پخش زنده والیبال ایران و ژاپن ۴ شهریور ۱۴۰۲ [فینال والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳]

0

پخش زنده والیبال ایران و ژاپن شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ در فینال والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در ارومیه در این صفحه از مجله حرف تازه تماشا کنید. این مسابقه همزمان از شبکه های ورزشی تلویزیون ایران و برخی شبکه های خارجی و ماهواره ای پخش خواهد شد. اگر دسترسی به تلویزیون ندارید، می توانید پخش زنده والیبال ایران و ژاپن ۴ شهریور ۱۴۰۲ را در مجله حرف تازه انلاین و به صورت اینترنتی تماشا کنید

پخش زنده والیبال ایران و ژاپن ۴ شهریور ۱۴۰۲ [فینال والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳]

پخش زنده والیبال ایران و ژاپن ۴ شهریور ۱۴۰۲ فینال والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳

از آنجایی والیبال ایران – ژاپن در یک روز غیر تعطیل برگزار میشود، اگر دسترسی به تلویزیون ندارید، می توانید پخش زنده والیبال ایران و ژاپن شنبه چهارم شهریور ۱۴۰۲ را در مجله حرف تازه انلاین و به صورت اینترنتی تماشا کنید

برای تماشای پخش زنده والیبال امروز از لینک aparatsport استفاده نمایید

تیم‌های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۸ امروز شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ در سالن غدیر برای تعیین قهرمان به مصاف هم می‌روند و قطر و چین برای کسب مدال برنز این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ باهم دیدار خواهند کرد.

ساعت والیبال ایران با ژاپن ساعت چنده

دیدار فینال والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ امشب و از ساعت ۱۹:۱۵ در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌شود

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور ۱۴۰۲ در شهر ارومیه با حضور ۱۷ تیم برگزار خواهد شد

خلاصه بازی

خلاصه والیبال امروز ایران با ژاپن بعد از اتمام مسابقه برزوسانی خواهید شد

عمکرد و تاریخچه قهرمانی

تیم ملی والیبال ایران تا ساعاتی دیگر برای فتح جام ۲۲ به دوئل ژاپن میرود.
تیم ملی والیبال ژاپن پرافتخارترین تیم تاریخ والیبال قهرمانی آسیا به دنبال دهمین فتح خود در بیست و دومین دوره والیبال قهرمانی آسیا است.

ژاپن دارنده مدال برنز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در دور گروهی موفق به کسب دو برد آسان برابر ازبکستان و تایلند شد و در دور حذفی نیز از سد بحرین در یک چهارم و قطر در نیمه نهایی گذشت تا به دیدار نهایی و جدال با ایران برسد.

تیم ملی در این دیدار با ترکیب سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، محمد ولی زاده، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) گام به میدان مسابقه گذاشت و بهروز عطایی در مقاطعی از بازی محمد فلاح، صابر کاظمی و شهروز همایونفرمنش را در ترکیب تیم ملی به کار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با چهار مدال طلا (۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱)، دو عنوان نایب قهرمانی (۲۰۰۹ و ۲۰۱۵) و یک مدال برنز در سال ۲۰۰۳ در رتبه سوم افتخارآفرینان این رقابت‌ها قرار دارد.

ژاپن با ۹ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز و مجموع ۱۷ مدال پرافتخارترین تیم تاریخ آسیا است و کره جنوبی با ۴ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز و مجموع ۱۷ مدال در جایگاه دوم قرار دارد و نهایتا ایران با ۴ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز و مجموع ۷ مدال در جایگاه سوم قرار گرفته است؛ البته چین در تاریخ این مسابقات ۸ مدال از ایران بیشتر دارد اما به واسطه یک مدال طلای کمتر در رده‌بندی پایین‌تر از ایران جا می‌گیرد.

نظرات