بیوگرافی دانیال سهرابی کشتی گیر کیست و اهل کجاست +‌عکس جدید و افتخارات

0

بیوگرافی دانیال سهرابی کشتی گیر کیست و اهل کجاست +‌عکس جدید و افتخارات

سید دانیال سهرابی متولد سال ۱۳۸۲ در اندیمشک، استان خوزستان کشتی گیر فرنگی کار و عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در وزن ۷۲ کیلوگرم برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران و تیم کشتی سپاهان روی تشک می رود. او در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ صربستان و مسابقات کشتی قهرمانی کرواسی حضور داشت و تاکنون ۴ مدال را کسب کرده است. ادامه بیوگرافی سید دانیال سهرابی و همسرش با عکس و ناگفته ها از شروع کشتی فرنگی تا قهرمانی و مسابقات جهانی در این مقاله از مجله حرف تازه می پردازیم

بیوگرافی و سوابق سید دانیال سهرابی (Danial Sohrabi) کشتی گیر فرنگی کار ، عکس های شخصی و دانیال سهرابی کیست؟ و همسرش +عکسهای خانوادگی و افتخارات کشتی دانیال سهرابی از آستارا تا المپیک و مسابقات جهانی و پیج اینستاگرام و خانواده سید دانیال سهرابی را در زندگینامه کامل وی در مجله حرف تازه می خوانید.

بیوگرافی دانیال سهرابی کشتی گیر کیست و اهل کجاست +‌عکس جدید و اینستاگرام

زندگینامه و بیوگرافی دانیال سهرابی کشتی گیر

متولد سال ۱۳۸۲ در اندیمشک، کشتی گیر فرنگی کار و عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در وزن ۷۲ کیلوگرم برای تیم ملی ایران کشتی فرنگی روی تشک می رود.

او کشتی گیر فرنگی کار ایرانی است که در دسته ۷۲ کیلوگرم شرکت می کند. سید دانیال سهرابی، در سال ۲۰۲۲، مدال برنز وزن ۶۷ کیلوگرم را در مسابقات جهانی کشتی نوجوانان ۲۰۲۲ که در صوفیه، بلغارستان برگزار شد، به دست آورد.

زندگینامه و بیوگرافی دانیال سهرابی کشتی گیر

دانیال سهرابی، کشتی گیر خوزستانی، در مسابقات قهرمانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۲۲ در وزن ۶۷ کیلوگرم، در دیدار پایانی مقابل گاگیگ سنجویان از فرانسه، نخست ۷ امتیاز یه حریف واگذار کرد و در ادامه با نتیجه ۱۷ بر ۷ به پیروزی رسید، و به مدال طلا دست یافت

همچنین سهرابی در فینال مسابقات قهرمانی آذربایجان ۲۰۲۲ که در باکو برگزار شد، مدال طلا کسب کرد و اولین عنوان قهرمانی اروپایی خود را در دوران حرفه‌ای اش به دست اورد

بیوگرافی دانیال سهرابی کشتی گیر کیست و اهل کجاست +‌عکس جدید و افتخارات

سوابق

دانیال سهرابی کشتی را زیر نظر مربیان خوزستانی آغاز کرد و توانست به تیم ملی کشتی ایران راه یابد. او مدال برنز وزن ۶۷ کیلوگرم را در مسابقات جهانی کشتی نوجوانان ۲۰۲۲ که در صوفیه، بلغارستان برگزار شد، به دست آورد.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار ویدیویی از مبارزه فینال دسته ۶۷ کیلوگرم قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، این مبارزه را کاندیدای انتخاب به عنوان مبارزه سال اعلام کرد.
آقای دانیال سهرابی در مسابقات جام‌جهانی کشتی‌فرنگی در سال ۲۰۲۲ که در آبان ماه گذشته در باکو برگزار شد، در دسته ۶۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.
وی همچنین در فینال مسابقات امید‌های جهان که در مهر ماه سال جاری برگزار شد، در حالی قهرمانی را به دست آورد که ابتدا ۷ بر صفر عقب بود اما با عملکردی خیره کننده ۱۷ بر ۷ حریف فرانسوی خود را شکست داد.

بیوگرافی دانیال سهرابی

اما یکی از وقایع تلخ مسابقات دانیال سهرابی در جام تختی ۱۴۰۲ رقم خورد که در وزن ۶۷ مثل شیری تا فینال تاخت ولی در فینال در ۱دقیقه و ۳۰ثانیه۸ بر صفر مغلوب سعید اسماعیلی شد

دانیال سهرابی درمورد آخرین وضعیت خود می گوید: خدا را شکر پس از قهرمانی در مسابقات امیدهای جهان، اکنون در ترکیب تیم اعزامی بزرگسالان به جام جهانی هستم. امیدوارم بتوانم در این مسابقات سبب سربلندی کشورم شوم.

تیم فعلی

دانیال سهرابی کشتی‌گیر تیم ملی کشتی‌فرنگی ایران در حال حاضر در تیم پهلوانان طلایی زاینده‌رود (سپاهان) مسابقه می دهد.

بیوگرافی و افتخارات و مدال های دانیال سهرابی

درخشش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور نخست که مرحله یک‌شانزدهم نهایی محسوب می‌شود با آرتور پولیتایف از اوکراین سرشاخ شد که با پیروزی هشت بر صفر به مرحله بعد رفت. سهرابی دور بعد به‌مصاف علی ارسلان قهرمان ایرانی‌الاصل جهان از صربستان می‌رود.

او درباره علت باخت خود گفته: پیش از اردوی آخر تیم ملی، معده درد داشتم. به خاطر سابقه معده درد قبلی، به دکتر مراجعه کردم که ۶ آمپول برایم تجویز کرد و گفت شاید معده‌ات زخم داشته باشد. حتی خواست آندوسکوپی انجام دهم که ترجیح دادم باتوجه به در پیش بودن جام تختی، این کار را انجام ندهم و با قرص و آمپول درد را کنترل کنم. دردم بهتر شد، اما روزی یک جلسه بیشتر نتوانستم تمرین کنم و با هماهنگی، اصلاً به اردو هم نرفتم. پزشک گفته بود که با توجه به وضعیت معده‌ام، غذا خوردنم مرتب باشد در حالی که باید برای جام تختی وزن کم می‌کردم.

بیوگرافی و مسابقه دانیال سهرابی

وی ادامه داد: زمانی که به تهران رسیدم، ۳-۴ کیلو اضافه وزن داشتم و دائم سونا بودم. روز وزن‌کشی دو بار سونا رفتم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما خیلی بی‌جان بودم.

دانیال سهرابی فرنگی‌کار اهل خوزستان است و ۲۰ سال سن دارد. این کشتی گیر خوزستانی هدفش فقط دوبنده تیم ملی بزرگسالان است، گفت: دیگر اردوی جوانان نرفتم، چون می‌خواهم در رده سنی بزرگسالان کشتی بگیرم و قرار هم هست که در وزن ۶۷ کیلوگرم تورنمنت بیشکک، تیم ملی را همراهی کنم.

افتخارات و مدال های دانیال سهرابی

مدال طلا – جایگاه اول باکو ۲۰۲۲ تیمی
قهرمانی زیر ۲۳ سال
مدال طلا – جایگاه اول پنتبدرا ۲۰۲۲ ۶۷ ک‌گ
قهرمانی جوانان جهان
مدال برنز – جایگاه سوم صوفیه ۲۰۲۲ ۶۷ ک‌گ
قهرمانی کادت آسیا
مدال نقره – جایگاه دوم نورسلطان ۲۰۱۹ ۶۰ ک‌گ

نظرات