بیوگرافی کلثوم قاتل سریالی مردها در مازندران کیست و از او چه می دانیم؟

0

از کلثوم قاتل سریالی مردها در مازندران چه می دانیم؟ بیوگرافی و ماجرای قتل

کلثوم قاتل سریالی مازندران کیست

کلثوم متولد دهه ۴۰ و ۵۶ ساله اهل روستای ملک‌آباد مازندران است که اینروزها به عنوان قاتل سریالی مردان به جرم قتل ۷ شوهر خود بازداشت و روانه زندان شده است. او با ١٣مرد ازدواج کرده و کینه کلثوم از مردان به دوران کودکی او باز می گردد زمانی که در ١١سالگی او را شوهر دادند. ادامه بیوگرافی کلثوم قاتل سریالی مازندران کیست را در این مقاله بخوانید:

بیوگرافی کلثوم قاتل سریالی مردها در مازندران کیست و از او چه می دانیم؟

بیوگرافی کلثوم قاتل سریالی مازندران

کلثوم اهل مازندران و ۵۶ سال سن دارد. این زن ۵۶‌ساله اهل روستای ملک‌آباد مازندران است و در ۱۱سالگی برای اولین بار ازدواج کرده. او صاحب پسری شده که سالها بعد به دلیل بیماری قلبی فوت کرد. چند سال بعد شوهر کلثوم هم فوت کرد. این زن یکی از روستاهای ساری است. بعد از مرگ شوهر اول با مرد دیگری ازدواج کرد. چند سال بعد شوهر دوم هم فوت کرد. کلثوم به همین ترتیب به طور مرتب ازدواج کرده و هربار شوهرانش به دلایل مختلف فوت می کرده اند.

کلثوم چطور لو رفت؟

آخرین شوهر این زن مردی ٨٢ ساله بود که با مهریه ۵٠٠ میلیون تومانی در محمودآباد با کلثوم ازدواج کرد این مرد چند روز قبل از فوتش به فرزندش گفته بود که کلثوم به زور به او داروی فشار و قلب با دز بالا می دهد.تا بچه ها دست بجنبانند پدر از دست رفت.
آنها به پلیس شکایت کردند و کلثوم دستگیر و معلوم شد قتل های دیگری هم انجام داده. یکی از دلایلی که کلثوم توانست اینهمه قتل انجام دهد سن وسال بالای مقتولان است.

ماجرای قتل

قاتل سریالی مازندران که کلثوم نام دارد، هفته گذشته از سوی پلیس شهرستان محمودآباد به جرم قتل شوهرش دستگیر شد.

قاتل سریالی مازندران در حالی به قتل ۷نفر از شوهران صیغه‌ای‌اش اعتراف کرده که بررسی‌ها نشان می‌دهد که او با ۵نفر به‌طور دائم عقد و با ۱۳نفر به‌صورت موقت عقد کرده بود. این در حالی است که همه ۱۳مردی که پیش از این با او ازدواج کرده بودند، جانشان را از دست داده‌‌اند. به همین دلیل احتمال می‌رود که متهم در قتل افراد بیشتری دخیل باشد و تعداد قربانیان او از عدد ۷بیشتر شود. به‌گفته سردارحسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی مازندران، متهم اعتراف کرده که با افزودن مواد بیهوش‌کننده در نوشیدنی‌ همسرانش، آنها را بیهوش می‌‌کرد و بعد به قتل می‌رساند و در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی سایر جنایات احتمالی این زن ادامه دارد.

علت قتل شوهرانش

کینه کلثوم از مردان به دوران کودکی او باز می گردد زمانی که در ١١سالگی او را شوهر دادند.

اعترافات کلثوم قاتل سریالی مردها در مازندران

وی قتل‌هایش را از حدود ۹سال پیش آغاز کرده است. او طعمه‌هایش را از بین مردان سالخورده تنها اما پولدار انتخاب می‌کرد. کلثوم ابتدا در وعده‌های زنانه حاضر می‌شد و از زندگی‌اش می‌گفت و اینکه تمایل دارد به عقد موقت مردی سالخورده که تنها زندگی می‌کند در بیاید. به این ترتیب افرادی که برای پدر سالخورده اما تنهای خود به‌دنبال همدم می‌گشتند، با او آشنا می‌شدند و کلثوم وقتی مطمئن می‌شد که سوژه موردنظرش ثروت زیادی دارد، به شرط دریافت مهریه به عقد او در می‌آمد.

مهریه های هنگفت

مهریه‌ای که زن جنایتکار کلثوم طلب می‌کرد معمولا پول نقد هنگفت یا ملک بود و به این ترتیب به عقد سوژه مورد نظرش درمی‌آمد اما در کمتر از ۳ماه با شگردهایی که داشت، شوهر صیغه‌ای‌اش را از طریق خوراندن دارو یا خفه کردن به قتل می‌رساند و بعد مهریه خود را به اجرا می‌گذاشت؛ به‌گونه‌ای که طبق تحقیقات پلیس، وی توانسته بود با این شگرد، صاحب چند ویلای مجلل در استان مازندران شود که ارزش آنها میلیاردها تومان است.

آنطور که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد کلثوم قتل‌هایش را در شهرهای مختلف مازندران مرتکب شده است، از ساری و قائمشهر گرفته تا نکا و بابل. او پس از نخستین قتلی که مرتکب شد، مورد ظن خانواده مقتول قرار گرفت؛ تا جایی که آنها از وی به اتهام قتل شکایت کردند و جسد مقتول برای بررسی‌های تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد اما در نهایت با پیگیری‌های دختر و داماد کلثوم، خانواده مقتول از شکایت‌شان گذشتند و او توانست به جنایاتش ادامه دهد.

نظرات