آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد به علت بین التعطیلی

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد به علت بین التعطیلی

فوری: با توجه به بین التعطیلی بودن روز شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ به دلیل شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغار امامت امام عصر و قرار گرفتن بین تعطیلی روز جمعه ۳۱ شهریور و یکشنبه ۲ مهرماه در بیشتر شهرهای ایران احتمال تعطیلی مدارس روز شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ وجود دارد

روز یکشنبه دوم مهر شهادت امام عسگری می باشد و تعطیل رسمی است و از سمت دیگر شنبه اول مهر و زمان بازگشایی مدارس است. در فضای جایی شایعه شده است که شنبه تعطیل است که این امر صحت ندارد و روز شنبه تعطیل نیست. برای تعطیلی سراسری باید هیئت دولت آن روز را تعطیل سراسری اعلام کند که تا به حال دولت هیچ اقدامی برای تعطیلی شنبه انجام نداده است.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ به علت بین التعطیلی در تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زابل و زاهدان تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی مدارس در روز شنبه اول مهر ۱۴۰۲ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ به علت بین التعطیلی

اخبار تعطیلی شنبه ۱ مهر ماه ۱۴۰۲

فوری: با توجه به بین التعطیلی بودن روز شنبه به دلیل شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغار امامت امام عصر و قرار گرفتن بین تعطیلی روز جمعه ۳۱ شهریور و یکشنبه ۲ مهرماه در بیشتر شهرهای ایران احتمال تعطیلی مدارس روز شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ وجود دارد

اعلام تعطیلی مدارس برای تاریخ شنبه ۱ مهر تا ساعات آینده به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

تعطیلات رسمی روز یکشنبه به علت شهادت امام حسن عسکری (ع) و روز جمعه ۳۱ شهریور و همچنین سفر تابستانی مردم، این شائبه را ایجاد کرده که احتمال تعطیلی روز شنبه دور از انتظار نخواهد بود و شاید برخی از مردم هم اکنون به دلیل تعطیلی های اخر هفته در سفر باشند

شنبه اول مهر مدارس تعطیل می شود؟

طبق دستور وزارت آموزش و پرورش تمامی مدارس در همه مقاطع روز یکم مهرماه امسال (۱۴۰۲) باز هستند و کلاس ها دایر می باشند.

یکشنبه (۲ مهر) در تقویم رسمی ایران به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) تعطیل و شنبه بین‌التعطیل است.

با توجه به اینکه روز یکشنبه دوم مهر ۱۴۰۲ تعطیل رسمی می باشد و روز شنبه بین التعطیلی محسوب می شود ، شایعه شده شنبه تعطیل است که این موضوع صحت ندارد و شنبه تعطیل نیست.

اطلاعیه جدید آموزش و پرورش

طبق اطلاعیه جدید آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس در اول مهر ماه و باتوجه به اینکه اول مهر ۱۴۰۲ روز شنبه است و دوم مهر که یکشنبه است و تعطیل است، بنابراین شنبه اول مهر ۱۴۰۲ تعطیل نیست و روز اصلی بازگشایی مدارس است.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اداری کشور است ومهم‌ترین ماموریت دولت هم، آموزش و پرورش است و این نگاه رئیس جمهور است. ماموریتی که تربیت نسل و انتقال آموزه‌های دینی به آن نسل برای مقدمه سازی تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت حجت را در پیش دارد. این ماموریت ماموریتی است که هر کسی در مسیر آن قرار می‌گیرد باید براساس وظیفه کار کند.

مدارس همدان شنبه اول مهر تعطیل نیست

🔹روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد با توجه به سوالات همشهریان در خصوص روز بازگشایی مدارس به دلیل بین تعطیلی روز یکشنبه، به استحضار می‌رساند مدارس از روز شنبه یکم مهر ماه میزبان دانش آموزان است.

فوری: مدارس منطقه سیستان، شنبه (اول مهر) تعطیل است

🔹بنا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، با توجه به وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک، کلیه مدارس منطقه سیستان فردا شنبه (اول مهر) تعطیل است.

نظرات