زمان پخش و موضوع سریال بر سر دوراهی سریال نوروزی شبکه ۲

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال ساده دلان

سریال بر سر دوراهی با نام قبلی سریال ساده دلان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا برای نوروز ۹۸ برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود.

سریال بر سر دوراهی

شبکه دو سیما برای نوروز ۹۸ نیز مجموعه ای تلویزیونی با نام اولیه «ساده دلان» و نام نهایی بر سر دوراهی به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی را در نظر گرفته است. این سریال هم اکنون در مرحله تصویر برداریست تا همزمان با آغاز سال نو از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

براساس این گزارش محمد حسین لطیفی که کارگردان سریال نوروزی شبکه سه سیما است، سرپرست نویسندگان مجموعه «بر سـر دوراهی» را نیز برعهده دارد. همچنین از بهرنگ توفیقی به عنوان کارگردان این مجموعه یاد شده است.

مجموعه «پدر» آخرین پروژه مشترک بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در تلویزیون بوده است که در ایام رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

پس از همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال «پدر»؛ این گروه نوروز ۹۸ با مجموعه « بر سـر دوراهی » مهمان خانه‌های مردم می شوند.

برای دیدن اطلاعات کامل ، تصاویر و خلاصه داستان و بازیگران سریال بر سر دوراهی اینجا کلیک کنید

البته پیش از این مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت برای پخش در نوروز ۹۸ در نظر گرفته شده بود که این سریال برای پخش در نوروز ۹۸ به شبکه پنج منتقل شد و از این شبکه پخش خواهد شد

نظرات