مزایای استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی برند سامسونگ

0

لوازم خانگی می‌توانند نقش مهمی در کیفیت زندگی ایفا کنند. سال هاست که برندهای معتبری مانند سامسونگ و ال‌جی با هم بر سر استفاده از جدیدترین و کارآمدترین تکنولوژی‌های روز در لوازم خانگی رقابت می‌کنند. اما این بار کمپانی سامسونگ در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی گوی رقابت را از سایر شرکت‌ها ربوده‌است. استفاده از هوش مصنوعی در این محصولات باعث ایجاد قابلیت‌هایی شده است که بشر تا به حال احتمال وقوع آنها را نمی‌داد. اگر دوست دارید که از تکنولوژی هوش مصنوعی در لوازم خانگی سامسونگ اطلاعات جالبی به‌دست آورید و جزییاتی در رابطه با قابلیت‌های آنها بدانید، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

 مزایای استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی برند سامسونگ

هوش مصنوعی در لوازم خانگی سامسونگ

چند روز بیشتر از انتشار اخباری در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در همه لوازم خانگی‌های سامسونگ از سال آینده نمی‌گذرد. این کمپانی خوش نام همیشه سعی کرده است که بهترین و خلاقانه‌ترین امکانات را در دسترس کاربران قرار دهد. هوش مصنوعی هم جدیدترین تکنولوژی است که قرار است از سال آینده تمام محصولات سامسونگ را پوشش دهد. استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی می‌تواند مزایای بسیار زیادی به‌همراه داشته‌باشد اما با چنین تکنولوژی‌هایی دستگاه سامسونگ خراب شود چه باید کرد؟ در این چنین مواقعی تنها نمایندگی سامسونگ در کرج می‌تواند به داد افراد برسد. زیرا تعمیرکاران نمایندگی سامسونگ به جدیدترین تکنولوژی‌های به‌کاررفته در محصولات سامسونگ آشنا هستند و در کمترین زمان ممکن دستگاه را تعمیر می‌کنند. ما در ادامه استفاده از این تکنولوژی را در تعدادی از اقلام لوازم خانگی بررسی می‌کنیم.

تلفیق هوش مصنوعی در ساید بای ساید سامسونگ

یخچال همیشه مهم‌ترین لوازم خانگی برقی خانه محسوب‌می‌شود. استفاده از یک یخچال خوب می‌تواند روی خورد و خوراک شما تاثیر بسیار مثبتی داشته‌باشد اما تلفیق یک یخچال هوشمند با هوش مصنوعی چطور؟ چندین سال قبل کمپانی سامسونگ یخچال‌هایی را با هوش مصنوعی تولید کرد. به‌دلیل استقبال زیاد افراد از این نوع یخچال هوشمند، حالا این کمپانی می‌خواهد که همه محصولات خود را در سال آینده با ورژن جدیدی از این تکنولوژی راهی بازار کند.

از شگفتی‌های جدید هوش مصنوعی در لوازم خانگی این است که این ساید بای ساید می‌تواند صدای تک تک اعضای خانواده را تشخیص دهد. مهم‌ترین کارکرد این تکنولوژی در یخچال این است که بتواند استفاده شما را از مواد غذایی بهینه کند. در واقع زمانی که هر یک از اعضای خانواده از ساید بای ساید می‌خواهند که پیشنهادی در رابطه با خوردن یک وعده غذایی بدهد، این یخچال هوشمند بر اساس الگوی مصرف خوراکی شخص در طول هفته‌های اخیر و همچنین تاریخ انقضای مواد خوراکی درون یخچال، بهترین انتخاب را پیشنهاد می‌دهد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساید بای ساید سامسونگ

در نسخه‌های قبل این محصول شما باید هنگام وارد کردن مواد غذایی آنها را به‌صورت کتبی در تبلت یخچال ثبت می‌کردید تا بتوانید پیش از اتمام تاریخ انقضا مواد خوراکی هشدار دریافت کنید. در صورتی که با پیشرفت این تکنولوژی در حال حاضر می‌توانید فقط با یک اعلام صوتی یخچال هوشمند را از قرار دادن محصولات مختلف مطلع کنید. مثلا دستیار صورتی هوش مصنوعی را صدا کنید و به او بگویید که یک بطری شیر در یخچال قرار داده‌اید.

یکی دیگر از قابلیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی، آفر هایی است که این محصولات به صاحب خود ارائه می‌کنند. ساید بای ساید هوشمند می‌تواند بر اساس الگو و زمان مصرف شما پیشنهادهای خوبی ارائه دهد. حتما برای هر شخصی پیش آمده که برای دقایق طولانی رو به روی یک یخچال در حال انفجار بماند و به این فکر کند که دوست دارد چه چیزی بخورد. در این زمان هوش مصنوعی شما به میدان آمده و به‌سادگی مشکلتان را حل می‌کند.

مثلا در صورتی که صبح پس از بیدار شدن از خواب به یخچال بگویید که تشنه هستید، یخچال به شما پیشنهاد می‌دهد که یک فنجان شیر بنوشید. از دیگر مزایای این یخچال‌های هوشمند هم این است که می‌توانید هر زمانی، با دوربین‌های قرار گرفته در یخچال از محتویات آن با خبر شوید. ناگفته نماند که یخچال هوشمند لیست خرید شما را هم تنظیم می‌کند و به این طریق می‌توانید خرید بهینه‌ای در سوپرمارکت و تره‌بار داشته‌باشید. درصورتی که جدیدترین مدل ساید بای ساید سامسونگ را خریداری کرده‌اید و حالا برد الکترونیکی یخچالتان خراب شده است، می توانید به نمایندگی انتخاب تعمیر، جهت تعمیر لوازم خانگی در کرج مراجعه نمایید.

یخچال‌های هوشمند برند سامسونگ و قابلیت‌های آن

یخچال‌های هوشمند برند سامسونگ و قابلیت‌های آن

ماشین لباسشویی های سامسونگ مبتنی بر هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی محدود به یخچال نمی‌شود، بلکه می‌تواند در تمامی لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی هم کاربردهای جالبی داشته‌باشد. هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی باعث می‌شود شما برنامه شست‌وشوی بسیار منظم‌تری داشته‌باشید. اگر تا به الان در شناسایی جنس لباس‌ها و تنظیم برنامه مناسب برای شست و شوی آنها ناتوان بودید، الان قرار است که تکنولوژی جدید هوش مصنوعی مشکل شما را حل کند. لباسشویی سامسونگ می‌تواند جنس لباس‌های شما را شناسایی کند. همچنین بر اساس میزان کثیفی و همچنین حجم لباس‌ها برای هربار شست و شو برنامه جدیدی در نظر بگیرد.

در آینده نزدیک استفاده گسترده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی باعث خواهد شد که اتلاف منابع به کم‌ترین مقدار خود برسد. لباسشویی هوشمند سامسونگ بر اساس تشخیص دقیق خود از میزان آلودگی لباس‌ها از مایع شوینده و آب استفاده می‌کند. همچنین در پایان شست‌وشو این لباسشویی با استفاده از بخار آب تمام چروک‌های لباس را از بین می‌برد.

مزایای استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ با هوش مصنوعی

مزایای استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ با هوش مصنوعی

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی

در آینده‌ای نزدیک هوش مصنوعی در لوازم خانگی انقلابی به پا خواهد کرد! اما آیا به این فکر کرده‌اید که این تکنولوژی می‌تواند چه مزایایی داشته‌باشد؟ در ادامه تعدادی از مزایای استفاده از این تکنولوژی در بستر زندگی را بیان می‌کنیم.

  • بهینه شدن استفاده از منابع مانند مواد غذایی، آب، برق و…
  • راحت کردن تصمیم گیری برای امور ساده روزمره
  • ایجاد هماهنگی بیشتر در نیازهای افراد خانواده
  • سرعت بخشیدن به کارهای خانه از جمله خرید و نظافت
  • بالاتر بردن سطح رفاه زندگی

جمع‌بندی

کمپانی سامسونگ قرار است که در سال آینده هوش مصنوعی در لوازم خانگی را به‌صورت گسترده ارائه کند. استفاده از این تکنولوژی در هر وسیله‌ای می‌تواند امکانات جدید زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد. ساید بای ساید های هوشمند سامسونگ شما را متعجب خواهند کرد. این یخچال هوشمند با توانایی تشخیص صدای هر یک از اعضای خانواده پیشنهادی بر اساس الگوی مصرف ارائه می‌دهد. در صورتی که دوست دارید از هوش مصنوعی در لوازم خانگی بیشتر بدانید، وبسایت انتخاب تعمیر را دنبال کنید!/۲۱۱۶۱۰

نظرات