نکات مهم در مورد یوتیوب

0

تا به امروز هر نوع ویدئویی را که در سایت‌های مختلف نگاه کرده‌اید، به‌احتمال زیاد منشأ آن از سایت یوتیوب بوده است. این برنامه در سال‌های اخیر توانسته تا توجه بسیاری از جوانان از جمله ایرانیان را به سمت خود جلب کند. این اپلیکیشن یکی از جذاب‌ترین وب‌سایت‌های به روز در دنیا به شمار می‌رود که به‌وسیله آن می‌تواند به‌روزترین فیلم‌های دنیا را به‌صورت رایگان تماشا کنید.

 نکات مهم در مورد یوتیوب

این وب‌سایت رایگان در سال ۲۰۰۵ راه‌اندازی شده و تا امروز به یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌ها برای تماشای فیلم‌ها آنلاین در میان مردم شناخته شده است. این برنامه در حال حاضر یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌ها به شمار می‌رود. با راه‌اندازی این برنامه می‌توانید پا به دنیای جدید بگذارید.

باتوجه‌به بالارفتن محبوبیت این برنامه در میان کاربران ایرانی، ‌ بهتر است که هر چه سریع‌تر حضور خودتان را در این پلتفرم مستحکم‌تر کنید.

امکانات مختلف یوتیوب

از مهم‌ترین دلایل اصلی محبوبیت این برنامه تنوع زیادی فیلم‌هایی است که در این وب‌سایت وجود دارد. در این برنامه‌ بیشتر فیلم‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند و برای نگاه‌کردن به آن‌ها دیگر نیازی نیست هزینه‌ای را پرداخت کنید؛ ولی این نکته را در نظر بگیرید که قادر هستید با خرید اشتراک این برنامه تمام فیلم‌ها را بدون تبلیغات نگاه کنید.

امکانات مختلف یوتیوب

قابلیت‌هایی که این برنامه در دسترس کاربران خودش قرار می‌دهد؛ عبارت‌اند از:

–    جستجو و تماشای میلیون‌ها ویدئو توسط کاربران یوتیوب

–    ایجادکردن یک کانال شخصی در برنامه یوتیوب

–    آپلود ویدئوها در کانال شخصی

–    کامنت گذاشتن، ‌ لایک و به اشتراک گذاشتن ویدئوهای بارگذاری شده در یوتیوب

–    دنبال‌کردن سایر کاربران و کانال‌ها در برنامه یوتیوب

–    ایجاد یک فهرست پخش برای سازماندهی ویدئوها و تقسیم‌بندی ویدئوها

استفاده از برنامه یوتیوب از آنچه که فکر می‌کنید، بسیار بی‌دردسرتر است؛ زیرا طراحی این برنامه را طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که شما بتوانید به‌راحتی ویدئوی موردنظر خود را پیدا کنید. اولین نکته جذاب در استفاده از این برنامه این است که شما می‌توانید بدون آن که هیچ نوع حساب کاری داشته باشید، ‌به تماشای ویدئو بپردازید؛ ولی این موضوع به  معنای نداشتن فایده حساب کاربری نیست.

تعدادی از مهم‌ترین مزایای ساخت اکانت کاربری در یوتیوب شامل موارد زیر می‌شوند:

–    تماشای ویدئوهای جدید و کانال‌های موردعلاقه

–    دریافت اعلان هنگام در کانال‌های دنبال شده و در هنگام بارگذاری فیلم‌های جدید

–    حمایت مردم از ویدئوهای موردعلاقه از طریق کامنت، ‌ لایک و…

–    پیگیری‌کردن سابقه ویدئوهای مشاهده شده

–    قابلیت تماشای ویدئوهای از قبل بارگیری شده

–    ایجاد لیست پخش ویدئوهای مختلف به‌صورت خصوصی و عمومی

–    قابلیت سفارش سازی تنظیمات برای برنامه‌ها خصوصی، اعلان، پخش، ‌ برنامه متصل و موارد دیگر

با ایجاد حساب کاربری می‌توانید، ‌فیلم‌های بیشتر از ۱۵ دقیقه را اشتراک‌گذاری کنید؛ همچنین قادر هستید که فیلم‌ها بیشتر از ۱۵ دقیقه را در کانال خودتان بارگذاری کنید. با ساخت اکانت کاربری این فرصت را دارید که از امکاناتی همچون ویرایش ویدئو برای یک فیلم، ‌ سریال یا موسیقی بهره‌مند شوید.

همچنین با استفاده از اکانت کاربری خود از طریق گزینه حریم خصوصی، ‌ افرادی را که دوست ندارید ویدئوهای شما را نگاه کنند را محدود کرده یا اینکه کلیپ‌های موردعلاقه خودتان را در آرشیو مشاهده کنید. در صورت علاقه‌مندی و دوست‌داشتن کلیپ‌ها می‌توانید برای آن‌ها نظرات خودتان را بنویسید.

انواع اشتراک در یوتیوب

به‌احتمال زیاد متوجه مزایای استفاده از اشتراک پریمیوم یوتیوب شده‌اید. با استفاده از این اکانت می‌توانید از مزایای رایگان و جذاب زیادی برخوردار شوید که در اکانت رایگان، این امکانات در دسترس نیست.

انواع اشتراک در یوتیوب

در اپلیکیشن یوتیوب دو نوع اشتراک وجود دارد. نسخه پولی این اپلیکیشن از مزایای زیادی برخوردار شده است که این فرصت طلایی را دارید که با خرید این اشتراک از آن‌ها برخوردار شوید. این برنامه به‌صورت رایگان نیز در اختیار کاربران قرار گرفته؛ ولی قادر نیستید به‌صورت کامل به تمام ویدئوها دسترسی داشته باشید و مجبور هستید که در وسط فیلم تبلیغات را مشاهده کنید.

چرا اشتراک پریمیوم یوتیوب بهتر است؟

چرا اشتراک پریمیوم یوتیوب بهتر است؟

با خرید و داشتن اکانت یوتیوب می‌توانید همه فیلم‌ها را بدون هیچ نوع مزاحم و تبلیغی مشاهده کنید. به‌احتمال زیاد این تجربه را داشته‌اید که در هنگام تماشای فیلم‌های آموزشی، ‌از تبلیغ‌های وسط برنامه کلافه شده باشید؛ به‌خصوص اگر ویدئو جنبه آموزشی داشته باشد و در همان لحظه به نکته حساسی رسیده باشید؛ پس در نتیجه با داشتن این اکانت به‌راحتی از تماشای فیلم‌های خود لذت کافی را خواهید برد.

استفاده از محتوای تخصصی و حرفه‌ای سایت یوتیوب

با پرداخت مبلغی برای خرید اکانت جذاب و کارآمد یوتیوب، قادر هستید که به محتوای حرفه‌ای و تخصصی که سازنده برای برنامه در نظر گرفته دسترسی داشته باشید.

پخش صدای ویدئوی موردنظر در پس‌زمینه

آیا برای شما پیش‌آمده است که در هنگام نگاه‌کردن به محتوای این برنامه تصمیم بگیرید که در حین تماشاکردن از یک برنامه دیگر استفاده کنید؟ شاید فکر کنید که این امر اصلاً امکان‌پذیر نیست در صورتی که این باور شما بسیار غلط است.

با خرید اشتراک اکانت پریمیوم این امکان را برای خودتان قابل‌دسترس کنید که هنگام استفاده از اپلیکیشن بتوانید در صورت نیاز از برنامه خارج شوید و از سایر امکانات گوشی استفاده کنید.

امکان دانلود فیلم‌ها

به‌احتمال زیای برای هر فردی این مورد پیش‌آمده است که در هنگام تماشای یک فیلم در این برنامه بخواهد آن را دانلود و در زمان دیگری فیلم را به‌صورت آفلاین نگاه کند. این موضوع درست است که سایت و برنامه‌های زیادی است که بتوانید از طریق آن فیلم‌های موجود در برنامه را دانلود کنید؛ ولی به دردسری که دارد نمی‌ارزد.

دسترسی به یوتیوب موزیک و تلویزیون

با نصب و خرید اکانت پریمیوم یوتیوب به جذاب‌ترین موزیک‌های یوتیوب دسترسی داشته باشید؛ همچنین یوتیوب تلویزیون این امکان را به شما می‌دهد که به مشاهده برنامه‌های تلویزیون را به‌صورت زنده بپردازید.

از کجا اشتراک یوتیوب بخریم؟

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که استفاده از این وب‌سایت را همیشه در برنامه زندگی خود دارید و مرتباً از آن استفاده می‌کنید؛ پیشنهاد می‌شوید که با هزینه‌کردن و خرید اکانت پولی این برنامه به‌راحتی و بدون هیچ نوع تبلیغی به فیلم‌های موردعلاقه خود دسترسی داشته باشید.

همین ویژگی قابلیت پخش در پس‌زمینه از ویژگی‌های است که شما را برای خرید ترغیب می‌کند. اگر برای خرید اشتراک یوتیوب وسوسه شده‌اید و نمی‌دانید که به کدام سایت برای خرید اعتماد کنید، ‌ می‌توانید از سایت مجازیته خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

اپلیکیشن یوتیوب یکی از بهترین برنامه‌های موجود در دنیای مجازی است که می‌توانید با استفاده از آن بیشتر زمان اوقات فراغتتان را به بهترین نحو ممکن بگذرانید. این برنامه هم به‌صورت رایگان و هم به‌صورت پولی در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به طور مداوم از این برنامه استفاده می‌کنید و می‌خواهید که از مزایای خصوصی و جذاب بیشتر این برنامه بهره‌مند شوید؛ پیشنهاد می‌شود اکانت پریمیوم یوتیوب را خریداری کنید./۲۰۹۰۲۵

نظرات