راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز

0

راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی همیشه جزو اهداف، برنامه‌ها و آرزوی انسان‌ها است. راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز را در این مطلب با هم بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع بیشتر بدانید.

 راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز

بیشتر انسان‌ها دوست دارند برای امرار معاش خود و کسب درآمد، کسب‌وکار شخصی خودشان را راه‌اندازی کنند. راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی یکی از راهکارهای کسب درآمد بیشتر و بادوام‌تر است. شرکت بیز یکی از شرکت‌هایی است که از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز خود را کسب‌ کرده است. در این مطلب به راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز می‌پردازیم.

کسب‌وکار شخصی چیست؟

هر فردی برای امرار معاش خود و کسب درآمد، می‌تواند یک راهی را برگزیند. اگر فرد برای کسب درآمد خود، کار کردن را برگزیند با دو حالت کلی روبرو می‌شود. اول اینکه در کسب‌وکارهای دیگران استخدام شود و دوم اینکه کسب‌وکار شخصی داشته باشد.

کسب‌وکار شخصی به مجموعه، گروه، شرکت، برند یا سازمانی می‌گویند که فرد یا افرادی برای کار کردن خود و دیگران آن را راه‌اندازی می‌کنند. افرادی که کسب‌وکار شخصی دارند می‌توانند این کسب‌وکار را تنها برای خود و شرکایشان داشته باشند یا اینکه به حیطه کارآفرینی وارد شوند و با ایجاد شغل برای دیگران، خود را به عنوان کارآفرین معرفی کنند.

البته کسب‌وکارهای شخصی می‌تواند به صورت شراکتی تأسیس شده یا به صورت فردی تأسیس شود. یعنی هر فرد برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی خود می‌تواند به تنهایی اقدام کند یا با فرد و افرادی شریک شود.

در ادامه محتوا ما به نحوه راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز و مزایای این کسب‌وکار شخصی را بررسی خواهیم کرد.

راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز

نیازهای راه‌اندازی کسب و کار شخصی

هر کسب‌وکار شخصی برای شروع به کار و حین فعالیت نیازهایی دارد. ما ابتدا به مهم‌ترین نیازهای کسب‌وکار شخصی اشاره می‌کنیم و سپس به راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز خواهیم پرداخت و این راهکار کسب درآمد رو با هم بررسی می‌کنیم.

مهم‌ترین نیازهای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی اشاره می‌کنیم:

–       مجوز فعالیت

–       سرمایه نقدی

–       سرمایه غیر نقدی

–       برآوردها

–       برنامه تجاری

–       سیاست‌گذاری‌ها

–       اهداف

–       چشم‌انداز

–       شرح وظایف

–       اساسنامه فعالیت

–       امورمالی و اداری

–       بازار هدف مشخص

–       محل فعالیت

–       برگشت سرمایه

آشنایی با شرکت بیز

بازاریابان ایـرانیان زمـیـن اسم کامل شرکت بیز است. BIZ مخفف بازاریابی ایرانیان زمین به شمار می‌رود و این شرکت در بین مردم با نام بیز شناخته می‌شود.

برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز باید بیشتر با این شرکت آشنا شویم و ببینیم شرکت بیز چگونه تشکیل شده، چه محصولاتی ارائه می‌دهد، چه خدماتی برای بازاریابان خود در نظر گرفته و چه اهدافی دارد.

بازاریابی ایرانیان زمین (شرکت بیز)با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران از تأسیس شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. آغاز فعالیت شرکت بیز در سال ۱۳۹۱ بوده است و این شرکت از همان ابتدا تمام سعی و تلاش خود را برای رسیدن به اهداف انجام داده است.

شرکت بازاریابی ایرانیان زمین (BIZ) در راستای توسعه اقتصادی کشور، کمک به افزایش اشتغال و توسعه کسب‌وکار افراد ، از همان آغاز فعالیتش، خطوط تولید محصولات مختلف و متنوع را راه‌اندازی کرد. همان که می‌بینیم توسعه کسب‌وکار افراد جزو افراد است و این نکته برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز بی‌تأثیر نیست.

بیز تاکنون بیش از ۱۰۰ نوع کالا به عنوان تولیدات قبلی یا جدیدش دارد و هر روز به توسعه و تنوع محصولات تولیدی‌اش فکر می‌کند.

شرکت بیز بخش بازاریابی‌اش را بر پایه بازاریابی شبکه‌ای مدل MLM یا همان بازاریابی چند سطحی طراحی کرد تا بتواند اصولی، علمی و پرقدرت در بازار به فعالیت بپردازد.

راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز نیز بر پایه همین MLM انجام شده که بر اساس مبنای علمی به ویژه دانش و تخصصی بومی ایران است.

شرکت بیز تا کنون هیچگونه فعالیت باینری، دودویی یا هرمی نداشته و از شکل‌گیری هر گونه از این فعالیت‌های بازاریابی خودداری کرده است.

در بازاریابی شبکه‌ای شرکت بیز، محصولاتی بفروش می‌رسند که تولید داخلی و بومی هستند تا علاوه بر راه‌اندازی کسب‌وکارهای شخصی با شرکت بیز برای همکاران مستقل در بخش بازاریابی، کارآفرینی عظیمی در بخش تولید شکل بگیرد و این شرکت بتواند سهم خود در تولید ناخالص ملی یا همان GDP را ادا کند.

راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز

راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) در بخش فعالیت‌های بازاریابی خود، زمینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز را برای همه افراد فراهم کرده است. این بسترهای راه‌اندازی کسب‌وکار فقط به تولید یا ایجاد بستر فروش محدود نمی‌شود.

افراد با عضویت در شبکه همکاران مستقل بازاریابی شبکه‌ای بیز می‌توانند کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی کنند و با استفاده از کانال‌های مختلف فروش، ابزار، آموزش‌ها، راهکارهای دانش محور، فناوری‌ها و برنامه‌های متعددی که بیز در اختیار آنها قرار می‌دهد، به توسعه کسب‌وکار شخصی خود بپردازند.

شرکت بیز با استفاده از علم و دانش بومی، فناوری‌های روز دنیا، نیروهای متخصص داخلی، برنامه‌ریزی‌های مدرن و محصولات پرمخاطب، ریسک کسب‌وکاری همکاران مستقل را به پایین‌ترین سطح ممکن رسانده  است. بدین‌ترتیب افراد با کمترین میزان دغدغه‌های حوزه کسب‌وکار، به راحتی می‌توانند در کسب‌وکار خود فعالیت کرده و رشد روزافزونی را تجربه کنند. این یکی از مهم‌ترین دلایل و انگیزه‌های برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز است.

از سویی همکاران مستقل می‌توانند از کانال‌های مختلف فروش به صورت همزمان استفاده کنند و فروش‌شان را افزایش دهند.

مزایای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز

راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز و بر بستر بازاریابی شبکه‌ای این شرکت مزیت‌هایی دارد که در زیر به صورت خلاصه آنها را مرور می‌کنیم.

–       راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی بدون سرمایه‌گذاری اولیه

–       حضور در شبکه همکاران مستقل شرکت بیز بدون در اختیار گذاشتن ضمانت مالی مانند سفته و چک

–       استفاده از ظرفیت تولید شرکت بیز به صورت رایگان

–       در اختیار داشتن شبکه دانش شرکت بیز بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان

–       شرکت در آکادمی بیز به صورت رایگان

–       حضور در وبینارهای شرکت بیز همراه در بستر پلتفرم اختصاصی وبینار بیز که با به روزترین فناوری دنیا و استفاده از دانش بومی ساخته شده است.

–       مشاوره رایگان برای فروش بیشتر

–       کانال‌های مختلف فروش که به صورت رایگان در اختیار همکاران فروش قرار می‌گیرد.

–       راه‌اندازی وب‌سایت شخصی با دامنه اختصاصی و قالب دلخواه

–       ارسال رایگان محصولا توسط شرکت بیز برای مصرف‌کننده نهایی

–       فروش شخصی به همراه فروش شبکه‌ای به صورت همزمان

–       استفاده از پلتفرم دستیار فروش به صورت رایگان

–       دریافت طرح درآمدی برای افزایش میزان درآمد

–       شناسایی و قدردانی از فعال‌ترین همکاران مستقل

–       اهدای هدایا و جایزه در صورت رسیدن به اهداف مشخص شده

–       تأکید بر رفتار حرفه‌ای با استفاده از کدهای اخلاقی

–       کوتاه‌ترین زمان برای راه‌اندازی کسـب‌وکار شخصی

–       استفاده از ابزارهای مختلف برای افزایش فروش و گسترش شبکه به صورت رایگان

همانطور که مشاهده کردید، راه‌اندازی کسـب‌وکار شخصی با شرکت بیز، مزایای فراوانی دارد که آن را در هر شرکتی نمی‌توان دید. این مزایای شرکت بیز را در راه‌اندازی کسـب‌وکار، فروش و بازاریابی متمایز کرده است.

پایبندی به اخلاق حرفه‌ای در بیز

شرکت بیز برای فراگیر بودن اخلاق حرفه‌ای در میان شبکه خود و بین همکاران مستقل و پایبندی به حقوق متقابل افراد و مجموعه‌ها، شرایط داشتن اخلاق حرفه‌ای یا مواردی که از اخلاق غیرحرفه‌ای جلوگیری می‌کند را به عنوان کدهای اخلاق در میان همکاران مستقل اشاعه داده و در اجرای آن بسیار حساس و پیگیر است.

جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری در شرکت بیز

شرکت بیز با استفاده از تجارت بازاریابی شبکه‌ای چند سطحی و طراحی کدهای اخلاقی از ایجاد تقلب و کلاهبرداری جلوگیری کرده است.  استفاده از بازاریابی شبکه‌ای چند سطحی به جای بسترهای تقلب‌زایی هرمی، باینری و دودویی، کمک شایانی به جلوگیری از ایجاد کلاهبرداری و تقلب در شبکه فروش بیز را فراهم آورده است. این مورد برای افراد در راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز بسیار مهم است و می‌تواند پاسخ مناسبی برای ذهن پرسشگر افراد باشد.

برخورد قاطع با تخلفات

شرکت بیز در راستای احترام به حقوق مشتریان، همکاران مستقل، شرکت‌های همکار و برند خود ، در برابر تخلفات به صورت کامل جدی بوده و با خاطیان برخورد شدید خواهد کرد.

امیدوارم شما هم برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی با شرکت بیز، اقدام کنید و بتوانید درآمد خودتان را از چیزی که هم‌اکنون است بسیار بالاتر ببرید. به یاد داشته باشید تنها راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی مهم‌ نیست و باید در این راه ممارست و پشتکار داشته باشید./۲۰۲۵۷۱

نظرات