علت کتک زدن یک زن توسط راننده اسنپ چه بود +‌فیلم درگیری راننده اسنپ با زن بی حجاب

3

علت کتک زدن یک زن توسط راننده اسنپ چه بود +‌فیلم درگیری راننده اسنپ با زن بی حجاب

انتشار فیلم درگیری و کتک زدن زن بی حجاب توسط راننده اسنپ در یکی از خیابان های تهران سوژه شبکه های اجتماعی شده و برخی درگیری و کتک کاری راننده پراید اسنپ با زن مسافر بدون حجاب و کتک زدن راننده اسنپ یک زن را مورد انتقاد قرار دادند.

علت کتک زدن یک زن توسط راننده اسنپ چه بود +‌فیلم درگیری راننده اسنپ با زن بی حجاب

اخیرا یکی از رانندگان اسنپ در تهران با یک زن مسافر درگیری و کتک کاری کرده که بازتاب گسترده ای در شبکه های احتماعی داشته، برخی می گویند که این درگیری به دلیل بی حجابی زن مسافر بوده اما پلیس مدعی شد که ضرب و شتم و کتک زدن زن مسافر ربطی به حجاب ندارد و به علت کولر بوده. برخورد خشونت آمیز راننده با یک زن واکنش هایی را در پی داشته است.

فیلم درگیری و کتک کاری راننده اسنپ با زن مسافر

ویدئوی درگیری و کتک کاری راننده اسنپ با زن مسافر بی حجاب زیر ببینید:

ماجرای درگیری راننده اسنپ و زن بی حجاب مسافر از این قرار بوده روز یکشنبه مورخه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ خانم جوانی از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودرو اینترنتی می‌کند. خودرو به شماره پلاک مشخص در محل حاضر که مسافر درخواست کولر ماشین کرده و این موضوع باعث تنش لفظی و متعاقب آن درگیری فیزیکی می‌شود.

در این کلیپ پربازدید از ضرب و شتم شدید یک زن توسط راننده‌ی تاکسی اینترنتی نشان داده میشود که راننده با قفل فرمان پیاده شده و درب خودرو را باز می کند و با گرفتن دست زن او را به بیرون می کشد تا پیاده اش کند ، اما زن مقاومت می کند و به اصطلاح آقای!! راننده نیز او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.
در نهایت با دخالت مردم، درگیری پایان می یابد و مرد راننده سوار بر خودروی خود محل را ترک می کند.

شرکت اسنپ مجبور به پاسخگویی شد

اسنپ به دلیل رفتار غیراخلاقی ییک از رانندگان خود مجبور به پاسخگویی شد.

شرکت اسنپ در واکنش به فیلم درگیری و ضرب و شتم راننده با یکی از مسافران اعلام کرد: این اقدام به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و مطابق قوانین اسنپ، این فرد در همان دقایق اولیه پس از ثبت گزارش برای بررسی دقیق موضوع غیرفعال شد.

پس از انتشار ویدئویی جنجالی از ضرب و شتم یک مسافر زن به دست یک راننده ی اسنپ، شرکت اسنپ با انتشار بیانیه ای توضیحاتی در رابطه با این حادثه ارائه کرده که به شرح زیر است:

به تازگی ویدئویی از برخورد خشونت‌آمیز یکی از کاربران راننده با یکی از مسافران اسنپ منتشر شده که احساسات مردم را جریحه‌دار کرده است. ما در اسنپ بابت این رفتار متاسفیم و از مسافر به دلیل تجربه‌ی چنین رفتاری در حین یک سفر اسنپی و از تمامی کسانی که با دیدن این ویدئو متاثر شدند عذرخواهی می‌کنیم.

در اتفاق پیش‌آمده، واحد امنیت سفر، از لحظه‌ی دریافت گزارش، فرایند پشتیبانی را آغاز کرد. به محض دریافت گزارش، با جایگزین کردن خودرو و انجام اقدامات فوری سعی کردیم پشتیبانی لازم را از مسافر داشته باشیم. رفتار خشونت‌آمیز کاربر راننده به هیچ عنوان پذیرفته‌شده نیست و مطابق قوانین اسنپ، این فرد در همان دقایق اولیه پس از ثبت گزارش برای بررسی دقیق موضوع غیرفعال شد.

در مورد پیش‌آمده، اسنپ در تمامی مراحل شکایت در کنار کاربر مسافر خواهد بود. همواره تاکید کرده‌ایم که کاربران‌مان در صورت بروز هرگونه اختلاف، موضوع را از طریق پشتیبانی و مراجع قانونی پیگیری کنند.

واقعیت های فیلم کتک کاری راننده اسنپ با زن بی حجاب

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان را توضیح داد و علت آن را شرح داد

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم منتشر شده مبنی بر ماجرای درگیری راننده اسنپ با یک زن جوان، اظهار کرد: در همین ابتدا اعلام می‌کنم که موضوع درگیری راننده و این مسافر کاملا شخصی بوده است و هیچ ربطی به فرد آمر به معروف و یا موضوع بی‌حجابی نداشته است.

وی افزود: مسافر این ماشین بعد از مدتی درخواست روشن شدن کولر می‌کند که راننده ممانعت کرده و همین موضوع باعث درگیری مسافر و راننده شده و فیلم این درگیری نیز به سرعت در فضای مجازی منتشر شده است.

محمدیان ادامه داد: روز یکشنبه مورخه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ خانم جوانی از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودرو اینترنتی می‌کند. خودرو به شماره پلاک مشخص در محل حاضر که مسافر درخواست کولر ماشین کرده و این موضوع باعث تنش لفظی و متعاقب آن درگیری فیزیکی می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح شکایت خانم جوان در کلانتری ۱۲۷ نارمک ثبت و اقدامات قانونی در این خصوص آغاز شده است. گفتنی است پلاک ماشین اشاره شده در فضای مجازی در این خصوص صحت ندارد.

3 دیدگاه در “علت کتک زدن یک زن توسط راننده اسنپ چه بود +‌فیلم درگیری راننده اسنپ با زن بی حجاب

  1. علی گفت:

    پلاک ماشین دقیقا مشخصه و تو تهران نمیتونه پنهان بشه و باید همین بلا رو سر راننده آورد تا درس عبرت بشه

  2. نادر گفت:

    متعجبم از آقایون حاضر در صحنه

    من چندین ساله راننده اسنپ هستم

    چه راننده . چه مسافر فرقی نداره

    خیلی راحت میشه چنین مسائلی رو حل کرد
    که کار به چنین افتضاحی منجر نشه .
    البته که باید با زبان نفهم مثل خودش رفتار کرد .

  3. محمد گفت:

    غلط کرده زده.بایدمثل خودشون بااونهابرخوردکرد.

نظرات