بیوگرافی مهدی محسن نژاد کشتی گیر کیست و اهل کجاست +‌عکس جدید و افتخارات

0

بیوگرافی مهدی محسن نژاد کشتی گیر کیست و اهل کجاست +‌عکس جدید و افتخارات

مهدی محسن نژاد متولد ۱۸ آذر ۱۳۷۷ در بهبهان، استان خوزستان کشتی گیر فرنگی کار و عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران است که در وزن ۶۰ کیلوگرم برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران روی تشک می رود. او ۲۴ سال سن دارد و در طول مسیر فعالیت های ورزشی خود در کشتی فرنگی، ۶ مدال برنز و نقره را کسب کرده است. ادامه بیوگرافی مهدی محسن نژاد و همسرش با عکس و ناگفته ها از شروع کشتی تا قهرمانی در این مقاله از مجله حرف تازه می پردازیم

بیوگرافی و سوابق مهدی محسن نژاد (mehdi mohsen nejad) کشتی گیر فرنگی کار ، عکس های شخصی و مهدی محسن نژاد کیست؟ و همسرش +عکسهای خانوادگی و افتخارات کشتی مهدی محسن نژاد از بهبهان تا المپیک و مسابقات جهانی و پیج اینستاگرام و خانواده مهدی محسن‌نژاد را در زندگینامه کامل وی در مجله حرف تازه می خوانید.

بیوگرافی مهدی محسن نژاد کشتی گیر کیست و اهل کجاست +‌عکس جدید و افتخارات

زندگینامه و بیوگرافی مهدی محسن نژاد کشتی گیر

مهدی محسن‌نژاد در ۱۸ آذر ۱۳۷۷ در بهبهان به دنیا امده و کشتی گیر فرنگی کار و عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در وزن ۶۰ کیلوگرم برای تیم ملی ایران کشتی فرنگی روی تشک می رود.

او کشتی گیر فرنگی کار ایرانی است که در دسته ۶۰ کیلوگرم شرکت می کند.

مهدی محسن نژاد، کشتی گیر بهبهانی، در مسابقات قهرمانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۲۲ در وزن ۶۷ کیلوگرم، در دیدار پایانی مقابل گاگیگ سنجویان از فرانسه، نخست ۷ امتیاز یه حریف واگذار کرد و در ادامه با نتیجه ۱۷ بر ۷ به پیروزی رسید، و به مدال طلا دست یافت

همچنین سهرابی در فینال مسابقات قهرمانی آذربایجان ۲۰۲۲ که در باکو برگزار شد، مدال طلا کسب کرد و اولین عنوان قهرمانی اروپایی خود را در دوران حرفه‌ای اش به دست اورد

زندگینامه و بیوگرافی مهدی محسن نژاد کشتی گیر

سوابق

محسن نژاد کشتی را از نوجوانی زیر نظر مربیان برجسته آغاز کرد و حالا یکی از کشتی گیران اهل خوزستان است که توانسته به تیم ملی کشتی فرنگی ایران، راه یابد. او در وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۱۷ شرکت کرد و به مدال برنز رسید.

همچنین مهدی محسن‌نژاد در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹ نیز همانند سال ۲۰۱۷ در مکان سوم وزن ۶۰ کیلوگرم ایستاد. وی در این رقابتها سوزوکی از ژاپن را با حساب ۱۰ بر صفر شکست داد اما در رقابت دوم برابر آرمن ملیکیان از ارمنستان با نتیجهٔ ۴ بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور نمایندهٔ ارمنستان در رقابت پایانی، محسن‌نژاد شانس رقابت برای کسب مدال برنز را به دست آورد. وی برای کسب مکان سوم ابتدا ۸ بر صفر مارتین ولیف از بلغارستان را شکست داد و سپس کریستین کچکمتی از مجارستان را با نتیجهٔ ۹ بر ۵ مغلوب کرد و به جایگاه سوم و مدال برنز دست یافت.

بیوگرافی مهدی محسن نژاد

آقای مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم قهرمانی آسیا ۲۰۲۰، پس از استراحت در دور یکم، در دور دوم با امتیاز عالی (۹ بر ۱) کرار البدهان از عراق را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در دور نیمه‌نهایی به ژولامان شارشنبکوف ۹ بر ۲ باخت و راهی دیدار رده‌بندی شد. محسن‌نژاد در دیدار رده‌بندی با نتیجهٔ ۴ بر ۳ آدیوس سلطانگالی، نمایندهٔ کشور قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد

محسن‌نژاد همچنین مدال برنز جهان از قزاقستان و مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۲۱ و مدال نقره قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ را در کارنامه دارد.

او در سال ۲۰۲۲ نایب قهرمان جهان شد، که در قرقیرستان برگزار شد.

بیوگرافی مهدی محسن نژاد کشتی گیر فرنگی کار و همسرش

درخش مهدی محسن نژاد برابر کشتی‌گیر آمریکایی

مهدی محسن نژاد در مرحله یک شانزدهم نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۳، مقابل حافظ‌اف آمریکایی با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و راهی یک‌هشتم شد.

اینستاگرام مهدی محسن نژاد

آیدی اینستاگرام مهدی محسن‌نژاد با نشانی @mehdi mohsen nejad فعال است که می توانید مسابقات و عکس ها و آلبوم تصاویر وی را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.

اینستاگرام مهدی محسن نژاد

افتخارات و سابقه مدال ها

مدال برنز – جایگاه سوم دهلی نو ۲۰۲۰ ۶۰ ک‌گ
مدال نقره – جایگاه دوم آلماتی ۲۰۲۱ ۶۰ ک‌گ
مدال نقره – جایگاه دوم اولان‌باتور ۲۰۲۲ ۶۰ ک‌گ
قهرمانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان
مدال برنز – جایگاه سوم بخارست ۲۰۱۸ ۶۰ ک‌گ
مدال برنز – جایگاه سوم بوداپست ۲۰۱۹ ۶۰ ک‌گ
مدال نقره – جایگاه دوم بلگراد ۲۰۲۱ ۶۰ ک‌گ

عکس مهدی محسن نژاد

بیوگرافی مهدی محسن نژاد کیست

نظرات