علت طلاق امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام (نها خوش اندام) مشخص شد + فیلم

0

ماجرای طلاق امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام (نها خوش‌اندام) علت جدایی امیرحسین صدیق از همسرش

علت جدایی امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام (نها خوش‌اندام) بعد از افشاگری در یک ویدئو مشخص شد، باران خوش اندام همسر سابق امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون در یک ویدئو رسما اعلام کرد که از همسرش امیرحسین صدیق جدا شده و او با فرد دیگری ازدواج کرده است. وی گفت: من یک سال پیش از آقای صدیق به طور رسمی و شرعی و قانونی از ایشان جدا شدم و با فرد دیگری ازدواج کردم .ماجرای جدایی و طلاق امیرحسین صدیق از همسرش باران خوش اندام و یا بلعکس جدایی باران خوش اندام از امیرحسین صدیق بعد از مدتی سکوت خبری حالا در جدیدترین اخبار توسط خود باران خوش اندام در یک استوری تایید شد. در ادامه جزئیات را بخوانید.

ماجرای طلاق امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام (نها خوش‌اندام) علت جدایی امیرحسین صدیق از همسرش

علت طلاق امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام (نها خوش اندام) مشخص شد + فیلم

به گزارش مجله حرف تازه؛ مدتی است که خبر جدایی و طلاق باران خوش اندام از همسرش امیرحسین صدیق در شبکه های اجتماعی و فضا مجازی داغ است و تاکنون ابن دو چهره هنری درباره این اخبار زندگی خصوصی خود سکوت کردند، اما حالا بعد از مدت ها باران خوش اندام به این خبرها واکنش نشان داد. او توضیحاتی درباره این اتفاق داده که در ویدئوی زیر می بینید:

جدایی جنجالی باران خوش اندام از همسرش

باران خوش اندام لعد از جدایی از امیرحسین صذیق نامش را به نها خوش‌اندام تغیبر داده است. او با انتشار یک استوری خبر از جدایی یک ساله خود از امیرحسین صدیق و ازدواج تازه‌اش داد.

گفتنی است، امیرحسین صدیق در سن ۴۶ سالگی با نها خوش‌اندام ازدواج کرده بود.

ازدواج مجدد

باران خوش‌اندام همچنین خبر از ازدواج دوباره اش داد . وی متولد تهران، شاعر و ترانه سرا است که سال ۹۷ خبر ازدواجش با امیرحسین صدیق در شبکه های مجازی خبرساز شده بود. باران خوش اندام با انتشار ویدیوی زیر در صفحه اجتماعی خود نوشت:

درد دلی عاشقانه، باشما که عمق کلمه را درک میکنید و جز خرد از شمایان نیاموختم. و با سپاس فراوان از حضور شما در زندگی بنده.. ……………….. گنج تو باشد دل اگاه تو.. گوهر تو اشک سحر گاه تو.. (رهی معیری)

نظرات