بهترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی برای ادیت ویدیو در سال ۲۰۲۳

0

امروزه پیشرفت تکنولوژی موبایل باعث شده تا از آن در زمینه‌های بسیاری مانند ارتباطات، سرگرمی، کار و تولید محتوا و… استفاده شود. تولید محتوا یکی از کارهای سودمندی است که بسیاری از افراد برای کسب درآمد به سراغ آن می‌روند. دو برنامه‌ای که در حال حاضر در زمینه تولید محتوا بسیار پرطرفدار می‌باشد، اینستاگرام و یوتیوب است. این دو پلتفرم بیش‌ترین میزان تقاضا برای تولید محتوا تصویری و ویدیویی را دارند. هر برندی برای اینکه بتواند مخاطبين بیش‌تری داشته باشد در یکی از این دو کانال و یا شاید هر دو آن‌ها ورود کند. در ابتدا هر برند نیاز دارد یک لوگو داشته باشد تا معرف مجموعه خودش باشد. هزینه طراحی لوگو به صورت تخصصی بالا می‌باشد، لذا سایت‌هایی هستند که لوگو را به صورت رایگان تهیه و آماده می‌کنند. در این سایت‌ها اطلاعات اولیه کسب و کارتان را درج می‌کنید و لوگوهای متفاوتی برای شما طراحی می‌شود که قابلیت اعمال تغییر به صورت دستی بر روی طرح موجود می‌باشد. حال اگر مایلید که بیش‌تر با سایت درست کردن لوگو آشنا شوید، ما در لرن دیلی تعدادی از سایت‌های ساخت لوگو رایگان را معرفی‌ کرده‌ایم که لیستی از بهترین‌های آن را برای شما در این مقاله اورده‌ایم.

 برنامه های ادیت ویدیو

برنامهOnline logo marker

Online logo marker یک ربات لوگو ساز رایگان می‌باشد. شما با استفاده از این سایت می‌توانید  لوگو مناسب برندتان را طراحی و آماده کنید. این سایت هر نوع فونتی را که بخواهید در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما امکان آپلود و استفاده از وکتورهای گوناگون را نیز می‌دهد.

برنامه ساخت لوگو Logomaker

یک سایت لوگو ساز رایگان، logomaker  می‌باشد. این سایت که یکی از لوگو سازهای رایگان است به شما کمک می‌کند لوگو مورد نظرتان را طراحی کنید. شما با کنار هم قرار دادن اجزای مختلف و وارد کردن نام کسب ‌و ‌کارتان، می‌توانید یک لوگو حرفه‌ای برای برندتان داشته باشید. قابل ذکر است که شما برای دانلود نسخه با کیفیت لوگو خود ملزم به پرداخت ۱۹ دلار می‌باشید اما نسخه کیفیت متوسط آن که رایگان می‌باشد برای کسب و کار شما کاملا مناسب است.

وب سایت canva

در میان بهترین سایت‌های ساخت لوگو رایگان احتمالا نام canva  را می‌شنوید. این سایت که به تازگی رایگان شده است فایل‌های گرافیکی آماده را ارائه می‌کند. شما پس از مشاهده و انتخاب انواع لوگوهای رایگان و پولی می‌توانید آن را متناسب با برندتان شخصی سازی کنید. آپلود وکتورهای مورد نظر یکی دیگر از مزايا و امکانات این سایت می‌باشد.

برنامه های ادیت ویدیو

برنامه ساخت لوگو design app

یک سایت طراحی لوگو با اسم فارسی رایگان design app  است. این برنامه با داشتن امکانات حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا لوگو مورد نظرتان را رایگان تهیه کنید و بهترین لوگو را برای کسب و کارتان بسازید. کنترل داشتن بر روی تمام جزئیات لوگو،  مجموعه‌ای گسترده از نمادها، ارائه لوگوهای با کیفیت مناسب و استاندارد از ویژگی‌های بارز این سایت می‌باشد.

برای تولید محتوا در اینستاگرام علی الخصوص ساخت ریلز، نیاز به استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که فرایند این کار را برای شما سریع‌تر و راحت‌تر کند. ما در این بخش به معرفی تعدادی از برنامه ادیت فیلم حرفه‌ای  برای اینستاگرام می‌پردازیم.

برنامه Inshot

Inshot  برنامه‌ای است که شما به کمک آن می‌توانید ریلزهای زیبا و جذاب بسازید. همچنین می‌توانید فیلم‌های خود کوتاه و یا طولانی‌تر کنید. علاوه بر آن می‌توانید فیلم‌های مختلف را به یک دیگر متصل کنید. فیلتر یا موسیقی اضافه‌ کنید. این برنامه با وجود تمام امکاناتی که دارد به عنوان بهترین برنامه ساخت ریلز حرفه‌ای شناخته شده است.

برنامه clips

یکی دیگر از برنامه ساخت ریلز برنامه clips  می‌باشد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی زیرنویس‌های داخلی سرگرم‌کننده به ریلزهایی که می‌سازید اضافه کنید. شما برای اضافه کردن زیرنویس به ریلزهای پانزده ثانیه‌ای که هنگام صحبت کردن ظاهر می‌شوند باید از این برنامه استفاده کنید. همچنین زیرنویسی که اضافه می‌کنید قابل تنظیم می‌باشد شما می‌توانید رنگ، فونت و اندازه متن مورد نظرتان را تغییر بدهيد و انتخاب کنید. این برنامه علاوه بر تمامی امکاناتی که دارد، به شما امکان استفاده از اموجی، شخصیت‌های متحرک و استیکرها را نیز می‌دهد.

برنامه ویرایش حرفه‌ای فیلم Conva’s video editor

Canva  یکی از بهترین برنامه‌های ادیت ویدیو می‌باشد. از ویژگی‌های برجسته این برنامه می‌توان به داشتن صدها قالب  که می‌توان با استفاده از آن ایده‌ها را شخصی سازی کرد، میلیون‌ها تصویر رایگان برای افزودن به ویدیو، برنامه زمان بندی شبکه‌های اجتماعی تا بتوان به صورت خودکار ویدیوها را پست کرد، اشاره داشت.

برنامه ویرایش ویدیو Adobe rush

یکی از بهترین اپلیکیشن ادیت فیلم با موبایل، Adobe rush  است. این برنامه که برای نسخه ISO ، اندروید و ویندوز وجود دارد، می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. همچنین از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به تایم لاین چند لایه، فریم بندی خودکار برای شبکه‌های اجتماعی و… اشاره داشت.

برای تولید محتوا در یوتیوب نیز نیاز به استفاده از برنامه‌های مختلفی است که در سیستم و گوشی بتوان از آن استفاده کرد. ما در این بخش تعدادی از برنامه‌های مناسب برای ادیت فیلم در یوتیوب را معرفی کرده‌ایم.

برنامه های ادیت ویدیو

برنامه ادیت Shortcut

یکی از بهترین برنامه ادیت ویدیو برای یوتیوب با کامپیوتر، برنامه shortcut  می‌باشد. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به منوی قابل تنظیم، انتخاب گسترده‌ای از گزینه‌های اصلاح و فیلتر‌ها،  ویژگی‌های مانند بازگشت به مرحله قبل ویرایش، اتوماسیون کلیه فرایندهای کاری برای درخواست کاربر و پیکربندی در مانیتورهای مختلف و… اشاره کرد. اما این برنامه با وجود تمام امکانات و مزایایی که دارد، امکان پیش نمايش فیلترها در آن موجود نمی‌باشد. نحوه استفاده از آن به این صورت است که قطعات ویدیویی و صوتی را در جدول زمانی قرار می‌دهید سپس پس از اعمال افکت‌ها و زیرنویس‌ها، یک فایل ویدیویی تهيه می‌کنید.

برنامه ادیت Adobe premiere pro cc

برنامه Adobe premiere pro cc  جزو بهترین برنامه ادیت فیلم برای یوتیوب می‌باشد. این برنامه که از محبوبیت خاصی برخوردار است، می‌تواند به راحتی رنگ ویدیو را تغییر دهد، صدا را پردازش کند، دارای پلاگین‌های قابل تنظیم است و همچنین امکان ارسال یک پروژه تمام شده در فرمت‌های موجود را دارد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده می‌تواند با سایر محصولات adobe  ادغام شود. اما این برنامه با وجود تمامی مزایایی که دارد معایبی نیز دارد مانند سختی افزدون و ویرایش عناوین در آن و هزینه بسیار بالا یک مجوز رسمی.

 برنامه ویرایش فیلم EaseUS video editor

شما با استفاده از این برنامه می‌توانید هر ویدیویی که می‌خواهید را ضبط و در یوتیوب آپلود کنید. استفاده از این برنامه بسیار راحت است. قالب‌های ویدیویی آماده برای استفاده دارد همچنین می‌توانید چندین آهنگ ویدیویی و صوتی را فعال کنید. این برنامه به شما کمک‌ می‌کند تا در کانال یوتیوب خود موفق عمل کنید. یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند این است که فقط کاربران ویندوز می‌توانند از آن استفاده کنند.

برنامه ادیت ویدیو Apple imovie

این برنامه برای افرادی مناسب است که به دنبال زیبایی و سادگی هستند. این برنامه با  آیفون و آیپد قابل استفاده است همچنین ابزارهای در جهت ایجاد موسیقی متن دارد. و به طور خلاصه ویژگی‌ها و مزایای خاص آن باعث شده است تا در این لیست قرار بگیرد./۲۱۳۸۱۵

نظرات