خرید داینو ، قیمت دستگاه داینو (از پارسیان صنعت خودرو)

0

اگر در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا به دنبال خرید داینو یا داینومومتر هستید و یا دوست دارید اطلاعاتی در رابطه با این دستگاه کسب کنید. در این نوشته به بررسی مواردی مانند ” داینو چیست ؟ انواع دستگاه داینو ( از نظر برند و نوع وسیله )، نحوه خرید انواع داینو نظیر داینوکت، داینو جت و داینو موستانگ، قیمت دستگاه داینو و بهترین شرکت فروش داینو ” می پردازیم پس با ما همرا باشید.

خرید دستگاه داینو

داینو یا دستگاه داینو چیست ؟

به طور کلی دستگاه داینو وسیله ای است برای اندازه گیری قدرت و گشتاور و مواردی از این دست یک وسیله نقلیه و معمولا وسیله نقلیه مانند خودرو روی قلتک های این دستگاه می رود و شروع به حرکت می کند و Dyno نیز کمیت هایی نظیر گشتاور و شتاب را اندازه گیری می کند و در خروجی که شامل یک صفحه مانیتور است اطلاعات را نمایش می دهد.

در حال حاضر بیشترین استفاده از دستگاه داینو و خرید داینو توسط مراکزی است که به طور تخصصی به امر ریمپ و تیونینگ خودرو مشغول به فعالیت هستند چرا که پس از تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری که روی وسیله نقلیه انجام می دهند، برای اطلاع از تغییرات باید از این دستگاه استفاده کنند تا بهینه ترین و بهترین حالت ممکن را روی وسیله اعمال کنند.

معمولا دستگاه های داینومتر دارای انواع سنسورها و تجهیزات اضافی برای عملکرد مناسب هستند نظیر : سنسور دما، سنسور رطوبت، سنسور فشار هوای محیط، فن هوادهی و …

انواع دستگاه داینو

انواع دستگاه داینو از نظر نوع وسیله

دستگاه های داینو بر اساس نوع وسیله ای که قرار است تست کنند به سه مدل : سبک، سنگین و موتور سیلکت تقسیم بندی می شوند و شما برای خرید داینو مورد نظر خود بد نیست با آنها آشنا باشید.

داینو ماشین سبک

اولین و پر کاربردترین نوع دستگاه های داینومومتر، داینو ماشین سبک یا سواری می باشد. این دستگاه ها معمول در دو مدل دو دف یا تک دف عرضه شده اند و تمامی خودروهای سواری در کلاس های مختلف را پوشش می دهند.

داینو ماشین سنگین

دومین مدل از این دستگاه ها، داینو ماشین سنگین می باشد که البته تعداد آنها کمتر است و برای تست موارد مختلف در خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

داینو موتور سیکلت

آخرین مدل از داینو، داینو موتور سیکلت می باشد. امروزه علاوه بر خودروهای سواری، دارندگان موتور سیلکت ها نیز عمل تیونینگ و ریمپ را روی موتور خود برای افزایش توان و گشتاور انجام می دهند. معمولا داینو های خودروهای سواری قابل تبدیل و استفاده از موتور سیکلت را دارا می باشند.

اگر نیاز به خرید هر یک از این داینوها داشتید می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۳۸۹۵۸۳ (پارسیان صنعت خودرو pskecu) تماس بگیرید.

انواع برند داینو

انواع دستگاه داینو از نظر برند

در دنیا برندهای مختلفی از داینو به فروش می رسد اما برند داینو جت به دلیل فعالیت چندین ساله و عملکرد بسیار عالی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در ایران سه مدل دستگاه داینو وجود دارد که شما می توانید تمامی این مدل ها را از پارسیان صنعت خودرو تهیه نمایید. در ادامه هر یک را بررسی می کنیم.

داینوکت

داینوکت یک برند ایرانی و موفق دستگاه داینو است که به طور خلاصه موارد زیر جزء مشخصات این دستگاه برای خرید داینو می باشد :

  • شاسی داینو مدل ۲WD-H-1-2 با چهار عدد رولر، تک دیفرانسیل با قابلیت اندازه گیری ۲۰۰۰ نیوتون-متر ( گشتاور ) و ۱۵۰۰ اسب بخار
  • ترمز بادی با امکان کنترل به صورت ریموت و صفحه کلید متحرک کابلی
  • سنسور دما (temperature sensor, thermometer) – سنسور رطوبت محیط (Ambient humidity sensor) – فشار هوای محیط (Ambient air pressure) – سنسور وایدبند (AFR) – سنسور ناک دتکتور(Knock detector sensor)
  • مانیتور نمایش عملیات و نتایج LED 42 اینچ
  • تابلو کنترل و فرمان شامل تمامی سخت افزار های لازم جهت اندازه گیری مقادیر سنسورها، جمع آوری و پردازش اطلاعات و ارتباط با کامپیوتر
  • فن هوادهی(ventilation fan) جهت تنفس موتور مورد آزمون
  • نرم افزار انحصاری شامل اندازه گیری توان، گشتاور، AFR و ناک خودرو و نمایش گراف آنها و دسترسی به اطلاعات ( شامل ذخیره-بازیابی-مقایسه-چاپ)

لازم به ذکر است که این دستگاه توسط پارسیان صنعت خودرو به طور اختصاصی و با گارانتی ۱ سال تعویض قطعات، ۸ سال خدمات پس از فروش، نقد و اقساط به فروش می رسد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۳۸۹۵۸۳ تماس بگیرید.

داینو جت

همانطور که گفتیم در حال حاضر بهترین دستگاه داینو در دنیا قطعات داینو جت می باشد و پارسیان صنعت خودرو این دستگاه را نیز به صورت وارداتی تقدیم خریداران می کند.

نکته اینکه مجموعه ما علاوه بر فروش داینو جت، پشتیبانی کامل را نیز برای اولین بار در ایران انجام می دهد.

داینو موستانگ

داینو موستانگ یا ماستانگ نیز یکی دیگر از برندهای مطرح آمریکایی است که مجموعه ما واردات این داینو به همراه پشتیبانی کامل آن انجام می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از داینو های جت و موستانگ با شماره ۰۹۱۲۱۳۸۹۵۸۳ تماس بگیرید.

خرید داینو

خب تا اینجا با داینو و انواع آن آشنا شدیم. اگر قصد خرید داینو ( داینوکت، داینو جت و داینو موستانگ ) را داشتید می توانید با مجوعه ما در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهاد را برای خرید این دستگاه ارزشمند بدهیم.

قیمت داینو

با توجه به اینکه قیمت داینو تابع قیمت ارز و همچنین امکاناتی که شما مدنظر دارید تغییر می کند، بهترین راه برای اطلاع از قیمت دستگاه داینو تماس با مجموعه ما می باشد.

فروش داینو

در پارسیان صنعت خودرو فروش داینو به صورت زیر می باشد :

–        فروش داینوکت : نقد و اقساط ( خرید نقدی تخفیف ویژه دارد )

–        داینو جت : نقدی ( ۶۰% هنگام قراداد + ۴۰% هنگام تحویل )

–        داینو کت : نقدی  ( ۶۰% هنگام قراداد + ۴۰% هنگام تحویل )

خرید دستگاه داینو از پارسیان صنعت خودرو

اگر تمایل به خرید دستگاه داینو و یا اطلاعات کامل ترین از داینوها داشتید کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید تا بهترین مشاوره ممکن توسط مجموعه پارسیان صنعت خودرو به شما ارائه شود.

۰۹۱۲۱۳۸۹۵۸۳

۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲

در این نوشته به طور کامل به بررسی داینو، انواع داینو، خرید داینو، قیمت داینو و … پرداختیم و چنانچه سوالی در رابطه با دستـگاه داینو داشتید کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید./۲۱۳۲۷۸

نظرات