بیوگرافی سامان تورانیان بازیکن فوتبال استقلال + زندگی شخصی با عکس جدید

0

بیوگرافی سامان تورانیان بازیکن فوتبال استقلال + زندگی شخصی با عکس جدید

سامان تورانیان فوتبالیست کیست

سامان تورانیان بازیکن فوتبال ۲۱ آذر ۱۳۸۰ در کرمان متولد شد. او دارای قد ۱٫۷۷ m در پست مدافع برای باشگاه استقلال تهران و تیم ملی والیبال ایران بازی می کند. وی اصالتا اهل کرمان می باشد و هم اکنون در تیم استقلال تهران مشغول فعالیت است. بیوگرافی سامان تورانیان فوتبالیست و همسرش و فرزندان و با عکس جدید و پیج اسنستاگرام و اقتخارات و سوابق وی را از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی سامان تورانیان بازیکن فوتبال استقلال و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

بیوگرافی سامان تورانیان بازیکن فوتبال

سامان تورانیان متولد ۲۱ آذر ۱۳۸۰ در کرمان فوتبالیست ایرانی عضو تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران است. وی هم اکنون در تیم ملی فوتبال ایران و استقلال تهران به عنوان مدافع راست بازی می کند.
تورانیان با ۱۹ سال سن جوان ترین ملی پوش تاریخ فوتبال استان کرمان محسوب می شود

بیوگرافی سامان تورانیان بازیکن فوتبال استقلال + زندگی شخصی با عکس جدید

سوابق ورزشی از شروع تا درخشش

پست تخصصی سامان تورانیان در فوتبال، دفاع راست است و سرعت و جنگندگی و تکنیک های حرفه ای مهار توپ از جمله سبک های بازی این بازیکن فوتبال اهل کرمان است.

همچنین ببینید: بیوگرافی رضا جاودانی و همسرش و فرزندان + خانواده و عکس جدید

سامان تورانیان بازیکن کرمانی، فوتبال را از آکادمی باشگاه مس کرمان و در رده پایه شروع کرده و به طور حرفه ای در سن نوجوانی وارد تیم های لیگ برتری شده است. او سابقه بازی در تیم ملی امید و تیم مس کرمان را در کارنامه دارد. وی بازیکن فصا گذشته مس کرمان است که درخشش او باعث شد تا به تیم ملی فوتبال دعوت شود.

بیوگرافی و سوابق سامان تورانیان بازیکن استقلال + زندگی شخصی با عکس جدید

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی تورانیان استقلال است. او در نقل و انتقالات ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با عقد قرارداد رسمی به استقلال تهران پیوست او پیش از این در مس کرمان و تیم ملی امید بازی کرده است.

همسر و فرزندان سامان تورانیان

همسر و فرزندان

سامان تورانیان در حال حاضر به توجه به سن کمی که دارد و دهه هشتادی می باشد، مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است

عکس و بیوگرافی سامان تورانیان فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

مس کرمان

از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ عضو مس کرمان بوده و در ۴۱ بازی توانسته ۲ گل به ثمر برساند. سامان‌تورانیان زمانی که در مس کرمان بود به تیم ملی امید و تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. تورانیان پس از علی سامره، آرش برهانی و احمد حسن زاده چهارمین بازیکن تاریخ فوتبال کرمان محسوب می شود که در یک بازی رسمی پیراهن تیم ملی بزرگسالان فوتبال کشورمان را بر تن می کند.

تورانیان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر، بازی های پُرشماری در ترکیب مس انجام داده و یکی از نفرات قابل اعتماد فرزاد حسینخانی بوده است.

بیوگرافی سامان تورانیان بازیکن جدید استقلال

سامان تورانیان در تیم ملی

سامان تورانیان، بازیکن اهل کرمان، یکی از بازیکنان جوان فوتبال در ایران است که در تیم ملی امید بازی کرده است. او ۴ بازی با پیراهن تیم امید کشورمان انجام داد و سپس توسط کارلوس کیروش به تیم ملی بزرگسالان پیوست. او برای اولین بار در بازی دوستانه در مقابل نیکاراگوئه به میدان رفت.

در بازی دوستانه تیم ملی کشورمان برابر نیکاراگوئه در دقیقه ۷۵ سامان تورانیان بازیکن شایسته مس کرمان با پیراهن تیم ملی در یک بازی رسمی به میدان آمد و بازی کوتاهی را انجام داد.

او در حال حاضر برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی امید ایران بازی می‌کند.

عکس های سامان تورانیان

سامان تورانیان بازیکن جدید استقلال

سامان با نظر و درخواست جواد نکونام به استقلال تهران پیوست. این بازیکن فوتبال و دفاع راست تیم مس کرمان با درخواست جواد نکونام به استقلال تهران پیوست او قرارداد خود را در شهریور ماه ۱۴۰۲ رسمی کرد.

مدافع رده سنی امید که از ابتدای فصل نقل و انتقالات مورد توجه جواد نکونام قرار داشت و با آبی‌ها تمرین می‌کرد، سرانجام با دریافت رضایت‌نامه از مس کرمان به صورت رسمی به استقلال پیوست. این بازیکن از بازی با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر می تواند برای آبی ها بازی کند.

سوابق باشگاهی سامان تورانیان

افتخارات

نایب قهرمانی تورنمنت غرب آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال

قهرمانی لیگ ۱ با مس کرمان

نظرات