علت قطعی و اختلال اسنپ و تپسی امروز ۳ مهر ۱۴۰۲ و زمان رفع اختلال

0

علت قطعی و اختلال اسنپ و تپسی امروز ۳ مهر ۱۴۰۲ و زمان رفع اختلال

قطعی و اختلال اسنپ رانندگان امروز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ و جزئیات خارج از سرویس بودن و قطعی تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی رانندگان و مسافران را دچار سردرگمی کرده و مشکل ساز شده است به ویژه سال تحصیلی آغاز شده و دانش اموزان بیشتر با اسنپ و تپسی رفت و امد می کند.

علت قطعی و اختلال اسنپ و تپسی امروز 3 مهر 1402 و زمان رفع اختلال

اختلال اسنپ رانندگان

از ساعاتی پیش اختلال اسنپ رانندگان و مسافران را سردرگم کرده و بلاتکلیف برای درخواست خودرو برای امد و شد و تردد در سطح شهر شدند. از صبح امروز دوشنبه سوم مهر ماه دو پلتفرم اینترنتی (اسنپ و تپسی) همزمان با دومین روز از بازگشایی مدارس، دچار اختلال شدند که به گفته برخی کاربران، بیش از دو ساعت به طول انجامیده است.

از سوی برخی کاربران اعلام شده که هیچ یک از این دو پلتفرم، گزارش رسمی ارائه نکرده‌اند و مشخص نیست علت بروز این اختلال فنی بوده یا عامل دیگری دارد.

زمان رفع قطعی

هنوز مشخص نیست علت قطع شدن اسنپ و تپسی به دلیل بروزرسانی است یا مشکل فنی دیگری وجود دارد.

براین اساس در اپلیکیشن اسنپ، کاربران از ساعت ۶:۳۰ امروز، مشکل در محاسبه قیمت را گزارش کردند و در اپلیکیشن تپسی نیز خطای اختلال اینترنت گزارش شده است و همین موضوع، سردرگمی بسیاری از کاربران را ان هم در دومین روز بازگشایی مدارس به دنبال داشت.

حال هنوز هیچ یک از این دو پلتفرم، در خصوص علت این اختلال گزارشی ارائه نکرده‌اند و مشخص نیست علت این اختلال دو ساعته که هنوز هم ادامه دارد، چه بوده است.

با شروع سال تحصیلی جدید و در هفته اول مهر ماه، تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی با اختلال در سرویس دهی مواجه شدند. این خطا با عنوان محاسبه قیمت به کاربران نشان داده شده که هنوز به طور دقیق علت آن مشخص نشده است. در ادامه همراه ما باشید با آخرین اخبار از سرویس مدرسه تپسی.

به نقل از کاربران فضای مجازی در حال حاضر این اختلال بهبود یافته و هر دو اپلیکیشن اسنپ و تپسی به حالت عادی خود برگشتند اما مشخص نیست در روزهای آینده بازهم این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؛ چراکه علت قطعی این دو شبکه سرویس دهی اینترنتی مشخص نیست.

نظرات