نکاتی برای خرید یک هدیه ی به یاد ماندنی برای همسر

0

ما هر ساله در مناسبت‌های مختلف، با دقت و وسواس، هدیه‌هایی را آماده می‌کنیم و به کسانی که دوستشان داریم تقدیم می‌کنیم. ما این کار را به طور طبیعی انجام می‌دهیم و به ندرت درباره‌ی مفاهیم عمیق تر آن فکر می‌کنیم. با این حال، هدیه‌ای که انتخاب می‌کنیم و نحوه‌ی هدیه دادن آن، نشان دهنده‌ی شخصیت، سلیقه، عشق و کیفیت ارتباط ما است. هدیه‌ای که می‌دهید، با کسی که ان را دریافت می‌کند سخن می‌گوید! این به عهده‌ی شکاست که مخاطبتان چه چیزی بشنود.

نکات خرید هدیه برای همسر

شما ممکن است به افراد مختلفی هدیه بدهید. اما از میان آنها، مهمترین هدیه‌هایتان، آنهایی است که به همسرتان میسرد. نه لزوما به لحاظ مادی؛ بلکه به لحاظ تاثیری که این هدیه‌ها در زندگی شما دارند. همسر شما، کسی است که زندگی‌اش را با شما شریک شده. به همین علت اینکه در چه زمانی، چگونه، چه چیزی را به همسرتان هدیه میدهید هم در زندگی مشترک و هم در زندگی فردی شما، اهمیت ویژه‌ای دارد. در ادامه چند دلیل در بیان اهمیت هدیه دادن به همسرتان آورده ایم.

کلمات همیشه پاسخگو نیستند!

تمام ارتباطات انسانی ما بر پایه‌ی حرف زدن بنا شده. بدون قدرت سخن گفتن، تقریبا تمام جنبه‌های زیست اجتماعی ما مختل می‌شود و زندگی ما به دوران عصر حجر باز میگردد. از این جهت، لغات نقش مهمی در زندگی ما ایفا میکنند. اما ایا تا به حال نشده نتوانید چیزی را در قالب کلمات بیان کنید؟ آیا کلمات همیشه مشکل ما را حل می‌کنند؟ واقعیت این است که برخی اوقات کلمات در رساندن منظور ما ناتوان اند. برخی مسائل را نمیتوان با کلمات بیان کرد. مثل علاقه‌ی شما به همسرتان. اگر هزار بار به همسرتان علاقه‌ی خود را بیان کنید، در نهایت او همان کلمات را خواهد شنید؛ نه چیزی بیشتر از آن. در اینجا هدیه دادن به کمک شما می‌آید تا انچه را که به زبان در نمی‌آید، به همسرتان باین کنید. البته این بدان معنا نیست که هدیه دادن جایگزین صحبت کردن است. هدیه‌ها تنها به حرف‌های شما اثر بخشی بیشتری میدهند. مهمترین دلیل هدیه دادن نیز همین است؛ کمکم به کلمات برای عمیق تر بیان شدن.

نگذارید آتشتان به کلی خاموش شود!

اگر تا به حال‌ آتش درست کرده باشید، می‌دانید که ابتدا که آتش روشن می‌شود، گر می‌گیرد و شعله ور می‌شود. اما به مرور این شعله کم می‌شود و آتشی ملایم حاصل میشود. اما نیاز است هر از گاهی تکه چوب جدیدی در آتش انداخته شود تا آتش زنده بماند. یک رابطه‌ی عاطفی نیز همینگونه عمل می‌کند. مدتی شعله‌ی عشق و محبت فروزان است و بعد رابطه به سمت پختگی و ثبات می‌رود. این طبیعت هر رابطه ای است و به خودی خود اتفاق خوب و مفیدی است. اما گاهی لازم است آتش رابطه را دوباره شعله ور کنید تا در گذر زمان، سرد و خاموش نشود. این همان کاری است که هدیه دادن برای شما انجام میدهد. ثبات در رابطه، هر چند ضروری و مفید است، اما اگر ایت ثبات به طور یکنواختی ادامه پیدا کنید، نتیجه‌ی خوبی برای رابطه نخواهد داشت! وقتی به همسر خود هدیه می‌دهید، در حال بر هم زدن همین یکنواختی هستید. مهم نیست چه سنی دارید؛ هدیه دادن همیشه و در هر سنی لازم است.

 به همسرتان نشان بدهید چقدر برایتان مهم است

پیدا کردن هدیه‌ی مناسب و بی نظیر هیچوقت آسان نیست. برای این کار لازم است ساعت‌ها بگردید و گزینه‌های مختلف را بررسی و مقایسه کنید و در نهایت با در نظر گرفتن قیمت آنها، بهترین انتخاب را پیدا کنید. واقعا کار آسانی نیست! اما آیا این سختی بدین معنی است که هدیه خریدن را بیخیال شویم؟ قطعا نه. تمام نکته‌ی هدیه خریدن همین دشواری‌های آن است و همین دشواری‌ها هدیه را ارزشمند می‌سازند. وقتی همسر شما متوجه میشود که برای پیدا کردن هدیه‌ی مناسب برای او وقت گذاشته اید، پی خواهد برد چقدر برایتان مهم است. پس برای هدیه‌ای که میخرید وقت بگذارید و هزینه کنید. یادتان باشد؛ هدیه‌ها سخن می‌گویند.

لحظه‌ها را ماندگار کنید!

در زندگی شما اتفاقات و لحظه‌های خوب زیادی رخ می‌دهد. عید‌ها، تولد‌ها سالگرد‌ها، بیرون رفتن ها و… . بیشتر این اتفاقات و لحظه‌ها، در گذر زمان فراموش می‌شوند و خاطره‌ای خاص باقی نمی‌گذارند. اما وقتی در همین مناسبت‌ها، هدیه میدهید، آن اتفاق را تبدیل به یک خاطره‌ی ماندگار کرده اید. پس با هدیه‌هایتان خاطره درست کنید!

نکات مهم خرید هدیه برای همسر

تا به اینجا فهمیدیم اهمیت هدیه دادن چیست و چرا هدیه دادن به همسرتان ضروری است. اما هنوز یک نکته باقی مانده؛ وقتی هدیه ددادن تا این حد جایگاه مهمی در یک رابطه دارد، به طبع زمان هدیه دادن، نحوه‌ی دادن هیده و اینکه چه چیزی را هدیه بدهیم هم اهمیت پیدا میکند. در زیر، چند نکته درباره هدیه دادن آورده ایم که رعایت آنها مهم است:

مناسبت‌ها مهم اند، اما همیشه منتظر مناسبت‌ها نمانید

همان طور که قبل تر گفتیم و خودتان هم می‌دانید، مناسبت‌ها و روز‌های مشخصی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید؛ مناسبت‌هایی مثل: عید نوروز، سالگرد‌های تولد، سالگرد ازدواج، روز زن و مرد و روز ولنتاین. حتما یک برنامه و هدیه در این روز‌ها لازم است.. اما به هیچ وجه خودتان را به این ایام خاص محدود نکنید و برای ابراز محبت به همسرتان منتظر یک مناسبت خاص نباشید. هدیه دادن‌های بی مناسبت نیز به همان اندازه تاثیرگذار و مهم اند. وقتی شما بدون اتفاق ویژه‌ای به همسر خود کادو می‌دهید، به او نشان میدهید که لازم نیست وقت خاصی برسد تا به یاد او بیفتید و همیشه با یادش هستید. این کار هم باعث می‌شود که رابطه شما از روزمرگی کسل کننده‌اش خارج شود و هم همسر شما را متوجهتان میکند و باعث می‌شود او نیز به یاد شما باشد.

هشت هدیه جذاب برای روز زن و مادر

هدیه را برای همسر خودتان بگیرید؛ نه برای هر کس دیگری!

اگر شما بخواهید به جمعی از افراد هدیه بدهید، خودتان را ملزم به این نمی‌کنید که به هر کس هدیه‌ای منحصر به فرد بدهید که متناسب با او، علایق و نیاز‌هایش باشد. ممکن است از یک کالای خاص، تعدادی تهیه کنید و به هر نفر یک عدد هدیه بدهید. این روش در این مورد خوب است؛ اما برای همسرتان جواب نمی‌دهد. وقتی می‌خواهید برای او کادو تهیه کنید، باید به دنبال چیزی باشید که مناسب او باشد و با علایق و نیاز‌هایش همخوانی داشته باشد. برای این کار نیاز است با توجه به همسرتان هدیه را تهیه کنید. او همسر شما است و کسی بهتر از شما او را نمی‌شناسد. پس چیزی به او بدهید که هر کس دیگری نتواند آن را هدیه بدهد. می‌توانید هدیه ی موردنظر خود را با بسته بندی نفیس از سایت شرکت هدایای نفیس اریسا خریداری کنید.

هدایای جذاب برای خانم ها

هدیه بدهید و از دلش در بیاورید!

اختلاف و جر و بحث، بخش اجتناب ناپذیری از یک رابطه است. بعضی بحث‌ها به سرعت تمام می‌شوند و اثری باقی نمی‌گذارند؛ اما برخی از آنها ممکن است دلخوری‌هایی ایجاد کنند که به راحتی فراموش نشوند. اگر در چنین موقعیتی قرار گرفتید و دیدید حرف‌هایتان موثر نیستند، عذر خواهی خود را با یک هدیه ابراز کنید.هدیه می‌تواند معجزه کنید و یخ بین شما را آب کند تا حرف‌ها و عذر خواهی‌ شما در همسرتان اثر کند.

هشت هدیه خاص برای روز مرد

با هدیه دادن از همسرتان قدردانی کنید

همسر شما ممکن است برایتان کارهایی بکنید که نیاز باشد از او قدردانی کنید و به او نشان دهید که متوجه کارهایی که برایتان می‌کنید هستید. اما بعضی کار ها آنقدر مهم اسند که نمیتوان به سادگی بابتشان قدردانی کرد. اگر لازم بود از همسرتان قدردانی کنید، اما نمی‌دانستید چگونه تشکر کنید، هدیه بدهید.

هدیه برای همسرم چی بخرم؟

غیر قابل پیش‌بینی عمل کنید!

اگر بهترین هدیه را هم گرفته باشید، وقتی آن را به بهترین شکل ممکن به محبوبتان ندهید، فایده ای نخواهد داشت. همچنین اگر یک هدیه ی معمولی گرفته باشید اما آن را به شکلی خلاقانه و عالی هدیه بدهید، همسرتان را بیشتر خوشحال میکنید. اینکه چگونه هدیه را میدهید مهم است. سعی کنید پیش بینی نشده عمل کنید و با یک برنامه ریزی درست، همسرتان را غافلگیر نمایید. ممکن است سخت باشد، اما این سختی را به جان بخرید. همسرتان ارزش آن را دارد. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که برخی از غافلگیری خوشحال نمی‌شوند. اگر همسر شما جزو این دسته است، قید غافل گیری را بزنید.

هدیه برای شوهرم چی بخرم

با وجود تمام این نکات، ممکن است تهیه ی یک هدیه ی ایده آل برای شما سخت به نظر برسد. اما نگران نباشید؛ شرکت صنایع دستی اریسا با تهیه هدایای زیبا و نفیس متناسب با فرهنگ و سلیقه ی ایرانی به کمک شما می‌آید تا متناسب با علاقه و نیاز همسرتان، بهترین هدیه‌ی ممکن را برای ایشان تهیه کنید. اریسا، بیش از پانصد نوع هـدیه متناسب با انواع سلیقه ها و بودجه ها را طراحی و ارائه کرده. شما می‌توانید برای خرید هدیه برای خانم ها و خرید هدیه برای آقایان به سایت اریسا مراجعه کرده و بهترین هـدیه را برای همسر خود تهیه کنید. حتی می‌توانید با سفارش یک پلاک اختصاصی، هـدیه را شخصی سازی کرده و تاثیر آن را بیشتر کنید. اریسا هدیه ی انتخابی شما را در اسرع وقت به محل موردنظر شما ارسال می‌کند./۵۳۹۴۰۲

نظرات