بیماری علی صبوری چیست +‌علت بستری شدن علی صبوری در بیمارستان روانی

0

بیماری علی صبوری چیست +‌علت بستری شدن علی صبوری در بیمارستان روانی

بیماری علی صبوری بازیگر تلویزیون و چهره معروف در مسابقه خنداننده‌‌شو موجب بستری شدنش در بیمارستان روانی شد. علی صبوری از بستری شدنش در بیمارستان روانی خبر داد. وضعیت فعلی وی موجب نگرانی طرفدارانش شده است.

بیماری علی صبوری بازیگر تلویزیون چیست؟ +‌علت بستری شدن علی صبوری در بیمارستان روانیبیماری روانی

علی صبوری بازیگر طنز و کمدین خنداننده شو با یک استوری خبر داد که در بیمارستان روانی بستری شده است!

بیماری علی صبوری بازیگر تلویزیون چیست؟ +‌علت بستری شدن علی صبوری در بیمارستان روانی

علی صبوری، بازیگر و کمدین، دستیار صحنه و جانشین تولید سینما و تلویزیون، در آثاری همچون برنامه تلویزیونی «خندوانه»، سریال تلویزیونی «آخر خط» و سریال تلویزیونی «بوتیمار» فعالیت داشته است. علی صبوری لقب واینر را دارد. در خصوص این لقبِ علی صبوری باید گفت که واینر به کسانی گفته می شود که در عرصه مجازی بکار طنز سرگرم هستند و ویدئوهای خنده‌دار از کارها و اجراهای خویش با مخاطبان شان به اشتراک می گذارند. او خود در این باره گفته است که فعالیت هنری در قالب طنز را از شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز نموده است و اکنون هم در تلویزیون مشغول به فعالیت است.

او همیشه گفته: هیچگاه در زندگی اولویتم پول نبوده است. فکر می کنم، هر کاری را درصورتی که صرفاٌ با هدف کسب پول دنبال کنیم، به شکست منجر خواهد شد. کسب و کار برای من از ۸ سالگی و با دست فروشي آغاز شد و در این سالها تلاش کردم کم ترین اتکای مالی را به پدر و خانواده ام داشته باشم. گاهی برای ۱۰۰ هزار تومان درمانده شده ام ولی حتی در دشوارترین مراحل زندگی هم هدفم از انجام کاری، پول درآوردن نبوده است.

نظرم در مورد شهرت هم همین است، ضمن اینکه در همان فضای مجازی هم شهرتی داشتم که البته به قواره شناختی نبود که به واسطه حضور در رسانه ملی برایم ایجاد شد. شخصیتم طوری است که از هیچ کس برای خودم بُت نمی سازم. اشکال عمده جامعه ما این است که می گوییم فلانی همه چیزش عالی است و از آن سلبریتی و چهره مشهور برای خودمان بُتی می تراشیم که امکان دارد با هر تلنگری فرو بریزد.

نظرات