علت فوت همسر مسعود هارونی بدنساز چه بود؟ +‌بیوگرافی و علت مرگ

1

علت فوت همسر مسعود هارونی بدنساز چه بود؟ +‌بیوگرافی و علت مرگ

همسر مسعود هارونی، بدنساز و از مربیان بدنسازی بانوان بود که متاسفانه هفته گذشته به دلیل اصلی سقوط از پشت بام در هنگام عکاسی درگذشت، همسر مسعود هارونی مربی بدنسازی بود و در رشته پرورش اندام فعالیت داشت که از دنیا رفت.

همسر مسعود هارونی به علت افتادن از بلندی و سقوط از پشت بام فوت کرد. این زوج ساکن سلیمانیه عراق هستند و همسرش مدتی برای عکاسی اسپانسری به ایران سفر کرده بود که متاسفانه در حین عکاسی از پشت بام سقوط می کند و جان خود را از دست می دهد. خانم فائزه همسر مسعود هارونی هیچ گونه بیماری نداشت و د کمال صحت و سلامت با همسرش تمرین می کرد و خودش نیز مربی بدنسازی بود

یکی از دنبال کنندگان آقای هارونی در ویدئویی در یوتیوب اعلام کرد که علت اصلی فوت همسر این ورزشکار عزیز کشورمان سقوط از پشت بام بوده است.

بیوگرافی همسر مسعود هارونی بدنساز کیست و علت درگذشت و فوت همسر مسعود هارونیهمسر مسعود‌ هارونی کیست

همسر مسعود‌ هارونی مربی بدنسازی بود و در رشته پرورش اندام فعالیت داشت.

او بخاطر همسر متوفی اش در لیبی مسابقه می دهد. او امروز در استوری صفحه اش اعلام کرد برای برآورده شدن آرزوی همسرش هفته آینده در مسابقات آشورکلاسیک لیبی برای قهرمانی روی استیج می رود. مسعود نوشت: حالا هم غم نبودش تا ابد روی قلبم می ماند و هم اینکه نتوانستم به قولی که (قهرمانی در استیج حرفه ای) به او دادم را برآورده کنم. باید آرزویش را برآورده کنم.

مراسم ترحیم وی با حضور خانواده و اقوام و دوستانش برگزار شد علت مرگ و فوت همسر مسعود هارونی بدنساز جوان و درگذشت و مرگ او و کیه و اهل کجاست از مجله حرف تازه میخوانید

مسعود هارونی بخاطر همسر متوفی اش در لیبی مسابقه می دهد. او امروز در استوری صفحه اش اعلام کرد برای برآورده شدن آرزوی همسرش هفته آینده در مسابقات آشورکلاسیک لیبی برای قهرمانی روی استیج می رود. مسعود نوشت: حالا هم غم نبودش تا ابد روی قلبم می ماند و هم اینکه نتوانستم به قولی که (قهرمانی در استیج حرفه ای) به او دادم را برآورده کنم. باید آرزویش را برآورده کنم.

علت دقیق درگذشت و فوت همسر مسعود هارونی مشخص شد +‌بیوگرافی و عکس

بیوگرافی

همسر مسعود هارونی مربی بدنسازی بود و در رشته پرورش اندام فعالیت داشت ، او سال ها به عنوان مربی بدنسازی و تناسب اندام فعالیت کرد و از ورزشکاران حرفه ای در این زمنیه بود که متاسفانه به علت سقوط از پشت بام در هنگام عکاسی چشم از جهان فرو بست. ایشان هفته گذشته در یک حادثه تلخ و سقوط از پشت بام به طور ناگهانی جان خود را از دست دادند.

آقای مسعود هارونی چند سال پیش با یک خانم بدنساز ازدواج کرد که متاسفانه در اوج جوانی درگذشت. ثمره این ازدواج یک فرزند می باشد.

عکس و بیوگرافی همسر مسعود هارونی کیست

علت مرگ همسر مسعود هارونی

آقای هارونی در ویدئویی با اشک و گریه فوت همسرش را خبر داد، همسر مسعود هارونی به علت افتادن از بلندی و سقوط از پشت بام فوت کرد. این زوج که ساکن سلیمانیه عراق هستند، همسرش مدتی برای عکاسی اسپانسری به ایران سفر کرده بود که متاسفانه در حین عکاسی از پشت بام سقوط می کند و جان خود را از دست می دهد.

یکی از دنبال کنندگان آقای هارونی در ویدئویی در یوتیوب اعلام کرد که علت اصلی فوت همسر این ورزشکار عزیز کشورمان سقوط از پشت بام بوده است.

گفتنی است، هارونی و همسرش هر دو مربی بدنسازی و پرورش اندام بودند. گویا هارونی در شرف برگزاری مسابقه بزرگی در لیبی بوده که همسرش فوت کرده و حالا بعد از فوت همسرش مجبور شده در مسابقاتی که از پیش تعیین شده بود شرکت کند. او خطاب به همسر جوانمرگش می گوید: به عشق تو در مسابقه شرکت می کنم…

سوابق

لازم به ذکر است، مسعود هارونی قهرمان حرفه ای فیزیک کلاسیک است که اینروزها در غم از دست دادن همسر خود داغدار شد.

آقای هارونی زیر نظر یوسف کریمی از مربیان بادی کلاسیک کار میکند و ۲ سال پیش در قهرمان رقابت های مستر المپیای آماتوری چین شد ، او سابقه قهرمانی آسیا و دوبی ماسل شو را در کارنامه ورزشی خود دارد و تاکنون ۳ بیاز قهرمان مسابقات بادی کبسیک شده است

1 دیدگاه در “علت فوت همسر مسعود هارونی بدنساز چه بود؟ +‌بیوگرافی و علت مرگ

  1. دروغ سنج گفت:
    9
    1

    خدا بیامرزه

نظرات