جنجال شد

اینروزها سیگار کشیدن امیرمحمد متقیان که روز برای بچه ها و کودکان برنامه اجرا می کرد فضای مجازی را به هم ربخت و با واکنش های زیادی همراه شد. امیر محمد متقیان که اینروزها فعالیتی در صدا و سیما و برنامه کودک ندارد، حالا در عکسی تازه مشغول کشیدن سیگار است. برخی کاربران در واکنش عجیب گفتند که عیسی به دین خود و موسی یه دین خود به کی ربطی ندارد که در زندگی مردم دخالت می کنید حتی ان فرد هنرمند و بازیگر باشد.

ماجرای سیگار کشیدن امیرمحمد متقیان و واکنش ها را ببییند +‌عکس

امیرمحمد متقیان به همراه سهند جاهدی در مکانی نامعلوم مشغول دود کردن سیگار هستند. امیرمحمد متقیان بازیگر و مجری ۲۸ ساله ایرانی است که با بازی در نقش امیرمحمد در کنار داریوش فرضیایی در برنامهٔ تلویزیونی عمو پورنگ به شهرت رسید. وی در حال حاضر فعالیتی چندانی در صدا و سیما ندارد و علت آن هم این است که دایوش فرضیایی مدت هاست یا صدا و سیما قطع همکاری کرده است و یا برنامه جدیدی ندارد.
امیرمحمد متقیان در کنار عموپورنگ به عنوان مجری حضور پیدا کرد تا جایی که همکار همیشگی او شده بود و در همه کارهایش با هم همکاری می کردند.
وی در مجموعه محله گل و بلبل ۱ و محلهٔ گل و بلبل ۲ و محله گل و بلبل ۳ با نقش نگهبان محله (گلدون خان) بازی کرده‌است و نقش های آقاممنون ، مبارک ، آقا نگه دار و … را بر عهده داشته است .

سهند جاهدی ، علی شادمان ، داریوش فرضیایی دوستان صمیمی وی محسوب می شوند. قد وی ۱۴۹ و وزنش ۵۲ می باشد؛ همچنین مدیریت آتلیه آس را برعهده داشته است.

واکنش ها

سیگار که همه می کشن… به س ربطی نداره

….

 

کاش یاد بگیریم که در زندگی مرمد دخالت نکنیم… طرف ننه و بابا داره و اونا باید دخالت کنن نه شما

…..

واقعا متاسفم… بچه هامون کیا رو الکوی خودشون قرار دارد

نظرات