زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ + شرایط و سایت ثبت نام

0

زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ + شرایط و سایت ثبت نام

ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی

معاون مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خبر دارد؛ قدیم‌خانی ضمن اشاره به مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون مربی پرورشی، مشاور و مراقب سلامت حداکثر تا پایان مهر ماه گفت: در مرحله اول اجازه دادیم همه داوطلبان فارغ از رشته تحصیلی و سن در آزمون ها شرکت کنند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ + شرایط و سایت ثبت نام

قدیم خانی معاون مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفتگویی خبرداد: مجوز استخدام ۲۵هزار مربی پرورشی از سوی دولت در حال نهایی شدن است .

بخش کتبی این آزمون ۲۰٪ و بخش مصاحبه و گزینش ۸۰%  می باشد. یعنی ملاک قبولی، گزینش است.

به گزارش فارس: صحرایی: آزمون استخدام مربی پرورشی حتماً امسال برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حداقل ۱۱ هزار مربی‌پرورشی جذب می‌شوند، گفت: آزمون استخدام مربی پرورشی حتماً امسال برگزار می‌شود.

شرایط

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا امسال آزمون استخدام مربی‌ پرورشی برگزار می‌شود؟»، اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ حتما امسال ازمون مربی پرورشی را داریم

وی درباره تعداد ردیف استخدامی اخذ شده، گفت: روی ۱۱ هزار نفر توافق قطعی شده است ولی در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم ۲۵ هزار نفر را جذب کنیم.

صحرایی ادامه داد: باید به صورت نقطه‌ای بگوییم برای کجا به مربی پرورشی نیاز داریم و سازمان اداری و استخدامی قول همکاری داده است.

رشته های تحصیلی مورد نیاز ازمون استخدام مربی پرورشی ۱۴۰۲

آموزش ابتدایی آموزش علوم تجربی آموزش و پرورش ابتدایی
الهیات و معارف اسلامی مشاوره علوم قرآنی
علوم تربیتی جامعه شناسی مشاوره و راهنمایی
برنامه ریزی درسی مشاوره مدرسه علوم شناختی
مشاوره توانبخشی روان شناسی بالینی برنامه ریزی آموزشی
روانشناسی تربیتی روانشناسی عمومی مدیریت آموزشی

لیست رشته های ازمون استخدامی مربی‌پرورشی به منظور استخدام در وزارت آموزش و پرورش برای دبیری پرورشی از طریق دفترچه ثبت نام آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش ارائه می گردد. خاطر نشان می گردد این ازمون هر سال از طریق آزمون های فراگیر استخدامی برگزار می گردید که با توجه به تغییرات آزمون، در سال ۱۴۰۲ استخدام مربیان پرورشی در قالب آزمون جداگانه برگزار می گردد.

رشته های تحصیلی براساس دفترچه ثبت نام و در قالب مقاطع مختلف تحصیلی شامل لیسانس، فوق لیسانس و دکتری از بین فارغ التحصیلان رشته های مختلف ارائه می شود. خاطر نشان می گردد که رشته و گرایش مورد نیاز برای هر شغلی باید با رشته و گرایش داوطلبان یکسان باشد.

پ.ن: ظرفیت فوق العاده بالایی هست حتما بخونید و براحتی قبول بشید

نظرات