صدور حکم شلاق برای مهندس زینب کاظمی به علت کشف حجاب ؛ زینب کاظمی کیست

1

صدور حکم شلاق برای مهندس زینب کاظمی به علت کشف حجاب ؛ زینب کاظمی کیست

بیوگرافی

زینب کاظمی مهندسی که در مجمع سازمان نظام مهندسی حجاب از سر برداشت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد ، مهندس زینب کاظمی به جریحه‌دار کردن عفت عمومی متهم شد و دادگاه او، روز ششم شهریور برگزار شد.

به گزارش دیده‌بان ایران: زینب کاظمی با اتهام جریحه‌دار کردن عفت عمومی، روز ششم شهریور ۱۴۰۲، در دادگاه حاضر شده است.

زینب کاظمی، مهندسی که در جلسه بهمن ماه سال گذشته مجمع سازمان نظام مهندسی حجاب از سر برداشت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد

بیوگرافی زینب کاظمی کیست و اهل کجاست

حکم ۷۴ ضربه شلاق برای زینب کاظمی مهندسی که حجاب از سربرداشت

زینب کاظمی با اتهام جریحه‌دار کردن عفت عمومی، روز ششم شهریور، در دادگاه حاضر شده است. متن حکم در تصویر زیر امده است:

صدور حکم شلاق برای مهندس زینب کاظمی به علت کشف حجاب ؛ زینب کاظمی کیست

علت محکومیت

وی که در جلسه بهمن ماه سال گذشته مجمع سازمان نظام مهندسی حجاب از سر برداشت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد

خانم کاظمی، نامزد انتخابات هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی تهران در بهمن ماه ۱۴۰۱ با هنجارشکنی اقدام به هتک حرمت حجاب در جلسه این سازمان کرده و روسری خود را از سربرداشت و سمت هیئت مدیره پرت کرد و از جلسه بیرون رفت.

بهمن مومنی مقدم عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران درباره این ماجرا گفته «در مجمعی که در چهارشنبه گذشته برگزار شد، به هیچ‌وجه بحث تاًیید صلاحیت مطرح نبود. در واقع در جلسه فوق قرار بود، هیات رییسه سنی و اصلی مجمع انتخاب شوند که بر اساس دستور سازمان برگزار شد.»

او می‌گوید: خانم کاظمی یکی از کاندیدا‌هایی بودند که برای حضور در هیئت رییسه اصلی در آن جلسه حضور داشتند. ظاهراً قبل از آمدن روی سن، همکاران درباره نوع پوشش تذکر داده بودند که او هم پذیرفته بود و با حجاب کامل روی سن رفت. در واقع ایشان دچار هیجان شد و بدون اینکه مساًله‌ای درباره رد یا تاًیید صلاحیتش باشد، شالش را روی سن پرت کرد و پایین آمد. خانم کاظم پور از افراد با سابقه سازمان هستند و به همین دلیل تصمیم به تلاش برای حضور در هیات رییسه گرفتند. بازهم تکرار می‌کنم تا پیش از اینکه ایشان روی سن بیایند، هیچ بحثی درباره رد صلاحیت ایشان مطرح نشده بود.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران ادامه می‌دهد: اینکه سازمان نظام مهندسی چه واکنشی به این اتفاق نشان بدهد، هنوز مشخص نشده است.

1 دیدگاه در “صدور حکم شلاق برای مهندس زینب کاظمی به علت کشف حجاب ؛ زینب کاظمی کیست

  1. حامد گفت:

    امیدوارم تنبیه سختی که برای این دختر خانم در نظر گرفته شده باعث ادب شدن ایشون بشود و دختران دیگر تنبیه ایشون رو ببینند و فراموش نکنند عاقبت بعضی کارها چقدر سخته

نظرات