محمد محمدی قهرمان بدنسازی کیست و اهل کجاست‌؟ +‌بیوگرافی و عکس جدید و افتخارات

0

محمد محمدی قهرمان بدنسازی کیست و اهل کجاست‌؟ +‌بیوگرافی و عکس جدید و افتخارات

محمد محمدی بدنساز متولد ۱۳۷۵ در اراک، استان مرکزی قهرمان پرورش اندام آسیا و ورزشکار بدنسازی ایران است که برای تیم ملی پرورش اندام ایران روی سکو می رود. او ۲۷ سال سن دارد و نامش بعد از احترام نظامی به پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ بر سر زبان ها افتاد. محمدی که دانشجوی ترم آخر خلبانی است در طول مسیر فعالیت های ورزشی خود در پرورش اندام، مدال های متعدد برنز و نقره و طلا را در مسابقات جهانی و کشوری کسب کرده است. او در سال ۹۹ قویترین مرد استان مرکزی شد.

بیوگرافی و سوابق محمد محمدی (Mohammad Mohammadi) قهرمان پرورش اندام ، عکس های شخصی و محمد محمدی بدنساز کیست؟ و همسرش +عکسهای خانوادگی و افتخارات از اراک مسابقات جهانی و پیج اینستاگرام و خانواده اش در زندگینامه کامل وی در مجله حرف تازه می خوانید.

محمد محمدی قهرمان بدنسازی کیست و اهل کجاست‌ +‌بیوگرافی و عکس جدید و افتخارات

زندگینامه و بیوگرافی محمد محمدی

محمد محمدی قهرمان پرورش اندام در سال ۱۳۷۵ در اراک به دنیا امده و دانشجوی ترم آخر خلبانی است.

او بطور حرفه ای از اواخر دهه ۸۰ وارد بدنسازی شده و سپس در مسابقات داخلی و کشوری شرکت کرد. وی در چند مسابقه قویترین مردان نیز حضور داشته و مدال قهرمانی را کسب کرده است. محمدی دارنده عنوان قهرمان قهرمانان در مسابقات قویترین مردان است. وی تاکنون مدال های زیادی کسب کرده و جدیدترین مدال او طلا بوده که در در رشته بادی کلاسیک که در لبنان برگزار شد، کسب کرد

سوابق ورزشی

آقای محمدی بدنساز و قهرمان پرورش اندام و عضو تیم ملی بدنسازی ایران است که برای تیم ملی ایران پرورش اندام روی سکو می رود. او یکیاز بدنسازان و ورزشگاران پرورش اندام کشورمان است که تاکنون مدال های متعددی را به دست اورده است.

او همچنین در رقابت هاي انتخابي قويترين مردان استان مركزي در اراك برگزار شد بر سكوي نخست ايستاد. او در مرحله فينال كه در رشته هاي بلند كردن اتومبيل ، بلند كردن گوي هاي ۱۰۰ ،۱۲۰ ، ۱۴۰، و۱۶۰ كيلوگرمي برگزار شد ، با كسب ۵۶ امتياز به مقام قهرماني دست يافت و مدال طلا را کسب کرد

بیوگرافی محمد محمدی بدنساز

محمد‌محمدی، بدنساز اراکی، در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ مدال طلای مسابقات اورال کلاسیک را از آن خود کرد. وی در پنجاه و ششمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانى آسیا به میزبانی کشور لبنان در شهریور ۱۴۰۲ مدال طلا را کسب کرد.

این بدنساز اراکی همچنین در رقابت‌های پرورش اندام کاپ آزاد آسیا که در سال ۱۴۰۰ برگزار شد در رشته بادی بیلدینگ یا پرورش اندام عنوان قهرمان قهرمانان رشته بادی کلاسیک را از آن خود کرد و سامان الفتی هم عنوان قهرمان قهرمانان رشته فیزیک کلاسیک را بدست آورد.

او به طور حرفه ای از اواخر دهه ۸۰ وارد بدنسازی شده و سپُ در سابقات داخلی و کشوری شرکت کرد. وی در چند مسابقه قویترین مردان نیز حضور داشته و مدال قهرمانی را کسب کرده است. محمدی دارنده عنوان قهرمان قهرمانان در مسابقات قویترین مردان است. وی تاکنون مدال های زیادی کسب کرده و جدیدترین مدال او طلا بوده که در در رشته بادی کلاسیک که در لبنان برگزار شد، کسب کرد

عکس و بیوگرافی محمد محمدی قهرمان پرورش اندام و بدنسازی و همسرش

تحصیلات

محمدی دانشجوی سال آخر خلبانی است. او در اینباره گفته: خلبانان نظامی به منظور احترام به مارشالی که روی زمین قرار دارد، دست را کمی جلوتر از کنار پیشانی می‌گذارند. من هم با توجه به اینکه خلبان هستم، دوست داشتم به آن شکل خودم احترام بگذارم تا این نوع احترام، نمایانگر آن خلبان بودن باشد.

آقای محمدی درباره هزینه مسابقات و نداشتن اسپانسر می گوید: تمام هزینه‌های بچه‌های پرورش اندام با خودشان است. برخی به عنوان اسپانسر شدن جلو می‌آیند، ولی آنها در اصل ویزیتور می‌خواهند تا اسپانسر. شرایط در کشورهای دیگر اینگونه نیست. در آنجا هزینه خوراک و پوشاک و باشگاه و زندگی پرداخت می‌شود و فقط ورزش می‌کنند. هر ماه نزدیک به ۴۰،۵۰ میلیون هزینه‌ام است و اگر هر ماه به این اندازه درآمد داشته باشم، فقط با هزینه شکم و بدنم مساوی می‌شود.

پیچ اینستاگرام محمدی محمدی پرورش اندام

پیچ اینستاگرام محمدی محمدی پرورش اندام

(@Mohammadf.22)

فیلم احترام نظامی به پرچم ایران

محمد‌محمدی قهرمان پرورش اندام آسیا در سابقات آسیایی در هنگام پخش سرود جمهور اسلامی ایران، احترام نظامی کرد که از چشم دوربین ها دورنماند و مردم به تحسین و تمجید او پرداختند. او درباره این اقدام خود به تسنیم گفت: پرچم ایران برای این مردم و خاک است و لحظه‌ای که سرود ملی نواخته شد، کاملاً دلی به پرچم کشورم احترام گذاشتم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجاه و ششمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانى آسیا در حالی اوایل شهریور ماه به میزبانی کشور لبنان برگزار شد که محمدی در بادی کلاسیک قهرمان شد و عنوان اوورال بادی کلاسیک را نیز به خود اختصاص داد. او پس از کسب عنوان اوورالی آسیا و تصاحب جام مربوط به آن، به هنگام پخش سرود ایران دست به حرکت جالبی زد و احترام نظامی گذاشت.

محمد محمدی قهرمان بدنسازی کیست و اهل کجاست‌ +‌بیوگرافی و عکس جدید و افتخارات

محمدی درباره احترامی که به هنگام پخش سرود ایران گذاشت، عنوان کرد: می‌خواهم در این باره ابتدا یک نکته را عنوان کنم؛ من نه عضو جایی هستم، نه از جایی پول می‌گیرم، نه سیاسی هستم و نه کاری به این مسائل دارم. این کار کاملاً دلی بود. ۱۱ روز قبل از مسابقات در اردو بودیم و شخصاً هیچ دسترسی به سایت‌ها و فضای مجازی نداشتم. نه به دنبال شهرت هستم، نه موقعیت، چون این چیزها را خدا فراهم می‌کند و هیچ وقت از بنده‌هایش اینها را نخواستم. این کار هم کاملاً دلی بود. حتی وقتی کمیسیون اخلاق تماس گرفت و عنوان کرد که می‌خواهد تقدیر کند، گفتم؛ تقدیر بابت چه کاری؟ من وظیفه‌ام را انجام دادم و نیازی به تقدیر نیست. برای تقدیر شدن، این کار را نکردم.

احترام نظامی محمدی محمدی قهرمان پرورش اندام

محمدی ورزشکار ۲۷ ساله درباره علت احترام نظامی به پرچم می گوید: دو سال قبل هم این احترام را در مسابقات کیش گذاشته بودم. این پرچم برای این خاک و کشور است و برای هیچ کسی نیست و تا بوده، همین بوده و همین هم هست. مالکیت این پرچم برای کسی نیست؛ نه فلان نماینده، نه فلان وزیر و نه فلان رئیس جمهور. این پرچم برای این مردم و خاک است. آن لحظه که سرود ملی نواخته شد، کاملاً دلی و ناگهانی این اقدام را انجام دادم.

زندگینامه و بیوگرافی محمد محمدی پرورش اندام

همچنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک در حاشیه هفتاد و دومین جلسه خود با دعوت از محمد‌محمدی قهرمان و اوورال بادی کلاسیک آسیا با اهداء لوح و تندیس اخلاق از رفتار ارزشمند و میهن پرستانه این قهرمان تجلیل کرد.

محمدی، قهرمان و اوورال بادی کلاسیک آسیا در جریان پنجاه و ششمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا در لبنان احترام ویژه‌ای هنگام پخش سرود ملی به پرچم جمهوری اسلامی ایران داشت که مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت.

نظرات