علت فوت و مرگ دکتر عرفان سیاوشی رتبه برتر کنکور ۹۵ +‌بیوگرافی و علت درگذشت

0

علت فوت و مرگ دکتر عرفان سیاوشی رتبه برتر کنکور ۹۵ +‌بیوگرافی و علت درگذشت

عرفان سیاوشی دانشجوی پزشکی در تهران و ورودی ۹۵ دکتری دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود که در یکشنبه گذشته به علت نا معلوم و نا مشخص درگذشت. او دانشجوی ورودی ۹۵ و اینترن دانشکده پزشکی تهران و در شرف فارغ‌ التحصیلی بود. علت مرگ دکتر عرفان سیاوشی دانشجوی نخبه پزشکی دانشکده پزشکی تهران در دست بررسی می باشد.

علت فوت و مرگ دکتر عرفان سیاوشی رتبه برتر کنکور ۹۵ +‌بیوگرافی و علت درگذشت

علت مرگ عرفان سیاوشی دانشجوی پزشکی

دکتر عرفان سیاوشی دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۵ و اینترن دانشکده پزشکی تهران بود که با رتبه ۲۳ در کنکور تجربی پذیرفته شد و وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. او اینروزها به عنوان اینترن مشغول به کار بود که به طور ناگهانی درگذشت.

بیوگرافی

از دست دادن یک نخبه جوان داغی دیگر بر دلها نشاند. جوان ناکام عرفان سیاوشی دانشجوی نخبه ورودی سال ۹۵ به طور ناگهانی از دنیا رفت.

هنوز به طور رسمی، اطلاع‌رسانی درباره علت مرگ دکتر سیاوشی نشده است.

علت مرگ دکتر عرفان سیاوشی دانشجوی پزشکی رتبه برتر کنکور ۹۵ +‌بیوگرافی و علت درگذشت

پیام تسلیت

در همین رابطه سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت درگذشت عرفان‌سیاوشی اینترن دانشکده پیا تسلیتی ارسال کرد.

دکتر محمدرضا صالحی سرپرست دانشکده پزشکی در پیامی درگذشت دکتر عرفان‌سیاوشی دانشجوی ورودی ۹۵ و اینترن دانشکده پزشکی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، متن پیام به این شرح است:

بازگشت همه به سوی اوست
بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد
باد غیرت به صدش خار پریشان‌دل کرد…

دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی از دست دادن یکی از سرمایه‌های معنوی خود به سوگ نشست و در این مصیبت چاره‌ای نیست جز صبر بر مشیت الهی … ️ضایعه اسفناک درگذشت دانشجوی نخبه ورودی سال ۱۳۹۵، دکتر عرفان سیاوشی موجب تألم و تأسف فراوان شد.️ این ضایعه ناگوار را به خانواده محترم و هم دوره ای های معزز آن عزیز سفرکرده، و اساتید گرامی دانشکده پزشکی تسلیت گفته و از خدای مهربان برای روح بلند او، آرامش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

دکتر محمدرضا صالحی
سرپرست دانشکده پزشکی

نظرات