جدیدترین مدل های شلوار مام استایل زنانه ویژه ۱۴۰۲ + نکات مهم خرید شلوار مام استایل

0

شلوار مام استایل زنانه : شلوار جین مام استایل مدتی‌ست که مد شده. این شلوار با قدرت آمده تا جای شلوارهای تنگ و جذب را بگیرد.به همین منظور ما راهنمای خرید و نکات ست کردن با آن را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شلوار مام استایل زنانه

جدیدترین مدل های شلوار مام استایل زنانه ویژه ۱۴۰۲ + نکات مهم خرید شلوار مام استایل

این دسته از جین‌ها معمولا به رنگ روشن هستند، کمر آن‌ها بالا می‌آید و فاق بلندی دارند. جین مام استایل جذب نیست، برش هرمی دارد و کمی گشاد و آزاد به‌نظرتان می‌رسد. قد این دسته از شلوارها معمولا بالای قوزک می‌ایستد و کمی کوتاهند.دمپای این شلوار به پا کیپ نمی‌شود و هوا به‌سادگی زیر پارچه جریان پیدا می‌کند. مزیت مام جین یا جین مام استایل در راحتی آن است.

شلوار مام استایل

درست است که مدل‌های اصلی مام جین آبی هستند، اما چون شلوار مشکی همیشه مشتری و طرفدارهای خودش را داشته است، مام جین مشکی هم یکی از پرفروش‌هاست. شما مطمئناً در یک شلوار مام جین مشکی بسیار شیک به نظر می‌رسید. اما برای ست کردن آن باید حواستان را جمع کنید تا به خوبی خودتان را نمایش دهید.برای ست کردن این شلوار گزینه‌های زیادی را می‌توانید انتخاب کنید و دست‌تان باز است. یکی از گزینه‌های جذاب برای مام جین مشکی، چکمه به همراه بلیزر و پیراهن سفید است. ظاهر شما با این انتخاب عالی می‌شود. بلوزهای راه راه، کت‌های چرم مخصوصاً به رنگ مشکی و یا مدل‌های مختلف بلوز و تی‌شرت را با آن امتحان کنید. با مام جین مشکی، حتماً می‌توانید یک ظاهر زیبا برای خودتان داشته باشید.

شلوار مشکی مام استایل

از آن‌جایی که رنگ آبی رنگ سردی است، بهتر است مانتویی که با آن انتخاب می‌کنید کمی به استایل شما گرما ببخشد. رنگ‌های گرم مانند گلبهی، بنفشِ قرمز، سرخابی و یا هر رنگ گرمی که در نظر دارید، برای ساختن یک استایل زیبا مناسب است. در تابستان دست‌تان برای انتخاب رنگ‌ها بازتر است و می‌توانید یک استایل خوش رنگ داشته باشید. اما برای زمستان چون رنگ‌ استایل‌ها به تیرگی تمایل دارند، رنگ‌های انتخابی شما با جین مام استایل آبی کمی تفاوت خواهند داشت. پیشنهاد ما به شما رنگ‌های کرم روشن و تیره، مشکی، قهوه‌ای، نارنجی تیره و … است. برای انتخاب رنگ شال و روسری‌، هم می‌توانید آن را با رنگ شلوار هماهنگ کنید؛ یعنی هم می‌توانید از طیف آبی انتخاب کنید یا از تناژ رنگ مانتو بهره ببرید.

شلوار جین مام استایل

رنگ مشکی یکی از رنگ‌هایی است که به راحتی با هر رنگی ست می‌شود؛ مخصوصاً اگر آیتم مشکی مد نظر شما شلوار باشد و چه بهتر این‌که جین هم باشد. شما به راحتی می‌توانید هر رنگی اعم از روشن و تیره را با جین مام استایل مشکی ست کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت رنگ مشکی این است که هر رنگی، با آن هماهنگ شود را درخشان‌تر نشان می‌دهد. به هرحال دست شما برای انتخاب باز است. در فصل تابستان انواع مانتوهای نخی و خنک را می‌توانید به همراه جین مام استایل مشکی داشته باشید. انتخاب بهتر برای این شلوار مدل‌های اورسایز است. برای فصل زمستان هم انواع مدل‌ها و رنگ‌های پالتو و بارانی مناسب این استایل است.

راهنمای ست با شلوار مام استایل

جین مام استایل یکی از بهترین گزینه‌ها برای انواع اندام است. چون کمر آن بالاتر از ناف می‌ایستد، قد پاهای شما را بلندتر نشان می‌دهد. در ضمن فرم اندام ساعت شنی را برای‌تان می‌سازد. به همراه آن یک تی‌شرت و یا بلوز سایز خودتان با طرح ساده بپوشید. تی‌شرت می‌تواند ورزشی باشد و اندام شما را به خوبی در بربگیرد. برای کفش بهتر از مدل‌های پاشنه‌دار استفاده کنید تا قد شما را بلندتر کند و پاهایتان را کشیده نمایش دهد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های تیره برای استایل‌تان بهره ببرید. شما هم می‌توانید جین و هم تی‌شرت‌تان را تیره انتخاب کنید تا لاغرتر به چشم بیایید. اما از انتخاب رنگ‌های نود و یا پارگی بر روی زانو نترسید.

راهنمای خرید شلوار مام استایل

شما با هر تیپ بدنی که باشید؛ چاق باشید یا لاغر، درشت باشید یا ریز نقش شلوار مام استایل به اندام شما می آید و میتوانید استایل زیبایی با شلوار مام استایل داشته باشید.
اگه قد کوتاهی دارید، شلوار مام استایل جین یا کتان به دلیل فاق بلند بودنش قد شما را بلند، پاهایتان را کشیده نشان می دهد. اگر قد بلند هستید و نسبتا بدن پری دارید شلوار مام استایل در بدن شما بینظر و عالی می شود، چون پاهایتان را بلند و کشیده نشان می دهد و این شلوار آزاد و راحت فرم پاهایتان رو زیباتر نشان می دهد. همچنین بخاطر فاق بلند بودن این شلوار کمر و شکم شما را باریک تر نشان می دهد.

قیمت شلوار مام استایل

مدل های فانتزی شلوار مام استایل

شلوار مام استایل

مدل های شیک شلوار مام استایل

همراه ما باشید

نظرات