آموزش کسب درآمد از روبیکا

0

موضوع این محتوا، آموزش کسب درآمد از روبیکا است. پیش از آن که به ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی آموزش کسب درآمد از روبیکا بپردازیم لازم است، به معرفی پلتفرم روبیکا پرداخته و کارایی آن را در موارد مختلف به صورت مختصر توضیح دهیم. امروزه برنامه های متعددی برای گوشی های هوشمند طراحی شده که خدمات متفاوتی ارائه می دهند. خدمات مشترک تمام این برنامه ها، پیام رسانی است. روبیکا نیز از این قاعده مستثنی نیست. روبیکا یک پیام رسان کاملا ایرانی است که با امکانات بسیار فراوانی طراحی و ساخته شده است. تا پایان این محتوا با ما همراه باشید تا شما را با آموزش کسب درآمد از روبیکا و مزیت های آن آشنا کنیم.

آموزش کسب درآمد از روبیکا

روبیکا را بشناسیم

برای نحوه کسب درآمد از روبیکا لازم است آموزش کسب درآمد از روبیکا را پشت سر بگذاریم. آموزش کسب درآمد از روبیکا مانند دیگر برنامه های مربوط به گوشی های هوشمند، در کلاس ها، دانشگاه ها و موسسات مختلف انجام نمی شود. بنابراین لازم است در وب سایت های مختلف و نوشته های متعدد به دنبال این مهم باشید. در این محتوا ما آموزش کسب درآمد از روبیکا را بیان خواهیم کرد. روبیکا یک اپلیکیشن یا برنامه مخصوص گوشی های هوشمند است. در واقع روبیکا یک نرم افزار ارتباطی و پیام رسان یا یک رسانه اجتماعی است. روبیکا اولین بار در سال ۱۳۹۶ با سیستم عامل اندروید و ios منتشر شد. حجم این برنامه ۱۳۱ مگابایت بود که به زبان فارسی و هشت زبان دیگر در دسترس عموم قرار گرفت. از سال ۱۳۹۷ مهمترین تبلیغات دیجیتال صدا و سیما در برنامه روبیکا انجام می گیرد. طبق گفته مدیران برنامه روبیکا، سرمایه گذار اصلی این برنامه شرکت همراه اول است.

چرا باید روبیکا را انتخاب کنیم؟

برای آموزش کسب درآمد از روبیکا ابتدا ذکر می کنیم چرا و به چه دلیل باید این برنامه را برای رونق یا شروع کسب و کار خود انتخاب کنید. طبق صحبت هایی که از طرف وزارت ارتباطات و صدا و سیما بیان شده است، برنامه روبیکا از سوی کاربران به عنوان بهترین برنامه اجتماعی انتخاب شده است. پس از اوج گیری این برنامه در میان کاربران مختلف و کسب و کارهای گوناگون، برخی از چهره های شاخص از جمله سیاستمداران نظیر جهرمی، وزیر وقت ارتباطات به این برنامه پیوستند.

به طور کلی باید بگوییم در زمینه آموزش کسب درآمد از روبیکا، بهتر است بدانید روبیکا یک سوپر اپلیکیشن است. این سوپر اپلیکیشن امکانات متفاوتی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. عمده بینندگان صدا و سیما کم و بیش با این برنامه آشنا هستند و حداقل یک بار هم که شده برای شرکت در نظرسنجی های برنامه های مختلف صدا و سیما از این برنامه استفاده کرده اند. تیم متخصص روبیکا همیشه در تلاش بوده متنوع ترین و بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. روبیکا یک اپلیکیشن جامع است که بسیاری از برنامه های مختلف را به صورت یکجا در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله این خدمات می توان به پخش زنده برنامه های تلویزیونی، سریال ها و فیلم های سینمایی، ارائه فیلم های آموزشی مختلف، ساخت کانال و غیره اشاره کرد.

توانایی ساخت کانال و پیج در این برنامه موجب شده تا افراد بتوانند از طریق آن اقدام به کسب درآمد کنند. بنابراین یکی از گام های آموزش کسب درآمد از روبیکا، تلاش برای افزایش ممبر کانال روبیکا است؛ با ازدیاد مخاطبین شما زمینه سازی کسب در آمد های مختلف برای شما هموار میگردد. و پیج در این پلتفرم است. در آموزش کسب درآمد از روبیکا باید به این نکته توجه داشت که سرویس پرداخت این برنامه امکان مدیریت حساب های مالی و پرداخت های دونگی را فراهم آورده است. مورد دیگری که موجب رونق کسب و کارهای ایجاد شده در دامن این پلتفرم می شود، امکان پرداخت درون برنامه ای است. به همین دلیل در خصوص آموزش کسب درآمد از روبیکا می بایست به این موضوع اشاره کرد که کسب و کار شما یک مرجع امن برای تبادلات مالی خواهد داشت. این امر موجب افزایش امنیت و آسودگی خاطر خریداران می شود.

درآمدزایی با روبیکا

چرا آموزش کسب درآمد از روبیکا را دنبال کنیم؟

در خصوص آموزش کسب درآمد از روبیکا باید ذکر کنیم این امر را می توان به دو صورت کلی انجام داد. آموزش کسب درآمد از روبیکا به صورت مستقیم و آموزش کسب درآمد از روبیکا به صورت غیر مستقیم. در حال حاضر کاربران برنامه روبیکا از طریق ایجاد یک صفحه شخصی و ارائه خدمات مورد نظر خود در آن می توانند اقدام به درآمدزایی کنند. این مورد شباهت زیادی به اینستاگرام و فعالیت در آن دارد. مورد دوم، ساخت یک کانال و بارگذاری مطالب و موارد مورد نظر خود در آن است که موجب درآمدزایی خواهد شد. شما با بارگذاری مطلب، ویدیو و هر محتوای دیگری در پیج یا کانال خود با توجه به تعداد مشاهده های انجام شده، درآمد کسب خواهید کرد.

درآمد به دست آمده در پیام رسان روبیکا در اختیار کاربران آپلود کننده قرار می گیرد. به همین دلیل آپلود فایل می بایست برای ادمینی باشد که درآمد برای او در نظر گرفته شده است. در حالی که درآمد پیج ها برای صاحب صفحه خواهد بود. در خصوص آموزش کسب درآمد از روبیکا باید به میزان فوروارد پیام نیز اشاره داشته باشیم. هر چقدر میزان فوروارد پیام شما بیشتر باشد درآمد ناشی از آن نیز بیشتر خواهد شد.

آموزش کسب درآمد از روبیکا و روش های انجام آن

هم اکنون بسیاری از کاربران در روبیکا شروع به کسب درآمد کرده اند؛ بسیاری از بیزنس ها با تاسیس پیجی در روبیکا بصورت آنلاین خدمات خود را به مردم ارائه میدهند البته که لازمه رشد این در آمد افزایش فالوور روبیکا میباشد، چرا که هنگامی که افراد بیشتری به پیج شما مراجعه کرده و شما را دنبال کنند احتمال اینکه تبدیل به مشتری شما نیز شوند بسیار زیاد است.

همانطور که در ابتدای محتوا ذکر کردیم هدف از تحریر این متن، آموزش کسب درآمد از روبیکا است. اولین روش کسب درآمد از روبیکا با انجام بازی است. شاید جالب به نظر برسد، اما با بازی کردن می توانید در روبیکا درآمد به دست آورید. آموزش کسب درآمد از روبیکا به کمک بازی یک فرایند جذاب و خاص است. برای این امر لازم است به شما توضیح دهیم می بایست از طریق بخشی در پلتفرم روبیکا به نام بازی کن، جایزه ببر، اقدام کنید. در صورتی که به صورت روزانه بازی کنید در پایان مبلغ مشخصی بین سه نفر اول آن بازی تقسیم خواهد شد. بنابراین شما در پایان هر روز مبلغ مشخصی را به عنوان درآمد روزانه خود کسب خواهید کرد. آموزش کسب درآمد از روبیکا به کمک بازی، عمدتا برای نوجوانان توصیه می شود. بزرگسالان خیلی زود از تکرار بازی ها خسته و سرخورده می شوند، در حالی که نوجوانان دیرتر با این حس روبرو خواهند شد.

کسب در آمد با روبیکا

روش دوم که برای آموزش کسب درآمد از روبیکا باید به آن پرداخت، کانال های آموزشی هستند. این کانال ها محتوای آموزشی ارائه می دهند. برخی از کانال های آموزشی طریقه کسب درآمد از روبیکا را آموزش می دهند که این امر همان، یک تیر و دو نشان خواهد بود. روش سوم برای کسب درآمد از روبیکا، تولید محتوا است. شاید بتوان گفت مهمترین آموزش کسب درآمد از روبیکا مربوط به تولید محتوا در این برنامه است. در صورتی که قلم شیوایی دارید، یا این که عکس ها و فیلم های جذاب تولید می کنید می توانید با قرار دادن آن ها در روبیکا به کسب درآمد برسید. دو روش دیگر کسب درآمد در روبیکا که در بالا نیز به آن ها اشاره کردیم شامل ساخت پیج و ایجاد کانال می باشند.

فراموش نکنیم که گروه ها نیز مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات و فروش هستند؛ سعی کنید با ایجاد محتوای جذاب و مناسب اقدام به افزایش ممبر گروه روبیکا کنید و سپس با ایجاد تبلیغات در میان کاربران گروه به کسب در آمد بپردازید.

آموزش کسب درآمد از روبیکا به کمک افیلیت مارکتینگ

یکی از روش های مهم کسب درآمد در روبیکا همکاری کردن در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. برای آموزش کسب درآمد از روبیکا توجه به افیلیت مارکتینگ اهمیت دارد زیرا روشی مناسب و همه پسند برای کسب درآمد از روبیکا است. در این روش شما می بایست محصولات و خدمات دیگران را در صفحه شخصی خود یا در کانال خود با دیگران به اشتراک گذاشته و سعی در افزایش فروش آن ها داشته باشید. در پایان با فروش رفتن محصولات مورد نظر، شما کمیسیون توافق شده را از فروش محصولات به دست خواهید آورد.

در این روش شما نباید برای فروش محصولات در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشید. از طرفی شما نیازمند هزینه برای فروش محصولات نخواهید بود. با این وجود اگر محصولات شما در ابتدای کار، فروش مناسبی نداشته باشند شما از نظر مالی دچار ضرر نخواهید شد. افیلیت مارکتینگ مانع از این می شود که شما تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد بگذارید. بنابراین هر زمان که ضرورت داشته باشد می توانید از این همکاری و فروش دیجیتال خارج شوید.

آموزش کسب درآمد از روبیکا و دریافت درآمد

آموزش کسب درآمد از روبیـکا را در بخش های بالایی متن به صورت کامل توضیح دادیم. در صورتی که شما با هر یک از روش های گفته شده در بالا موفق به کسب درآمد از روبیـکا شدید؛ چگونه می بایست برای دریافت درآمد به دست آمده اقدام نمایید. همانطور که در بالا توضیح دادیم برخی از روش های کسب درآمد از روبیکا سخت و برخی دیگر آسان هستند. چیزی که اهمیت دارد اصولی و دقیق کار کردن شما است. فرایند کار و کسب درآمد شما از روبیـکا می بایست طبق قوانین این پلتفرم و  مورد تایید آن باشد. در غیر این صورت حتی اگر درآمد مناسبی هم به دست آورده باشید امکان واریز آن به حساب شما وجود نخواهد داشت. دریافت مبالغ به دست آمده از طریق کسب درآمد از روبیکا کار آسانی است، فقط کافی است همانطور که گفتیم قواعد را به خوبی رعایت کنید.

در این پلتفرم یک ادمین به صورت دائمی در پایان، فرایند انجام شده از سوی شما را بررسی خواهد کرد. به گونه ای که اگر طبق قوانین برنامه عمل نکرده باشید امکان واریز مبلغ مورد نظر به حساب شما وجود نخواهد داشت. در واقع ادمین مربوطه برای آخرین بار مجددا چک می کند آیا به طور مثال محتوای تولید شده از سوی شما با قوانین و چارچوب های برنامه ضدیت نداشته است. آیا تصاویر و فیلم هایی که از سوی شما به اشتراک گذاشته شده است همخوان با قوانین بوده یا خیر.

در صورتی که موارد مذکور مورد تایید ادمین باشند شما موفق به دریافت مبلغ مورد نظر خواهید شد. در این جا لازم است دو نکته را گوشزد کنیم. اول این که روبیـکا برنامه ای نیست که صرفا در جهت کسب درآمد طراحی شده باشد. این برنامه جنبه سرگرمی و اجتماعی دارد در حالی که شما اگر زیرک باشید خواهید توانست برای کسب درآمد از آن بهره مند گردید. دوم این که پیش از آن که برای کسب درآمد وارد این پلتفرم ایرانی شوید حتما قوانین مربوط به آن را دقیقا مطالعه نمایید./۵۴۳۶۳۷

نظرات