هر سوتین برای چه مکان و چه لباسی مناسب است؟

0

سوال بسیاری از مشتریان لباس سکرت در این مورد است که “هر سوتین، مناسب کجاست؟” با توجه به مدل های متنوعی که سوتین ها دارند، انتخاب سوتین مناسب برای مکان و لباس، در ابتدا کار دشواری به نظر می‌رسد، چرا که میتواند استایل شما را زیباتر و یا تخریب کند.
اما با توجه به آموزش های که در این سری از مطالب راهنمای انتخاب لباس زیر از مجله لباس سکرت، خواهید دانست که هر سوتین برای چه مکان و چه لباسی مناسب است.

سوتین

هر سوتین برای کدام مکان و کدام لباس است؟

برای اطلاع از این که کدام سوتین ها برای کدام لباس مناسب تر است، ابتدا باید با انواع سبک سوتین و کاربرد آنها، آشنا باشید تا بتوانید بهترین سوتین را برای پوشیدن زیر انواع مدل لباس زنانه، انتخاب کنید. در قسمت پایین تمام انواع مدل سوتین و مکان های مناسب استفاده و همینطور لباس های که میتوان با آن ها ست کرد را مشاهده می‌کنید.

سوتین فانتزی، مناسب استفاده زیر روبدوشامبر

سوتین فانتزی، با توجه به فرم جذابی که دارد، علاوه بر زیبایی بیشتر فرم سینه و بدن، به خوبی از بافت سینه حمایت می‌کند. معمولا سوتین فانتزی را با انواع مدل شورت فانتزی فروشگاه لباس سکرت، ست می‌کنند. از این مدل سینه بند، در انواع مدل لباس جلو باز مانند روبدوشامبر زنانه، پیراهن و شلوار، لباس مجلسی و لباس خواب زنانه، در مراسمات خصوصی، استفاده می‌کنند.

سوتین

سوتین لیفت دهنده، مناسب استفاده زیر لباس مجلسی

سبک های مختلف از سوتین لیفت دهنده موجود در فروشگاه های لباس زیر مانند برند معتبر لباس سکرت، علاوه بر حمایت از سینه، به خوبی بافت سینه را به سمت بالا لیفت داده و آن ها را خوش فرم تر نشان می‌دهند. از سوتین لیفت دهنده، میتوان در مهمانی ها، مراسمات و عروسی ها، برای استفاده زیر انواع مدل لباس مجلسی زنانه، لباس های جلو باز، تاپ و کراپ، تی شرت و بلوز زنانه، استفاده کرد.

با توجه به لیفت دهی به سینه در این سبک از سوتین، میتوان از آن در زیر تمام لباس های زنانه که دوست دارید شما را با فرم زیباتر نشان دهد، استفاده کنید. پیشنهاد ما، پوشیدن سینه بند لیفت دهنده، در زیر پیراهن زنانه، بلوز و شلوارک و همینطور تاپ و شلوارک زنانه است.

سوتین

سوتین اسفنجی، بهترین نوع سوتین برای پوشیدن زیر لباس مجلسییکی از بهترین انواع سـوتین برای انواع لباس به خصوص لباس های مهمانی و مجلسی و عروسی، سـوتین اسفنجی است. این سبک از سینه بند، به دلیل اسفنجی که در خود دارد، بافت سینه را گرد تر و خوش فرم تر نشان می‌دهند، برای همین در مهمانی ها، مجالس و حتی استفاده روزمره، این انواع مدل سـوتین اسفنجی در رنگ های متنوع و جذاب که در فروشگاه های معتبر لباس زیر مانند لباس سکرت، وجود دارد، استفاده می‌کنند.

سوتین

کراپ تاپ، راحت ترین نوع سوتین برای استفاده زیر مانتو

همانطور که در مطلب لباس کراپ چیست، نیز توضیح دادیم، این سبک از لباس زیر زنانه، راحت ترین سبک از نوع سوتین است که میتوان از آن در زیر انواع مدل مانتو زنانه استفاده کرد. برای خرید جدیدترین انواع مدل کراپ تاپ، به این بخش از لباس سکرت مراجعه کنید. کراپ تاپ ها، علاوه بر زیبایی و راحتی، به خوبی از بافت سینه حمایت میکنند، برای همین، حتی برای ورزش و یا رقص، لباس ایده آلی هستند.

نیم تنه، سینه بند مناسب برای استفاده زیر مانتو

انواع مدل نیم تنه، مانند کراپ تاپ که در بالا توضیح دادیم، برای استفاده زیر مانتو و یا لباس های جلو باز به خصوص در فصل های گرم سال مانند تابستان، بسیار ایده آل هستند. از مدل های زیبای نیم تنه به تنهایی و برای استفاده روزمره نیز در استایل زنانه استفاده می‌کنند.

سوتین برالت، مناسب پوشیدن زیر کت

در مطالب قبلی در مورد سوتین برلت (Bralette Bra) چیست و چه کاربردی دارد؟، توضیح دادیم. این سبک از سینه بند زنانه برخلاف انواع سوتین سایز بزرگ، برای بانوانی که از سینه کوچکی برخوردار هستند، مناسب است و میتوان به زیباتر جلوه دادن سینه، کمک کند. از سـوتین برلت برای پوشیدن زیر کت زنانه و در مهمانی ها، استفاده کنید. برای راهنمای بیشتر در این باره، مطلب سـوتین مناسب برای افرادی که سینه کوچک دارند کدام است؟ را مشاهده کنید.

سوتین توری، مناسب برای پوشیدن زیر لباس مجلسی

انواع مدل سـوتین توری، که در فروشگاه های معتبر لباس زیر، همراه با ویدیو معرفی محصول، وجود دارد، برای پوشیدن زیر لباس مجلسی طراحی شده است. اما همانطور که در مطلب بهترین جنس لباس زیر نیز توضیح داده شد، سـوتین توری، با توجه به کمک به تنفس سلولی پوست سینه، برای استفاده روزمره و در خانه نیز، بسیار ایده آل است.

سوتین

سـوتین ورزشی، قابل استفاده برای تمام لباس ها

سـوتین ورزشی، از جمله راحت ترین انواع سـوتین است که بیشترین حمایت را از سینه دارد. علاوه بر این از جنس نرم و لطیفی برخودار بوده و به دلیل عدم استفاده از فنر و یا اسفنج های محکم، فشاری بر روی سینه ایجاد نخواهد کرد و سینه را به زیبایی، فرم می‌دهد.

سوتین

انواع مدل سـوتین ورزشی موجود در فروشگاه های معتبر، از ویدیو معرفی محصول برخودار بوده و میتوانید بر اساس راهنمای انتخاب سایزی که در محصولات وجود دارد، انتخاب سایز کنید./۲۱۲۷۳۶

منبع: https://www.lebassecret.com/what-place-and-what-clothes-is-bra-suitable/

نظرات