راهنمای خرید بارانی زنانه ویژه ۱۴۰۲ + مدل های جدید و شیک بارانی زنانه و دخترانه

0

بارانی زنانه ۱۴۰۲ : بارانی زنانه یکی از ضروری‌ترین آیتم‌های کمد خانم‌ها در فصل سرما به حساب می‌آید. در آب و هوای متغییر پاییز و زمستان بهتر است یک ترنچ کت یا همان بارانی در کمدتان باشد.به همین دلیل ما نکات مهم خرید بارانی زنانه را برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بارانی زنانه 1402

راهنمای خرید بارانی زنانه ویژه ۱۴۰۲ + مدل های جدید و شیک بارانی زنانه و دخترانه

بارانی زنانه چیست ؟

بارانی پوشاکی است ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ آب که در هنگام باراش باران به تن می‌کنند. اندازه بارانی‌ها معمولاً تا پایین کمر و رانها و شاید زانو ممتد می‌باشد. اندازه نوع کوتاه آن با نام ژاکت بارانی یا کت بارانی تا کمرگاه می‌باشد. ژاکت بارانی یا کت بارانی معمولاً با یک شلوار بارانی نیز پوشیده می‌شود.

بارانی زنانه چیست

انواع بارانی زنانه

بارانی ترانسپرنت : اگر تمایل به خرید بارانی زنانه دارید که بر تن کمتر خانمی دیده‌اید، این آیتم جذاب از جنس پلی یورتان دقیقا چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این بارانی آستین‌های آزاد و رهایی دارد و شما می‌توانید بدون هیچ دردسری آن را بر روی لباس‌های خود پوشیده تا خیس نشوید. یا این که مدل ساده آن که طرح بی‌رنگ است و زیر آن مشخص است را بپوشید.

انواع بارانی زنانه

بارانی کلاسیک :مدل کلاسیک بارانی ، تمام المان های اصلی را حفظ کرده است. اگر دوست داشته باشید می توانید رنگ صورتی ملایم، یا یکی از رنگ های خنثی را انتخاب کرده، و بارانی چهاردکمه خود را با هر لباسی که می خواهید ست کنید.بارانی کلاسیک که انعطاف پذیرترین آیتم بین لباس های بیرون شما به حساب می آید، با کت و شلوار زنانه یا با دیگر لباس های رسمی تان مناسب خواهد بود. همچنین با پیراهن زنانه غیررسمی و یک جفت نیم بوت زنانه نیز بسیار جذاب می شود. همچنین می توانید با پوشیدن یک تاپ اسپورت و شلوار پاره استایل کاملا راحت و ریلکسی داشته باشید؛ به همین دلیل است که بارانی زنانه از آیتم های مورد علاقه همه خانم هاست

راهنمای خرید بارانی زنانه

بارانی زنانه کلاه‌دار : مدل کلاه‌دار برای ساختن یک استایل زنانه، گزینه عالی و شیکی محسوب می‌شود. این بارانی ها در انواع جلو باز و جلو بسته و بصورت کوتاه و بلند عرضه میشوند.

بارانی چهار جیب : اگر یک مدل جدید بارانی زنانه می‌خواهید که قابل ست شدن با اکثر لباس‌های شما باشد، رنگ‌های خنثی بهترین گزینه است. رنگ‌هایی مانند خاکی، بژ، سیاه و… همیشه ماندگار هستند و به سادگی با سایر آیتم‌های استایل ترکیب می‌شوند. این بارانیها معمولا با طرح چهار جیب ارایه میشوند

بارانی چهار جیب

بارانی بلند ترنچ : با پوشیدن این مدل بارانی چه روز باشد، چه عصر، در سطح شهر قدم بزنید. به جز این، بارانی‌های بلند معمولا با بیشتر آیتم‌ها از جمله پیراهن، دامن و شلوار جین به خوبی ست می‌شوند و هیچ محدودیتی از این لحاظ برای استایل‌سازی شما ایجاد نمی‌کنند.

بارانی کتی زنانه : این مدل بارانی در دهه ۱۹۵۰ میلادی محبوب شده و ویژگی هایی از کت بارانی کلاسیک دارد. انتخاب رنگ های کرم، آبی کم رنگ یا خاکستری به شما کمک می کند روی جزئیات لباس تمرکز کنید. این کت با چهار یا شش دکمه و یقه بزرگ و بندهای گره خورده سرآستین و مدل پلیسه پشت خود، کار ست کردن خود با لباس های دیگر را آسان کرده است.

پالتو بارانی :برای روزهای سردتر سال، می توانید از پالتو بارانی استفاده کنید. این آیتم، فرمی شبیه به بارانی داشته اما کمی کلفت تر می باشد؛ به قولی این آیتم ترکیبی از دو آیتم پالتو و بارانی ساده است. اکثر این آیتم ها نیز یقه هایی مشابه با بارانی های زنانه معمولی داشته و کمربند دارند. به راحتی می توانید این نوع بارانی را با بوت های بلند ست کرده و در روزهای سرد سال، گرم و خوشتیپ بمانید

بارانی کتی

نکات پوشیدن بارانی زنانه

پیش از پوشیدن بارانی و ایجاد یک استایل پاییزی ابتدا باید به این نکته توجه نمایید که سایز بارانی باید با بدن شما کاملا متناسب باشد. بهتر است سراغ بارانی های سایز بزرگ نروید زیرا باعث پنهان شدن فرم طبیعی بدن شما شده و ظاهر بدی ایجاد می‌کند. همچنین آستین ها و شانه های بارانی نباید بیش از اندازه بلند باشد. نکته بعد این است که اگر زیر بارانی زنانه خود پیراهنی زیبا پوشیده اید و نمی خواهید این پیراهن در زیر بارانی مخفی شود، می توانید کمربند بارانی را به جای جلو در پشت کمر ببندید. همچنین بهتر است برای زیباتر شدن استایل خود از یک کیف یا کفش شیک و هماهنگ با بارانی زنانه خود استفاده نمایید تا زیبایی استایل خود را دو چندان کنید.

 

پالتو بارانی

نکات پوشیدن بارانی زنانه

مدل های جدید بارانی زنانه

راه های ست کردن بارانی زنانه

همراه ما باشید

 

نظرات